Ben je ook vast wel eens bij ScanMan geweest een pilsje pakken op zijn superbank.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar, ik ging vaak dolle in Zwolle, heb een paar vrienden wonen daar. Altijd lachen en weinig sluitingstijden![]()
Binnenkort dan maar
Maar die maken pp 100 x meer feest dus.........quote:Op maandag 19 januari 2009 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En 3x zo veel inwoners als, pak 'm beet, Leidschendam.
BB5, blauw zand met Naatquote:Op maandag 19 januari 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
BB3 vond ik geweldig om te volgen.
BB4 en BB6 weet ik vrij weinig van. BB5 was wel weer OK.
Ik wil ook wel es shoppen met jou en buuf... Is dat heul in Zwolle ?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En waarom de ''
Ik wil gewoon alles weten, net als jij
Omdat ik dacht dat je me in de mailing zat te nemenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En waarom de ''
Ik wil gewoon alles weten, net als jij
Ik ga effe niks meer zien en trek de luiken dicht. Buenas nochesquote:Op maandag 19 januari 2009 23:09 schreef Coos het volgende:
Ik heb ze allemaal gezien maar omdat het wel zo'n oppervlakkig vermaak is ben ik het zo weer vergeten.
Wie heeft die geniale smiley nog?! Die met de opsekopse lachquote:
Ruud slaep sequote:Op maandag 19 januari 2009 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga effe niks meer zien en trek de luiken dicht. Buenas noches![]()
Heb nog wél wat ánders, van "Naat".quote:Op maandag 19 januari 2009 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie heeft die geniale smiley nog?! Die met de opsekopse lachdie, maar dan anders.
Eat your heart out http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm Daar zit is vast wel bijquote:Op maandag 19 januari 2009 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie heeft die geniale smiley nog?! Die met de opsekopse lachdie, maar dan anders.
Nah! Ik ben gewoon nog donderdag in Zwolle geweest.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat je me in de mailing zat te nemen![]()
Wanneer gaan we dan
Wij deden Zwolle.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil ook wel es shoppen met jou en buuf... Is dat heul in Zwolle ?
Ik ben een beetje bang ... Maar de trein lukt welquote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wij deden Zwolle.
Maar eh iets anders mag ook. We zijn árg flaksiebel
Ik zou ook bang zijn in Zwollequote:
Das buitenlandquote:
NEUH!!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wanneer we gaan... moet je niet iemand interviewen die in Zwolle woont ofzo?
Dan ga ik wel even jezallij mee.
Ik ga spijt krijgen. het zal die stringfoto wel zijn...quote:
Maar ik ben al onrustig als ik buiten de lijn Amsterdam-Zoetermeer- Rotterdam kom.quote:
Deze?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Was nog net niet naar mijn nest goorlap, maar dat plaatje wat jij "in mind" hebt, heb ik ookquote:
String? Uh... nope, no string.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga spijt krijgen. het zal die stringfoto wel zijn...
Maar wat Gert?
En ik ging nog wel naar bed....
Nu echt...
Ik wil meheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 19 januari 2009 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
OH, gaan we weer naar Zwolle CarO?![]()
![]()
Jajajajajajajaja ik ga al![]()
Oh leuk!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
NEUH!!!!Laat Kally d'r buiten!
Kan misschien wel wat regelen binnenkort
Ik vinnut goedquote:Op maandag 19 januari 2009 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
OH, gaan we weer naar Zwolle CarO?![]()
![]()
Jajajajajajajaja ik ga al![]()
Aantal personen, tijd en plaats a.u.b. dan regel ik een busjequote:
Echt niet! Het idee alleen alquote:Op maandag 19 januari 2009 23:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat jij dieanderefokster kan verdringen
E10mmquote:Op maandag 19 januari 2009 23:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt niet! Het idee alleen al
Wie gaan we interviewen dan?
Ik ben niet gewenst dus min 1quote:Op maandag 19 januari 2009 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Aantal personen, tijd en plaats a.u.b. dan regel ik een busje
Nou, eh de Buuv en ik en je kan ons ophalen in Boerenkoolstronksteradeel en Duitsland.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Aantal personen, tijd en plaats a.u.b. dan regel ik een busje
quote:
Sjesusquote:Op maandag 19 januari 2009 23:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist! Geen knaagdieren in de bus van Ruud
Beetje dimmen en je mag gewoon in de bus Bart.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist! Geen knaagdieren in de bus van Ruud
Ja maar wel in een kooi tochquote:Op maandag 19 januari 2009 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Beetje dimmen en je mag gewoon in de bus Bart.
Nee nooitquote:
Oehoee zie ik daar een romance opbloeien?!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat kun jij lekker kletsen![]()
(bij mij op schoot in de bus
)
quote:
Dan moet ik spugenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:51 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ga je echt niet in zo'n busje zitten?
Nee, lul de BNner, gewoon lief naast een van je medefokkerts in een splinternieuwe Fiat Ducato naar de bestemming, geen trekhaak aanwezig.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja maar wel in een kooi toch![]()
(of gewoon in Tupperware, handig afsluitbaar)
Ik kom liever niet verder dan de ring van A'damquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |