Ze geven tegenwoordig overal de happy pil voor geleuf ikquote:Op maandag 19 januari 2009 09:22 schreef Noek het volgende:
En ik heb net de huisarts gebeld voor goede pillen om te stoppen met roken. Hoe depressief kan je zijn!![]()
Máár het is een antidepressivum dus misschien knap ik er wel van op.
dit is zeker niet de tijd om jolig te gaan vertellen dat ik nog twee weken lui doch doorbetaald thuis zit he?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:13 schreef Copycat het volgende:
Godverdomme. Welke idioot zet nu midden in een looppad een karretje neer? Waar ik in het pikkedonker over struikel en languit op mijn bek val. Fijn. Alle koffie over de grond en -vraag me niet hoe- over mijn rug.
Vandaag gaat 't 'm niet worden, dat is duidelijk.
Alleen of met z'n twee?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit is zeker niet de tijd om jolig te gaan vertellen dat ik nog twee weken lui doch doorbetaald thuis zit he?
Als jouw joligheid gepaard gaat met een death wish ...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:16 schreef versabommie het volgende:
dit is zeker niet de tijd om jolig te gaan vertellen dat ik nog twee weken lui doch doorbetaald thuis zit he?
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jouw joligheid gepaard gaat met een death wish ...
ach waarom niet ...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jouw joligheid gepaard gaat met een death wish ...
Dankjequote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Met de beste wensen voor je huwelijk ...
Ik vind het wel fijn dat ze kudt schrijven ipv.. anders zou het meest begeerde stukje vrouwenvleesch toch steeds met negativiteit in verband worden gebracht en dat is m.i. sneuquote:Op maandag 19 januari 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
Dat ze bij GS gewoon kut schrijven ipv dat sneue kudt.
Door de shredder met die ballen.
Die rommel is van oudsher toch allemaal antidepressiva. Dat meende ik ergens te hebben gelezen. Was voor Vietnam veteranen, aangezien ik de supermarktoorlog heb meegemaakt, kan het best wel werken.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Een antidepressivum om te stoppen met roken?![]()
Ik ga me maar eens naar de winkel slepen. Hoestdrank inslaan en wat vitamines enzo. Ziekenboeg hier, Two down.
knuffeltje erbij?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef Copycat het volgende:
Kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut.
Lul.
Nee! Ik ben niet in een knuffelstemming. Kill, kill, kill!quote:
of zo'n stoppen met roken pilquote:Op maandag 19 januari 2009 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Ik ben niet in een knuffelstemming. Kill, kill, kill!
Of misschien dat koffie en een peuk de trick ook wel doen ...
Ja, doe es lekker demotiverend. Ik nog aan je denken op de mooiste dag van je leven.quote:
It was good.quote:
Nee, juist 2011. Zodat 2012 echt als een verlossing komt. Zul je net zien, ben ik the last woman standing zonder een kaasschaaf in de buurt.quote:
Waar ben jij dan weer een modje van?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zal ik dan maar wat herrie komen schoppen. mogguh
Pietje!! Wat leuk joh.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja hier. Fijn dat jij een lichtpuntje ziet in mijn bui. En toen ik vanochtend opstond, was ik best een happy camper.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef Noek het volgende:
Waar is Cc? Van haar bui word ik iets vrolijker.
Hé blauwe!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker, en 't is nog lange niet voorbijquote:Op maandag 19 januari 2009 11:24 schreef Dementor het volgende:
Oh jij bent van het crisiscomité.
Dat is wel een leuk subforum.
Het is wel interessant maar ik zie het liever goed gaan.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thanx
[..]
Zeker, en 't is nog lange niet voorbij![]()
.
Mijn collega gaat scheiden. Hebben ze gisteren besloten. Het is hier geen feest op het moment. Als ik nu gewoon de radio heel hard aanzet, door de treurnis heen, zal ze dit persoonlijk opvatten?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja hier. Fijn dat jij een lichtpuntje ziet in mijn bui. En toen ik vanochtend opstond, was ik best een happy camper.
maar ja, toen had ik mijn nek ook nog niet gebroken dankzij een of andere onnadenkende kutcollega.
Hè gezellig! Was dit leven maar over.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker, en 't is nog lange niet voorbij![]()
.
Er zitten hier blauwen met veul meer ervaring dan ikquote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef Dementor het volgende:
Maar Pietje kan hier dus gast bazig doen.
Ik moet vaak denken aan die grap van Youp van 't Hek in z'n oudejaarsconference, over 40 jaar zeggen we allemaal, "heb jij de welvaart nog meegemaakt?"quote:Op maandag 19 januari 2009 11:28 schreef Noek het volgende:
Hè gezellig! Was dit leven maar over.Ik wil een nieuwe!
Lieve Noek,quote:Op maandag 19 januari 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
Mijn collega gaat scheiden. Hebben ze gisteren besloten. Het is hier geen feest op het moment. Als ik nu gewoon de radio heel hard aanzet, door de treurnis heen, zal ze dit persoonlijk opvatten?
Lieve Cc, ik weet het ook niet meer. Help!
Groetjes, Noek
Hier vrolijk je van op!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn collega gaat scheiden. Hebben ze gisteren besloten. Het is hier geen feest op het moment. Als ik nu gewoon de radio heel hard aanzet, door de treurnis heen, zal ze dit persoonlijk opvatten?
Lieve Cc, ik weet het ook niet meer. Help!
Groetjes, Noek
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieve Noek,
Zet een feestzender op en zing luidkeels mee, ga een uur lovey dovey bellen met meneer Noek, roep om de haverklap dat het een prachtige dag is en, als ze dan in tranen is, neem je de rest van de dag vrij.
Jonge beestjes!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hier vrolijk je van op!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo!
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef Noek het volgende:
Heb je nog wat tips?
Ik kom niet verder dan:
Dat is niet echt feestelijk.
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hier vrolijk je van op!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo!
Als dat alles is!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
...niettus...nu weet ik weer dat ik de was moet doen...de tuin moet opruimen....en de kattenbak moet verschonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |