Met jou gaat het ook niet goed.quote:
Nu kan je het wel shaken. Frits is erquote:
Heb hem net op, kga lekker slapen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Met jou gaat het ook niet goed.
Draai maar effe een paffie. Misschien fleur je wat op.
Ik volg laterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb hem net op, kga lekker slapen.
Truste schooiers en sloebers
Ja Fritgquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu kan je het wel shaken. Frits is er
Truste Bart.........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb hem net op, kga lekker slapen.
Truste schooiers en sloebers
Later zei ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
slettebak ........ een beetje BNérs achtenalopen.......
alléén als ik mag blijven slapen........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:02 schreef Coos het volgende:
Hey Fan hebbie zin om in mijn halletje zwart/wit blokje te schilderen?
Slettebakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
alléén als ik mag blijven slapen........
Als ik eind juli een maand weg ben mag je het hele huis.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
alléén als ik mag blijven slapen........
Nou, ik heb een nieuwe gevonden voor 40 euro. Nog niet gekocht, want ik heb 'm nog niet nodig hè?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nog steeds niet........![]()
heb je in ieder geval wel een magnetron nu?
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet het![]()
maar jah.. die knoop hé........ krijg dat ding niet meer uit mijn hoofd......
Hoezo? Wie het langst opblijft ofzo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu kan je het wel shaken. Frits is er
Daar krijg ik nu acuut rare beelden vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet het![]()
krijg dat ding niet meer uit mijn hoofd......
nah niet voor de sloffen nee......quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou, ik heb een nieuwe gevonden voor 40 euro. Nog niet gekocht, want ik heb 'm nog niet nodig hè?
Je zit met Fann opgescheept....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo? Wie het langst opblijft ofzo?![]()
![]()
Ik niet heur, ik moet morgenvoreg naar de tandarts.
Precies. Nergens goed voor die krengen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
nah niet voor de sloffen nee......![]()
maar tis wel altijd makkelijk al zijn magnetronmaaltijden niet te vreten hoor....![]()
kep ze allemaal geprobeerd....... hoef ik niet meer ........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |