Daar ben je al achter gekomen?quote:Op maandag 19 januari 2009 05:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ziggo is moeilijker, anyway....voorkomen, is beter dan genezen
Ik heb geen viirus gehad tot nu toe, dus gelukkig geen nare ervaringen gehad...wel uitkijken natuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2009 05:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar ben je al achter gekomen?![]()
Heb nog geen aan-/ervaring met ziggo gehad.
Maar idd, daarom zet ik nu meestal eerst mijn internet uit
quote:Op maandag 19 januari 2009 01:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan mag jij vandaag de dagopening doen. (doe maar beetje ala dominee Gremdaat)
Ik ga er ook op tijd in.
precies ........quote:Op maandag 19 januari 2009 06:13 schreef Twerk het volgende:
God keek op de aarde, hij zag men boerenkool eten op maandag en wist dat het goed zat.
Groot gelijk!quote:Op maandag 19 januari 2009 08:09 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, maar op eén na is iedereen nu weg, dus het bed lokt wel weer
Merk je enig verschil?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:10 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen op de schijnbaar meest depressieve maandag van het jaar.
Yep, het schijnt Blue Monday te zijn vandaagquote:Op maandag 19 januari 2009 09:10 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen op de schijnbaar meest depressieve maandag van het jaar.
Ja. Ik las het en de maandag voelde nog afschuwelijker dan ik had verwacht. Dat wil wat zeggen hoor.quote:
Nee. Ik vind maandag altijd ruk. En ik ben snipverkouden en landerig, maar dat heeft niks met maandag te maken. Denk ik.quote:
Totdat je gestopt bent met roken, dan ben je weer verslaafd aan het anti-depressivumquote:Op maandag 19 januari 2009 09:22 schreef Noek het volgende:
En ik heb net de huisarts gebeld voor goede pillen om te stoppen met roken. Hoe depressief kan je zijn!![]()
Máár het is een antidepressivum dus misschien knap ik er wel van op.
Ik vind t nieuwe Luxor toch ook een enorm mooi theater, maar tis modern en niet vergelijken met zo'n oud historisch theater als Carré.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een goede maandag![]()
Gisteravond naar Les Miserables in Carré geweest, het was geweldig!
Als Rotterdamse hoor ik het niet te zeggen, maar wat een mooi theather is Carré, daar kan het Nieuwe Luxor niet aan tippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |