Nee joh, ze zijn allemaal even liefquote:Op maandag 19 januari 2009 18:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hee Pietje, wat leukHeb je al een keer de orde moeten handhaven?
En ook allemaal even wegquote:Op maandag 19 januari 2009 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn allemaal even lief.
Remlof wist niet dat jij die worm hebt vervangenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn allemaal even lief.
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Remlof wist niet dat jij die worm hebt vervangen
Het gaat om de kwaliteit liesje, niet de kwantiteit.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Gelukkig is het hier wel gezellig druk!
Morgen maar eens terugluisterenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op FOK!radio stelden ze die vraag over wisselingen en nieuwe mods...
Het waren er ook zoveelquote:Op maandag 19 januari 2009 21:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op FOK!radio stelden ze die vraag over wisselingen en nieuwe mods...
Ja maar ik hou mijn bek dichtquote:
Ik hou niet zo van roddelenquote:
Ik welquote:
Das geen roddelen. Ik heb ook al lopen slijmen naar Pietjequote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Daarom leg ik het nu ook met Pietje aan, die is nu blauw.
Gert kan barsten. Noekje ook.
Hoi Remlof trouwens*wink wink*
Remlof say no morequote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Ja, maar die heeft vast wel roddels die die mij dan mooi kan vertellen op ons eerst afspraakjequote:Op maandag 19 januari 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Das geen roddelen. Ik heb ook al lopen slijmen naar Pietje
Ik kan nog wat van je lerenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft vast wel roddels die die mij dan mooi kan vertellen op ons eerst afspraakje![]()
Dus ik leg het eerst aan, en dàn maak ik er schandelijk gebruik van. Is het plan.
Dat deed ik ook bij Gert en Noekje alleen hielp dat niet.
Prutsers
Ja, ga je er even tegenaan bemoeien!quote:
Ja, is het niet heerlijk!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerste afspraakje, dat klinkt zo brugklas.
Is ie heilig dan ofzoquote:Op maandag 19 januari 2009 22:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ga je er even tegenaan bemoeien!![]()
Gooi lekker zelf je eigenste glazen in ja.
Nee dat niet maar ik probeer het aan te leggen! En dan zeg jij: Say no more!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ie heilig dan ofzoEn glazen gooien doe ik waneer ik dat wil
[ afbeelding ]
Ohhh Weer gemelk en gedraai, geflirt en gefok... Ik snap umquote:Op maandag 19 januari 2009 22:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik probeer het aan te leggen! En dan zeg jij: Say no more!![]()
Roddels, jeweets![]()
![]()
Ja, je moet er wat voor over hebben, maar dan weet je wèl het laatste smeuïge nieuwsquote:Op maandag 19 januari 2009 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh Weer gemelk en gedraai, geflirt en gefok... Ik snap um
Mag ik ook in het groepje .. Ik ben zeer integerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, je moet er wat voor over hebben, maar dan weet je wél het laatste smeuïge nieuws
Ik ben een huismuis .. maar wie weet Zou zomaar willenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:20 schreef dieenebart het volgende:
Ik roddel ook nooit![]()
![]()
Wie gaan er nu allemaal met wie meeten?
*slingert excel aan*
nog 1 nachtje vrijquote:Op maandag 19 januari 2009 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Nog 1 dagje werken, en dan weer 2 dagen vrij!
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Ik moet 4 avondjesquote:
Ja dat mag, maar je moet wel wat te roddelen hebben.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ik ook in het groepje .. Ik ben zeer integer
Roddelsgewijs dan he!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ach gut, dat vind ik niet echt aardig
Ikke 7 avonden in de week. Voel je je nou een beetje lekkerderquote:
Pssst Bart is homoquote:Op maandag 19 januari 2009 22:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar je moet wel wat te roddelen hebben.
En net zei je nog dat je dat niet deed![]()
Oke, jij mag er bij. En Bart ook want die maakt lijstjes, héél goed
Neequote:Op maandag 19 januari 2009 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke 7 avonden in de week. Voel je je nou een beetje lekkerder![]()
ik roddel niet, maar ik wil wel graag alles wetenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar je moet wel wat te roddelen hebben.
En net zei je nog dat je dat niet deed![]()
Oke, jij mag er bij. En Bart ook want die maakt lijstjes, héél goed
Blomst is een geruite sokkenpop..quote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef blomst het volgende:
[..]
ik roddel niet, maar ik wil wel graag alles weten
Jawel maar dat boeit niemandquote:Op maandag 19 januari 2009 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is er toch nog iets op deze aardkloot wat jou kan bevredigen
Nou en, het gaat alleen om de roddels, de details, de vermoedens en de verdenkingenquote:
Ik ga PietjePuk misbruiken... Financieelquote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou en, het gaat alleen om de roddels, de details, de vermoedens en de verdenkingen![]()
Daarom wil ik ook met zo'n blauwe, die hebben achtergrond info, heeeeeeeeel interessant![]()
Bart is voor de lijstjes, dat wordt mijn secretaresse dan, dacht ik zo.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Blomst [/b]is een geruite sokkenpop..
Hoe oud is pietje eigenlijkquote:Op maandag 19 januari 2009 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga PietjePuk misbruiken... Financieel
Nee, we moeten nog op date!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga PietjePuk misbruiken... Financieel
Kijk!!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:28 schreef Soury het volgende:
En het moet warm zijn bedoel Coos moet ook komen. In zijn blote snikkel
Laat mij dat nou toevallig helemaal niks interesseren, maar ik misgun het je niet Coosquote:
En met wie ga je dolle in Zwolle? Precies?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef dieenebart het volgende:
Homo![]()
Kut, moet ik weer op de bank slapen vannacht...
Anyway, ik ben gek op dolle in Zwolle!Neem ik ook Dokter Oetker mee, yeah
Vast en zeker met E10 van BB, die is ook homo.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En met wie ga je dolle in Zwolle? Precies?
En wanneer?
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vast en zeker met E10 van BB, die is ook homo.
Was dat niet dat "gezwel" wat aan Coos (BB) hing?quote:
Was dat ventje die er met zijn pa in zat. En uit de kast is gekomen in BB.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Was dat niet dat "gezwel" wat aan Coos (BB) hing?
Wie was dan ook alweer die "schaduw" van Coos?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was dat ventje die er met zijn pa in zat. En uit de kast is gekomen in BB.
Ohquote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En met wie ga je dolle in Zwolle? Precies?
En wanneer?
Weet niet wat het was Coos, maar in ieder geval :"zum kotzen"quote:Op maandag 19 januari 2009 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Was dat niet dat "gezwel" wat aan Coos (BB) hing?
Pascal., het kokkie uit Voorburg.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Wie was dan ook alweer die "schaduw" van Coos?
Ik herinner me dat ie ook altijd een soort van bijgochem had.
Ooohhhh ja.quote:
En 3x zo veel inwoners als, pak 'm beet, Leidschendam.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar, ik ging vaak dolle in Zwolle, heb een paar vrienden wonen daar. Altijd lachen en weinig sluitingstijden![]()
BB3 vond ik geweldig om te volgen.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ooohhhh ja.![]()
Dat juliie dat allemaal nog weten.
En waarom de 'quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar, ik ging vaak dolle in Zwolle, heb een paar vrienden wonen daar. Altijd lachen en weinig sluitingstijden![]()
Binnenkort dan maar
Al was het maar de helft. Zolang er vrouwen zijn...quote:Op maandag 19 januari 2009 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En 3x zo veel inwoners als, pak 'm beet, Leidschendam.
Ben je ook vast wel eens bij ScanMan geweest een pilsje pakken op zijn superbank.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh![]()
Binnenkort dan maar
Maar die maken pp 100 x meer feest dus.........quote:Op maandag 19 januari 2009 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En 3x zo veel inwoners als, pak 'm beet, Leidschendam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |