dit is zeker niet de tijd om jolig te gaan vertellen dat ik nog twee weken lui doch doorbetaald thuis zit he?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:13 schreef Copycat het volgende:
Godverdomme. Welke idioot zet nu midden in een looppad een karretje neer? Waar ik in het pikkedonker over struikel en languit op mijn bek val. Fijn. Alle koffie over de grond en -vraag me niet hoe- over mijn rug.
Vandaag gaat 't 'm niet worden, dat is duidelijk.
Alleen of met z'n twee?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit is zeker niet de tijd om jolig te gaan vertellen dat ik nog twee weken lui doch doorbetaald thuis zit he?
Als jouw joligheid gepaard gaat met een death wish ...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:16 schreef versabommie het volgende:
dit is zeker niet de tijd om jolig te gaan vertellen dat ik nog twee weken lui doch doorbetaald thuis zit he?
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jouw joligheid gepaard gaat met een death wish ...
ach waarom niet ...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jouw joligheid gepaard gaat met een death wish ...
Dankjequote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Met de beste wensen voor je huwelijk ...
Ik vind het wel fijn dat ze kudt schrijven ipv.. anders zou het meest begeerde stukje vrouwenvleesch toch steeds met negativiteit in verband worden gebracht en dat is m.i. sneuquote:Op maandag 19 januari 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
Dat ze bij GS gewoon kut schrijven ipv dat sneue kudt.
Door de shredder met die ballen.
Die rommel is van oudsher toch allemaal antidepressiva. Dat meende ik ergens te hebben gelezen. Was voor Vietnam veteranen, aangezien ik de supermarktoorlog heb meegemaakt, kan het best wel werken.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Een antidepressivum om te stoppen met roken?![]()
Ik ga me maar eens naar de winkel slepen. Hoestdrank inslaan en wat vitamines enzo. Ziekenboeg hier, Two down.
knuffeltje erbij?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef Copycat het volgende:
Kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut.
Lul.
Nee! Ik ben niet in een knuffelstemming. Kill, kill, kill!quote:
of zo'n stoppen met roken pilquote:Op maandag 19 januari 2009 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Ik ben niet in een knuffelstemming. Kill, kill, kill!
Of misschien dat koffie en een peuk de trick ook wel doen ...
Ja, doe es lekker demotiverend. Ik nog aan je denken op de mooiste dag van je leven.quote:
It was good.quote:
Nee, juist 2011. Zodat 2012 echt als een verlossing komt. Zul je net zien, ben ik the last woman standing zonder een kaasschaaf in de buurt.quote:
Waar ben jij dan weer een modje van?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zal ik dan maar wat herrie komen schoppen. mogguh
Pietje!! Wat leuk joh.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja hier. Fijn dat jij een lichtpuntje ziet in mijn bui. En toen ik vanochtend opstond, was ik best een happy camper.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef Noek het volgende:
Waar is Cc? Van haar bui word ik iets vrolijker.
Hé blauwe!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker, en 't is nog lange niet voorbijquote:Op maandag 19 januari 2009 11:24 schreef Dementor het volgende:
Oh jij bent van het crisiscomité.
Dat is wel een leuk subforum.
Het is wel interessant maar ik zie het liever goed gaan.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thanx
[..]
Zeker, en 't is nog lange niet voorbij![]()
.
Mijn collega gaat scheiden. Hebben ze gisteren besloten. Het is hier geen feest op het moment. Als ik nu gewoon de radio heel hard aanzet, door de treurnis heen, zal ze dit persoonlijk opvatten?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja hier. Fijn dat jij een lichtpuntje ziet in mijn bui. En toen ik vanochtend opstond, was ik best een happy camper.
maar ja, toen had ik mijn nek ook nog niet gebroken dankzij een of andere onnadenkende kutcollega.
Hè gezellig! Was dit leven maar over.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker, en 't is nog lange niet voorbij![]()
.
Er zitten hier blauwen met veul meer ervaring dan ikquote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef Dementor het volgende:
Maar Pietje kan hier dus gast bazig doen.
Ik moet vaak denken aan die grap van Youp van 't Hek in z'n oudejaarsconference, over 40 jaar zeggen we allemaal, "heb jij de welvaart nog meegemaakt?"quote:Op maandag 19 januari 2009 11:28 schreef Noek het volgende:
Hè gezellig! Was dit leven maar over.Ik wil een nieuwe!
Lieve Noek,quote:Op maandag 19 januari 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
Mijn collega gaat scheiden. Hebben ze gisteren besloten. Het is hier geen feest op het moment. Als ik nu gewoon de radio heel hard aanzet, door de treurnis heen, zal ze dit persoonlijk opvatten?
Lieve Cc, ik weet het ook niet meer. Help!
Groetjes, Noek
Hier vrolijk je van op!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn collega gaat scheiden. Hebben ze gisteren besloten. Het is hier geen feest op het moment. Als ik nu gewoon de radio heel hard aanzet, door de treurnis heen, zal ze dit persoonlijk opvatten?
Lieve Cc, ik weet het ook niet meer. Help!
Groetjes, Noek
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieve Noek,
Zet een feestzender op en zing luidkeels mee, ga een uur lovey dovey bellen met meneer Noek, roep om de haverklap dat het een prachtige dag is en, als ze dan in tranen is, neem je de rest van de dag vrij.
Jonge beestjes!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hier vrolijk je van op!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo!
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef Noek het volgende:
Heb je nog wat tips?
Ik kom niet verder dan:
Dat is niet echt feestelijk.
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hier vrolijk je van op!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo!
Als dat alles is!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
...niettus...nu weet ik weer dat ik de was moet doen...de tuin moet opruimen....en de kattenbak moet verschonen
Een zucht naar macht dus.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
Ik wil geen nieuw leven. Ik wil gewoon mijn eigen leven. Maar zonder kutcollega's die me laten struikelen en met meer geld.
Dat zou je ook kunnen doen met die collega, Noek!quote:
Dat heb je natuurlijk zelf in de hand, door minder uit te geven aan mensen en instellingen die jequote:Op maandag 19 januari 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
Ik wil geen nieuw leven. Ik wil gewoon mijn eigen leven. Maar zonder kutcollega's die me laten struikelen en met meer geld.
Gewoon stoppen met het betalen van belasting?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat heb je natuurlijk zelf in de hand, door minder uit te geven aan mensen en instellingen die je
a) niet kent
b) niets voor jou doen.
En wat dat struikelen betreft - jij was toch van de poweryoga? Of van de poweryoghurt
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Misschien is iets van Acda en de Munnik geschikt in deze Noek?
En dan schreeuwt ze en dan zwijgt ze
En ik schreeuw en zwijg naar haar
We gaan hoe dan ook vandaag nog uit elkaar
Cd van jou, cd van mij
Cd van ons allebei
Maar gekregen van m'n moeder
Van mijn moeder dus van mij
Jajajajajajajaja.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:44 schreef dieenebart het volgende:
Dat heb je natuurlijk zelf in de hand, door minder uit te geven aan mensen en instellingen die je
a) niet kent
b) niets voor jou doen.
Ja en? Denk je dan dat ik, als ik struikel over een kutkarretje, direct in de downward facing dog val en nog een zonnegroet op de koop toe doe?quote:En wat dat struikelen betreft - jij was toch van de poweryoga? Of van de poweryoghurt
Ik ben 5 jaar geleden gestopt met die pillen Zyban. Helemaal goed gegaan. Ik rookte 2-3 pakjes per dag en het is me toen heel makkelijk afgegaan. Voor mij was dit een wonderpil. Na mij zijn er nog een paar van onze vrienden op die manier gestopt en die roken allemaal nog steeds niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Die rommel is van oudsher toch allemaal antidepressiva. Dat meende ik ergens te hebben gelezen. Was voor Vietnam veteranen, aangezien ik de supermarktoorlog heb meegemaakt, kan het best wel werken.
Beterschap voor de mennekes.
Oeh, succesverhaal! Voel me gelijk Oprah. Meer, ik wil meeheer!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar geleden gestopt met die pillen Zyban. Helemaal goed gegaan. Ik rookte 2-3 pakjes per dag en het is me toen heel makkelijk afgegaan. Voor mij was dit een wonderpil. Na mij zijn er nog een paar van onze vrienden op die manier gestopt en die roken allemaal nog steeds niet.
Alleen rond de 3 maanden had ik het even moeilijk maar gelukkig deze keer wel door gezet.
Kijk maar onder je stoel.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, succesverhaal! Voel me gelijk Oprah. Meer, ik wil meeheer!
Nee, ze is best leuk, grappig en mooi. Alleen vandaag even niet. Ik ga fucking met haar meevoelen vanaf NU!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou je ook kunnen doen met die collega, Noek!
Dat is lief van je.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:53 schreef Noek het volgende:
Nee, ze is best leuk, grappig en mooi. Alleen vandaag even niet. Ik ga fucking met haar meevoelen vanaf NU!
Nee. Computerkastenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:55 schreef Dementor het volgende:
Noek hoe internet jij eigenlijk thuis?
Is het beeld van een oude witte computerkast met een 15" crt monitor en een kruk boven op zolder tussen de wasdroger en het nog te strijken wasgoed correct?
Dus ik had het bijna goed!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee. ComputerkastenLaptops
![]()
Ik strijk bijna elke dag/nacht.
Niets mis mee toch?quote:
20 jaar er voor vast zitten, jaquote:Op maandag 19 januari 2009 12:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is echt the undoing of all men.
Uhh.. ja dit seizoen zeker.. hij heeft vast niets gezegd over het uitdienen van zijn contract.quote:
Tot 2011quote:Op maandag 19 januari 2009 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhh.. ja dit seizoen zeker.. hij heeft vast niets gezegd over het uitdienen van zijn contract.
Misschien kan ze dan trainer wordenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, mooi, dat is wanneer Noek stopt met roken, dus dan vergaat de wereld toch.
Brandts.. zou een goede keus zijn ja!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit seizoen is al heel wat. Kunnen ze vast gaan onderhandelen met Ernie, ideale opvolger
.
Ohh kijk ons Pietermannetje nou!!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit seizoen is al heel wat. Kunnen ze vast gaan onderhandelen met Ernie, ideale opvolger
.
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Copycat, ben jij ram van sterrenbeeld?
Horoscoop in de metro: "Jij vindt vandaag dat je het recht hebt alles omver te lopen wat jou in de weg staat bij de realisatie van je plannen. Wat vindjij daar morgen van?"
Liefffffffffquote:Op maandag 19 januari 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, doe es lekker demotiverend. Ik nog aan je denken op de mooiste dag van je leven.
Hoerig gedrag, dat is het!
Ik ga roken. Doei!
Tweeling: "Je kunt een zonnige tijd tegemoet zien. Jouw optimisme over de toekomst is bijzonder groot en terecht"quote:Op maandag 19 januari 2009 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ben Tweelingen. Wat heeft vandaag nog meer voor me in petto?
Aaaaaaaaaaaah tweelingen... dat verklaart wel een hoopquote:Op maandag 19 januari 2009 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ben Tweelingen. Wat heeft vandaag nog meer voor me in petto?
Hoezo? ze is toch optimistisch over haar toekomst?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tweeling: "Je kunt een zonnige tijd tegemoet zien. Jouw optimisme over de toekomst is bijzonder groot en terecht"
Weet je zeker dat je geen Ram bent?
Ik ben Tweelingen in hart en nieren. En ook nog Aap. Het ene moment ben ik de vrolijkheid zelve, het volgende moment is Mussolini vergeleken bij mij een schattig knaapje.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tweeling: "Je kunt een zonnige tijd tegemoet zien. Jouw optimisme over de toekomst is bijzonder groot en terecht"
Nee, dat doe ik dan weer niet. Maar ik ben wel veel te rusteloos en snel op dingen en mensen uitgekekenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:43 schreef versabommie het volgende:
Aaaaaaaaaaaah tweelingen... dat verklaart wel een hoopdoe jij ook elke maand je hele huisindeling veranderen? Of blijft het zoeken naar veranderingen bij jou beperkt?
Kreeft! Kreeft!quote:Op maandag 19 januari 2009 13:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
geregistreerd op: maandag 21 juli 2003 @ 09:46quote:Op maandag 19 januari 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik dan weer niet. Maar ik ben wel veel te rusteloos en snel op dingen en mensen uitgekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |