quote:Op maandag 19 januari 2009 13:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
LaPo?
Jullie zie ik niet en kan ik uitzetten als ik er even geen zin in heb.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dan houd je het hier toch wel lang vol.
Prachtig!quote:
't Zijn net cokebrokken, links.quote:
Ja, voor mij is het sneeuw, maar goed, ik weet dan ook niet hoe coke eruit zou moeten zien, brokken of geen brokken.quote:
Ik zie er ook niet meer in dan sneeuw.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, voor mij is het sneeuw, maar goed, ik weet dan ook niet hoe coke eruit zou moeten zien, brokken of geen brokken.![]()
Tot u spreek het provinciaaltje van de eeuw, prowd to be so!
![]()
Jullie zijn nog onbedorven. Koester dat!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:19 schreef blomst het volgende:
Ik zie er ook niet meer in dan sneeuw.
Onze fantasie is ws niet zo groot
Zal ik 1 Euro en 1 cent bieden?quote:Doe een goed bod en hij wordt van jou!!!
quote:
Een skiër op cokequote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie zijn nog onbedorven. Koester dat!
Die gaat als een speer!quote:
Ik zag er niet alleen coke in, ik voelde toch éven, al was het maar een seconde, zo'n vlaag vanquote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie zijn nog onbedorven. Koester dat!
Juist. Laat dat een waarschuwing zijn voor al die B-artiestenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:46 schreef blomst het volgende:
Bart is wel bijzonder, daar hebben biedingen onder 1 euro geen zin, bij sommige onder de 0,50 heeft bieden geen zin.
Ik had heel die skies niet gezien, ik zat al een joint te draaienquote:Op maandag 19 januari 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gaat als een speer!
Ik dacht dat het een rietje was.
Kwam hij buurten in de prachtwijk?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:55 schreef versabommie het volgende:
zoooooooooooooow ff lekker een biertje gedronken met de minister van wonen, wijken en integratie!
Geen grap trouwens
en nog eentjequote:Op maandag 19 januari 2009 16:23 schreef CarOnline het volgende:
Nog een naief provinciaaltje meldt zich
doch er zullen er nog heel veel volgenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
De maandag is weer bijna voorbij.
En ze worden steeds beter.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doch er zullen er nog heel veel volgen![]()
WeeJeeeeequote:Op maandag 19 januari 2009 16:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en nog eentje. wel balen dat we er nu niet bij horen, bij die stoeren
![]()
carooow
wie is dat tegenswoordigs?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:55 schreef versabommie het volgende:
zoooooooooooooow ff lekker een biertje gedronken met de minister van wonen, wijken en integratie!
Geen grap trouwens
hi there beebzquote:Op maandag 19 januari 2009 17:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
WeeJeeeee![]()
Jij ook?!?!
Ik vond je altijd zo stads en en werelds!
Zie, zo kan je je pardoes vergissen!
Is nu toch iemand met lichamelijke beperking en zit in een rolstoel?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
wie is dat tegenswoordigs?
Ella is met de nachtkaars uit gegaan.
Hiquote:Op maandag 19 januari 2009 17:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi there beebz![]()
nah, wel veel vriendjes gehad (en een vriendinnetje) die kook gebruikte. erg sneu haha. ik heb altijd al veel lol als ik zonder drugs op pad ga. dan zeker ook nog kook snuiven die versneden is door mensen die ik niet eens ken / geld willen verdienen met drugs..dahaag
met een gram pure ziekenhuis-coke in m'n reet zou ik met jou wel een keer willen disko/klompendansen in enschede oid
hoe is het op de zaak, are you the manager yet?
Ik had een collega die heette Everwijn!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
Eberhard van der Laan.
Wie noemt zijn kind nu Eberhard?
Eberhard! Eten!
Eberhard, ga je huiswerk eens doen!
Staat de jongen met het Swaffelstokje er ook bij?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:55 schreef dieenebart het volgende:
Welk woord hoef je echt niet meer te horen in '09?
yo! ge zijt een verstandige boerenjufquote:Op maandag 19 januari 2009 17:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hi
Ja, ik ga alléén maar op pad zonder drugs![]()
Heb er niets mee. Ook niets tegen.
Oh je mag ook zomaar voor de leuk komen klompendansen hoor![]()
Ik bijt niet. Alleen als je erg lekker bent![]()
En nee, ik ben nog niet de manager.
Ik ben dan ook al 5 dagen niet geweest én de komende twee dagen ben ik ook nog vrij.
Daarna zal ik ze een poepie laten ruiken
Yeps, een prachtwijk die al jaren er geen is... ( foutje vogelaar) ..... Maar ik ken Eberhard want ik heb anbderhalf jaar voor hem gewerkt, dus was ouderwets lachenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kwam hij buurten in de prachtwijk?
Dank u!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yo! ge zijt een verstandige boerenjuf![]()
klompendansen it will be!
hoe was de meet met da buuv, of hebben jullie zwijgplicht?
doe je goed. pak ze!
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank u!
Ik zet ze vast in de beits!
Heel erg leuk! Geen zwijgplicht. Dacht ik?
Heel gezellig, veel gekletst,veel gelachen en het klikte meteen, super leuk mens!![]()
Ja doe mn best!
hi there, mama sitaquote:Op maandag 19 januari 2009 17:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Staat de jongen met het Swaffelstokje er ook bij?![]()
(vrij naar het meisje met de zwavelstokjes)
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi there, mama sitalong time no sea (huh
).
hoe was het in zwolle? tegelijkertijd posten met caro (laten we afspreken: 17.53 uur) en dan kijken wie er blijer was met de ander of zoiets.
mijn opa's naam was ijsbrand. beste gozer, altijd z'n huiswerk gedaan, dus dat maakte niet uit. in deze tijd is eberhard wel wat raar, vroegah niet, martha..quote:Op maandag 19 januari 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
Eberhard van der Laan.
Wie noemt zijn kind nu Eberhard?
Eberhard! Eten!
Eberhard, ga je huiswerk eens doen!
Niet zo zuur, tuuuuurlijk mag je meequote:Op maandag 19 januari 2009 18:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
volgende keer wil ook mee naar zwolle
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 19 januari 2009 18:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi sporti!
nog niet geklikt, denk dat ik het laat..
Pietjemod007 succes!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben Buuf en CarO gemeet, tof
.
Jup!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Ja stom eigenlijkquote:
quote:
Thanxquote:
pietermans, kleine geile mod (daar hadden wij best bij willen zijn, huh?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Dat biedt wel mogelijkheden.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's dan nog beter dan Hamer, wat ik vanochtend las....
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:12 schreef willem-jozef het volgende:
(daar hadden wij best bij willen zijn, huh?).
*Pruil*quote:
Jaja. Sjonge jonge!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:23 schreef PietjePuk007 het volgende:! Goed bezig
. Maar ik hou mee ff afzijdig qua plannen, zit midden tussen studie en baan in enzo, nieuwe woonruimte zoeken, onzeker etc.
Ja, ik vond deze wel toepasselijk, al zeg ik het zelfquote:Op maandag 19 januari 2009 18:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die woordgrappen zitten er nog in he.
Welke andere gelukkigen?quote:
Nee joh, ze zijn allemaal even liefquote:Op maandag 19 januari 2009 18:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hee Pietje, wat leukHeb je al een keer de orde moeten handhaven?
En ook allemaal even wegquote:Op maandag 19 januari 2009 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn allemaal even lief.
Remlof wist niet dat jij die worm hebt vervangenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn allemaal even lief.
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Remlof wist niet dat jij die worm hebt vervangen
Het gaat om de kwaliteit liesje, niet de kwantiteit.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Gelukkig is het hier wel gezellig druk!
Morgen maar eens terugluisterenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op FOK!radio stelden ze die vraag over wisselingen en nieuwe mods...
Het waren er ook zoveelquote:Op maandag 19 januari 2009 21:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op FOK!radio stelden ze die vraag over wisselingen en nieuwe mods...
Ja maar ik hou mijn bek dichtquote:
Ik hou niet zo van roddelenquote:
Ik welquote:
Das geen roddelen. Ik heb ook al lopen slijmen naar Pietjequote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Daarom leg ik het nu ook met Pietje aan, die is nu blauw.
Gert kan barsten. Noekje ook.
Hoi Remlof trouwens*wink wink*
Remlof say no morequote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Daarom leg ik het nu ook met Pietje aan, die is nu blauw.
Gert kan barsten. Noekje ook.
Hoi Remlof trouwens*wink wink*
Ja, maar die heeft vast wel roddels die die mij dan mooi kan vertellen op ons eerst afspraakjequote:Op maandag 19 januari 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Das geen roddelen. Ik heb ook al lopen slijmen naar Pietje
Ik kan nog wat van je lerenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft vast wel roddels die die mij dan mooi kan vertellen op ons eerst afspraakje![]()
Dus ik leg het eerst aan, en dàn maak ik er schandelijk gebruik van. Is het plan.
Dat deed ik ook bij Gert en Noekje alleen hielp dat niet.
Prutsers
Ja, ga je er even tegenaan bemoeien!quote:
Ja, is het niet heerlijk!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerste afspraakje, dat klinkt zo brugklas.
Is ie heilig dan ofzoquote:Op maandag 19 januari 2009 22:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ga je er even tegenaan bemoeien!![]()
Gooi lekker zelf je eigenste glazen in ja.
Nee dat niet maar ik probeer het aan te leggen! En dan zeg jij: Say no more!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ie heilig dan ofzoEn glazen gooien doe ik waneer ik dat wil
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |