Opgelost dus.. nu nog een "probleem" waar we nog een "endlosung voor moeten hebben.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
4x HDMI is ook teveel, behalve voor Ferdi'sNormaal gezien loopt alles via je versterker dus is 1 HDMI voldoende
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:22 schreef staticdata het volgende:
Finish him? is mortal kombat natuurlijk
Kameameha!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Opgelost dus.. nu nog een "probleem" waar we nog een "endlosung voor moeten hebben.![]()
-> "Wat is dit"
Finish HIM !!![]()
Precies. Als je het doet moet je het wel goed doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:35 schreef staticdata het volgende:
Scorpion, alleen die straal was een speer. Sub-zero had een blauw pakje
Nee dat is Dragonball, da's weer wat andersquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:07 schreef ursel het volgende:
Een of andere hork die mij homo noemt is vergeten een linkje te plaatsen..
kan je er gewoon een film mee kijkenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
http://www.samsung.com/me/products/tv/lcdtv/la46m81b.asp
Wat zou dat op moeten brengen?
Geluid op je HDMI naar de TV?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:04 schreef Mrakz0r het volgende:![]()
Wat je met 4x hdmi op je teeveetjuh moet? Das simpel:
2x PS3
1x geluid
1x pc/laptop
Het is net een echte TV.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kan je er gewoon een film mee kijkenal die vage shit waar jullie je aan ergeren doe ik (denk ik ) toch niet
![]()
opbrengengeen idee
laat de kenners er maar eens over oordelenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is net een echte TV.
Kostte me anderhalf jaar geleden iets van 1800 Euro inclusief de btw.
1000 ofzo?
Dat is afhankelijk van het aantal penetraties per minuutquote:Op maandag 19 januari 2009 12:19 schreef IJsmuts het volgende:
maar geen ghosting met films? das het enige wat voor mij telt
Alleen die barst in het midden vanwege mijn akkefietje met de WII controller is soms lastig..moet je even gaan verzitten in de bank en dan is het best te doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
laat de kenners er maar eens over oordelen![]()
maar geen ghosting met films? das het enige wat voor mij telt
als ik mn privefilms wil bekijken, lift de PPM op een kleine 500, bij de meer commerciele films denk ik 3/4 lagerquote:Op maandag 19 januari 2009 12:26 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van het aantal penetraties per minuut
ow cool, zit er een vette barts in?? dan geef ik er gewoon de aankoopprijs voorquote:Op maandag 19 januari 2009 12:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Alleen die barst in het midden vanwege mijn akkefietje met de WII controller is soms lastig..moet je even gaan verzitten in de bank en dan is het best te doen.
Ik vind Denon een meer dan prima merk, heb geen reden om naar andere merken te kijkenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ach er zijn genoeg mensen die geen 1500 euro over hebben voor een receiver. Dus dan kan ik me best voorstellen dat je 4x HDMI wil hebben
Oh en Frank, kijk ook eens naar andere merken, er is meer dan alleen Denon
En wat is dan een beetje knappe high-end versterker van Denon?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind Denon een meer dan prima merk, heb geen reden om naar andere merken te kijken
Is ter info bedoeltAls je een high-end versterker hebt je aan 1 of 2 HDMI poorten in je TV genoeg hebt! En het mooie is dan tevens dat er in dat soort receivers goede upscalers die het beeld van Digitale TV en DVD nog scherper kunnen weergeven
Deze! Is nog redelijk betaalbaar (¤ 1299,-). Of het echte topmodel, dat is deze. Die kost ¤ 2000,- maar dan heb je wel een machtig apparaat staan!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:49 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
En wat is dan een beetje knappe high-end versterker van Denon?
Sowieso mooi spul Frenkquote:Op maandag 19 januari 2009 12:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Deze! Is nog redelijk betaalbaar (¤ 1299,-). Of het echte topmodel, dat is deze. Die kost ¤ 2000,- maar dan heb je wel een machtig apparaat staan!
Achterkant van de AVR-3808:
[ afbeelding ]
Hier zitten alle aansluitingen wel op die je wilt hebbenGrote verschil met de AVR4308 is o.a. dat de 4308 WiFi ondersteunt, de 3808 alleen met draad
2x amp assign is ook handig als je gebruik maakt van 2 zones
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Deze! Is nog redelijk betaalbaar (¤ 1299,-). Of het echte topmodel, dat is deze. Die kost ¤ 2000,- maar dan heb je wel een machtig apparaat staan!
[ afbeelding ]
Hier zitten alle aansluitingen wel op die je wilt hebbenGrote verschil met de AVR4308 is o.a. dat de 4308 WiFi ondersteunt, de 3808 alleen met draad
Nou aansluitingen kan je nooit genoeg hebben..net zoals met stopcontacten in je huis.. altijd tekort.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wat een overkill aan aansluitingen! Erg mooi, maar zou het er nooit voor betalen...
je zou een goede verkoper zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 12:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is bij elke versterker. Ik moet er ook altijd wel om lachenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:01 schreef RudyCarell het volgende:
Wat een overkill aan aansluitingen! Erg mooi, maar zou het er nooit voor betalen...
Ahhh.. gelukkig, kan mijn Coax er ook nog op aansluiten.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Achja iedereen doet wel eens impulsaankopen hequote:Op maandag 19 januari 2009 13:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sowieso mooi spul Frenk![]()
Ik zou graag mijn Onkyo inruilen omdat deze alleen een HDMI switch heeft en dus niet het geluid eruit haalt. Ik heb het ding op een blauwe maandag meegenomen zonder research vooraf en dan kun je dit verwachten.![]()
Misschien dat ik ook eens voor Denon ga kijken in NL al heeft Onkyo mijn voorkeur omdat het precies voldoet aan mijn kwaliteitsnormen en ietsjes goedkoper is dan Denon.
Lijkt me puik plan.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Achja iedereen doet wel eens impulsaankopen heAnders gaan we een keertje op onderzoek uit als je weer terug bent
Weet zoiezo nog wel een winkel vlak over de grens bij Venlo waar ze o.a. de 3808 voor ongeveer ¤ 1000,- verkopen! Ze hebben er ook Onkyo
Vertel mij eens, welke aansluitingen zou je allemaal nodig hebben met een CD / DVD speler, blu-ray speler, UPC Digitale TV, iPodquote:Op maandag 19 januari 2009 13:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou neequote:
Het antwoord is iig niet "5x HDMI, 5x component, 6x Svideo, 3x coaxial digitaal, 5x optisch & 20x tulp"quote:Op maandag 19 januari 2009 13:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vertel mij eens, welke aansluitingen zou je allemaal nodig hebben met een CD / DVD speler, blu-ray speler, UPC Digitale TV, iPodJe hebt zoiezo al alle speakeraansluitingen nodig bij een 5.1 opstelling...
Denon is ook een prima merk. Ben erg tevreden over mijn DVD en er is een redelijke kans dat ik ooit nog een denon receiver haal.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind Denon een meer dan prima merk, heb geen reden om naar andere merken te kijken
Nee ok maar je gebruikt er al snel meer dan je denkt hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 13:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Het antwoord is iig niet "5x HDMI, 5x component, 6x Svideo, 3x coaxial digitaal, 5x optisch & 20x tulp"
Wat is volgens jou een top 5(10) lijstje?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Denon is ook een prima merk. Ben erg tevreden over mijn DVD en er is een redelijke kans dat ik ooit nog een denon receiver haal.
Echter er zijn zoveel merken die ook mooi spul hebben en misschien ook wel beter zijn dan Denon. Sterker nog er zijn genoeg merken die beter zijn. Maar jij kijkt net te veel door een roze bril.
Verbreed je blik veld en wie weet kom je iets tegen wat je mooier vind
Ik vind bijvoorbeeld NAD een erg mooi merk
Voor de Denon had m'n vader ee NAD. Prima receivers ook idd. Toen hij z'n eerste Denon receiver gekocht hebben we diverse versterkers van Denon en NAD beluisterd. Vond dat de Denon een voller geluid had en daarom viel de keuze daar toendertijd opquote:Op maandag 19 januari 2009 13:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Denon is ook een prima merk. Ben erg tevreden over mijn DVD en er is een redelijke kans dat ik ooit nog een denon receiver haal.
Echter er zijn zoveel merken die ook mooi spul hebben en misschien ook wel beter zijn dan Denon. Sterker nog er zijn genoeg merken die beter zijn. Maar jij kijkt net te veel door een roze bril.
Verbreed je blik veld en wie weet kom je iets tegen wat je mooier vind
Ik vind bijvoorbeeld NAD een erg mooi merk
Kefquote:Op maandag 19 januari 2009 13:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een top 5(10) lijstje?
Ik heb er de ballen verstand van.. ken alleen die aparte zooi van KEF, Denon, Onkyo en natuurlijk alle huis tuin en keuken merken. Mijn schoonmoeder heeft trouwens een NAD toren staan van 20 jaar geleden en dat ziet er in ieder geval ook professioneel uit inderdaad.
Ja we hebben allemaal wel mooie ervaringen met Kefquote:
Ken er geen een van.quote:1. Martin Logan (I love the way electrostatic speakers sound)
2. McIntosh (built like a tank and sound good)
3. Pass Labs (my favorite amplifier company, Nelson Pass is an amazingly smart guy)
4. Rega (my favorite brand of CD players)
5. Marantz (always liked their products from the '60s to now)
6. Krell (sounded amazing at the last industry show I went to)
7. Adam (originally a pro audio company but I heard their Tensor line which was amazing, but the lower speaker lines are too bright on the treble)
8. Threshold (a direct order company now, but they make terrific sounding amps)
9. California Audio Technology (similar to Pass Labs, great amplifier design, very clean)
10. I always leave this slot open as there are always amazing new companies out on the horizon.
Mcintosh ken ik ook...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:37 schreef jpjedi het volgende:
Zoek ik op google naar een top 10.. vind ik dit:
[..]
Ken er geen een van.
Ik heb een combinatie NAD Denonquote:Op maandag 19 januari 2009 13:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor de Denon had m'n vader ee NAD. Prima receivers ook idd. Toen hij z'n eerste Denon receiver gekocht hebben we diverse versterkers van Denon en NAD beluisterd. Vond dat de Denon een voller geluid had en daarom viel de keuze daar toendertijd op
Ik wens ze succesquote:Op maandag 19 januari 2009 14:31 schreef ursel het volgende:
Daar gaan de strams Fer..
Eredivisie Live pakt illegale livebeelden aan
¤4.50 was idd leuke prijs ja..quote:Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wens ze succes
Sowieso is het idee dat ze er veel geld mee verliezen raar. Net alsof een echte voetbalkijker geen 15,- per maand over heeft oor beeld van goede kwaliteit wat niet hapert. Denk eerder dat veel van de kijkers of kinderen zijn die niet beslissen over het kanaal of mensen zijn die te weinig kijken om 15,- per maand er voor over te hebben. Denk dat er maar heel weinig mensen zijn die direct een abo nemen als streams niet meer werken.
Wat ook niet helpt is dat we vorig jaar voor 4,50 een heel weekend voetbal konden kijken. Laptop+scherm, ridders, borrelnootjes en hoppakee vier wedstrijden tegelijk kijkenNu betaal je 6,- voor een enkele wedstrijd
Whehe.. Daar kost ut trouwens ¤5.00 per maand geloof ikquote:Op maandag 19 januari 2009 15:06 schreef FJD het volgende:
Komt door die telefoon met TV functieiPhone bezitters zijn te cool om lastig te vallen met zulke onnozelheden. Bedoel, wie zit er nou te wachten op 90minuten Feyenoord
Anders gaan we toch saampjes in bed liggen kijken?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:17 schreef ursel het volgende:
Whehe.. Daar kost ut trouwens ¤5.00 per maand geloof ik![]()
Toch maar eens kijken wat de kwaliteit is als ik de foon op TV aansluit..
Ik trek mijn zwaard alvast.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Anders gaan we toch saampjes in bed liggen kijken?
Kijk nou! De ridder van Bart Smit!quote:
icesavequote:Op maandag 19 januari 2009 15:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Rente is binnen gekomen
TIjd om weer een vakantie te boeken
Fuck de kredietcrisis
Weet trouwens iemand nog een spaarrekening met een leuke rente?
Vakantie 1 wordt waarschijnlijk Portugal (Zuipvakantie) Is me rente over 2008 ook weer volledig verdwenenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
icesave![]()
Waar gaat de reis dit jaar heen?
Wij hebben besloten voor Thailand te gaan. Bali was regen seizoen en Bejing/Tokio zijn afgevallen omdat we geen stedentrip willen. New Zeeland was echt te duur dus is het een lekker Thais resort geworden.
Ga jij nou ook al afhaken??quote:Op maandag 19 januari 2009 17:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vakantie 1 wordt waarschijnlijk Portugal (Zuipvakantie) Is me rente over 2008 ook weer volledig verdwenen
Vakantie 2 is Snits-week![]()
Vakantie 3 is wellicht een weekje Frankrijk (Fietsen)
Vakantie 4 weet ik echt nog niet, maar wellicht dat ik Madagascar eens vereer met een bezoekje of ik ga met de auto europa in (Boedapest, Wenen, Praag).
Verder misschien nog wat weekendjes ofzo (stedentripjes).
Uiteraard onder voorbehoud van relatie, werk en vrije dagen
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:20 schreef ursel het volgende:
En nu nog een echte foto van jou met die fles..
Ligt aan de overige vakantiesquote:
Nondeju, dan moet ik wel verdomd hard gaan trainen als wij saampies gaan Niels..quote:Op maandag 19 januari 2009 17:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ligt aan de overige vakanties
Maar ik zou het wel leuk vinden om een weekje fietsvakantie te doen.
Oh en het ligt natuurlijk aan de partner, vrije dag, werk
Wat mij betreft welquote:Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef dutch_cyclist het volgende:
Is 2010 nog het jaar van de Marmotte?
En gaan we nog naar Frankrijk deze zomer?
We hebben al een vakantie geboekt om te fietsen in Bormio, Italiaanse Alpen.
Quot je nu gewoon de verkeerde?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Nondeju, dan moet ik wel verdomd hard gaan trainen als wij saampies gaan Niels..
Raffie en Fer gaan toch ook wel mee dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Nondeju, dan moet ik wel verdomd hard gaan trainen als wij saampies gaan Niels..
Yupz ik ga in Belgie ook er tegen aan.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:20 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Raffie en Fer gaan toch ook wel mee dan?
En tegen die tijd heeft JP ook wel de smaak te pakken
Moet jij geen huiswerk maken ofzo?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:33 schreef raaavi het volgende:
Ik snap dit topic nog steeds niet geak
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Yupz ik ga in Belgie ook er tegen aan.
Ik heb getwijfeld of ik hem zou kijken in het vliegtuig. Heb uiteindelijk voor Miracle at St. Anna gekozen. Die sloot beter aan bij de resterende tijd van mijn vluchtquote:Lakeview terrace was super..net gekeken.![]()
Tuurlijk zodra het weer droog is weer lekker fietsenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:20 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
prijs?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:40 schreef jpjedi het volgende:
Oh Fer.. let ff op dat Jutter waar Baus het ook over had. Heb ik ook last van bij het pannen van de camera. Heeft iets te maken met 24/25p verschil tussen opname en weergave en komt door bepaald model DA converter in Samsung LCD`s. Baus kan hier meer over vertellen.
Ik vind het enorm irritant.![]()
OFtewel ik heb een 46 FHD te koop.
quote:
Ik mis de oude Jorrit die gewoon "Ja ik ga mee, ik regel het wel" riepquote:Op maandag 19 januari 2009 17:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en het ligt natuurlijk aan de partner, vrije dag, werk
Hmmm als ik dit lees dan krijg ik heel erg het idee dat iets is voor de die-hard freaks. Je ziet het slechts heel sporadisch en dan vooral bij langzaam bewegende beelden. Ik weet niet precies wat de meerprijs boven normaal LCD is maar ik twijfel dan wel of dat het waard is in dit geval.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef Mr_Baus het volgende:
Fer, begrijp je al wat van het hele 24p Judder verhaal![]()
Dat heeft ie ookquote:Net als bij Digitenne, maar dat is DVB-T. Dat hebben alle tv's nu zo'n beetje wel.
Ik laat na een jaar fietsen zonder blessures vrijwillig in m'n poten snijden om een hardloopblessure te laten verhelpen. Je mag 1x raden wat ik komend jaar doe als alles goed gaat. Mocht het niet goed zijn gegaan dan zal ik wel weer op de fiets stappen en dan trek ik ook wel door tot de Marmotte.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:20 schreef dutch_cyclist het volgende:
Die HD Decoder krijg je gewoon in bruikleen bij je abonnement. Althans, bij UPC welquote:Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef Mr_Baus het volgende:
Want dat is in principe een beetje het enige waar je echt heel goed op moet letten nu bij het kopen van een nieuwe tv.
Bij de nieuwe tv's is het contrastratio altijd wel in orde, tuurlijk zijn er verschillen en hoe hoger hoe beter, maar met 30000:1 ben je er echt al.
De rest is "persoonlijk" .. design/ambilight crap/stroomverbruik (ook niet verkeerd om naar te kijken btw)
Als je hem niet aan een surround kit hangt dan moet het geluid natuurlijk wel oke zijn.
En wat eventueel ook een fijne is om naar te kijken, is wel nieuw en wat hogere segment nog geloof ik, is of er een DVB-C tuner op zit.. Is voor digitale kabel tv. Dan hoef je namelijk niet zo'n dure HDMI HD decoder te kopen maar schuif je je smartcard zo met een adapter in je TV![]()
Net als bij Digitenne, maar dat is DVB-T. Dat hebben alle tv's nu zo'n beetje wel.
Het kan heel vervelend uitpakken, verschilt per film. Morgen ga ik nog even het 1 en ander testen en dan zal ik eens kijken of ik het kan filmen.. In Earth zitten bijvoorbeeld echt wel wat scenes waarbij het goed zichtbaar is, en daar kan je je behoorlijk aan storen. Het verschilt ook per tv. Het is een vet kut subject want er is zoveel onduidelijkquote:Op maandag 19 januari 2009 19:11 schreef FJD het volgende:
Hmmm als ik dit lees dan krijg ik heel erg het idee dat iets is voor de die-hard freaks. Je ziet het slechts heel sporadisch en dan vooral bij langzaam bewegende beelden. Ik weet niet precies wat de meerprijs boven normaal LCD is maar ik twijfel dan wel of dat het waard is in dit geval.
http://www.budgethouse.nl(...)m/samsung/price_up/0quote:Op maandag 19 januari 2009 18:56 schreef Incolumis het volgende:
[..]
prijs?
edit: zag de prijs later...
http://www.redcoon.nl/ind(...)08/Samsung_LE46A558/quote:Op maandag 19 januari 2009 19:46 schreef IJsmuts het volgende:
http://www.budgethouse.nl(...)m/samsung/price_up/0
samsung 46" FHD heb je al vanaf 1.000e nieuw
TATATAATAAAAA HERE I COME TO SAVE THE DAY!!! MIGHTY BAUS!!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
http://www.budgethouse.nl(...)m/samsung/price_up/0
samsung 46" FHD heb je al vanaf 1.000e nieuw
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.redcoon.nl/ind(...)08/Samsung_LE46A558/
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.redcoon.nl/ind(...)08/Samsung_LE46A558/
boef, je bent mn lieve tv professorquote:Op maandag 19 januari 2009 19:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
TATATAATAAAAA HERE I COME TO SAVE THE DAY!!! MIGHTY BAUS!!!!![]()
Mag ik u er even op wijzen dat deze zelfde televisie voor 948 euro te koop is bij Redcoon..
http://www.redcoon.nl/ind(...)08/Samsung_LE46A557/
Is toch een geile veels te dure HDMI kabel wat je kan besparen![]()
Daarnaast wil ik nogmaals even zeggen dat je bij de nieuwe Samsungs moet gaan kijken vanaf de 6-serie.
Die zijn 100Hz en hebben nieuwere technologie.. de 5 serie is echt het instap model, geen 100hz en wat oudere technologie. 6 serie is niet veel duurder, maar het wel waard.
Hi schat!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:59 schreef IJsmuts het volgende:
besnijdenis
merciquote:Op maandag 19 januari 2009 20:15 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hi schat!!!![]()
![]()
![]()
Welcome back!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En geheel in stijl van dit topic:
4 HDMI aansluitingen!!!![]()
100hz .. 7 serie.. zwaar de bomb diggie voor 738 euro
http://www.redcoon.nl/ind(...)05/Samsung_LE32A756/
Dan ben je wel pimpy heur![]()
Maar je kan ook nog goedkoper kijken veur 720p HD Ready.. maar daar heb ik geen verstand van, dat is voor paupers![]()
![]()
Dat zou zomaar kunnen iddquote:Op maandag 19 januari 2009 20:26 schreef IJsmuts het volgende:
wie weet is dat ding over een half jaar 200e goedkoper![]()
Ik wil wel graag mee, maar gezien al mijn andere plannen kan het wel eens krap worden.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik mis de oude Jorrit die gewoon "Ja ik ga mee, ik regel het wel" riepVrouwen maken meer kapot dan je lief is.
Ga je wel mee dit jaar naar Frankrijk als je weer gewoon helemaal goed kan hardlopen?quote:[..]
Ik laat na een jaar fietsen zonder blessures vrijwillig in m'n poten snijden om een hardloopblessure te laten verhelpen. Je mag 1x raden wat ik komend jaar doe als alles goed gaat. Mocht het niet goed zijn gegaan dan zal ik wel weer op de fiets stappen en dan trek ik ook wel door tot de Marmotte.
quote:ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat ik voor deze TV gekozen heb.
Wat een prachtige kleuren en wat een mooi beeld!
Ik had hiervoor een 27" Sony LCD maar ben blij dat ons bezoek per ongeluk de TV kapot stootte.
Het analoge beeld is al prima, maar digitaal zijn de kleuren zo waanzinnig mooi, dit model is een absolute aanrader.
We waren even huiverig voor de afmeting (toch 10" groter dan de vorige) maar het is de perfecte maat voor onze kamer (ongeveer 3 meter van de bank).
Wij kijken veel sport (tennis, voetbal, ateletiek. autosport enz.) en ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat ik voor plasma heb gekozen. Het beeld is uitstekend bij snelle sporten en met de komende grand slams, EK en OS voor de deur voor ons echt iets wat meetelt.
Wij hebben de TV besteld inclusief muurbeugel. Levering had iets sneller mogen zijn, maar de prijs maakt de extra paar dagen wachten meer dan goed
quote:Sinds enkele dagen deze beauty in ons bezit. We zaten wel te twijfel of 37' niet net te groot zou zijn. Wij zitten ca 3m van het beeld en dit is meer dan prima.
De kwaliteit van het beeld heeft onze verwachtingen ver overtroffen. We hebben Analoog en Digitaal van UPC, al is Analoog heeeel goed om te kijken het is wat korreliger dan Digitaal, het Digitale beeld is werkelijk PERFECT!
Hiervoor hadden we een Samsung 32', dit beeld was zeker goed, maar wanneer ik deze nu vergelijk met deze lijkt hij wel waardeloos.
Natuurlijk heb ik al geboren pessimist toch een aanmerking.... We maken gebruik van een universele afstandsbediening te weten de Harmony 525, dit werkt echt heel handig. Enkel.... Panasonic Toestellen verwachten voor het aanzetten een extra lang signaal, en dit hebben we nog niet terug kunnen vinden. Work arround, stel in dat de TV altijd aan moet blijven staan, en schakel deze handmatig aan en uit.
Wat ik nog miste was een Audio in voor mijn PC.
Terug naar positief, WAT EEN KLEUREN en dat van iedere hoek!! We gebruik een cinemaset voor het geluid, ik weet dus niet wat de kwaliteit hiervan is.
Kortom: Bijzonder tevreden.
1 week in bezit.
Tuurlijk, het is allemaal smaak. Maar na vele vergelijkingen en reviews/tests heb ik voor deze tv gekozen.quote:Ik ben ontzettend blij dat ik voor deze televisie heb gekozen. Ik ben zeker niet over 1 dag ijs gegaan en heb heel veel reviews en test magazines gelezen om tot mijn keuze te komen. Maar wat pas echt de doorslag geeft is je eigen oog! Wat is er toch een onwaarschijnlijk groot verschil tussen plasma en LCD (ten gunste van plasma). Iedereen die zich blind staart op labels als full HD, contrastwaarde zal wellicht zwichten voor LCD. Maar als je goed kijkt dan heeft een plasma scherm veel mooiere kleuren, meer diepte, mooie zwartwaarden en helemaal geen last van snelbewegende beelden.
Ik ben een redelijke audiofreak (high-end NAD losse componenten stereo) en heb een “8” voor geluid gegeven. Natuurlijk is het geluid minder mooi dan de oude CRT’s met grote klankkasten, maar het geluid van deze TV overtreft mijn verwachtingen.
Ik kijk digitale TV van UPC en dit is echt een must! Bij analoog signaal is het beeld al heel redelijk maar zodra ik overschakel naar digitaal is het beeld echt een feest voor het oog. Zelfs mijn vrouw, die de aanschaf van deze TV aanvankelijk grote onzin vond, is diep onder de indruk van de scherpe heldere beelden.
Minpuntjes: Het nut van de Viera link is mij niet geheel duidelijk. De afstand bediening moet redelijk nauwkeurig op het scherm worden gericht ( ik gebruik altijd UPC afstand bediening)
Nope, door jou quote bleef ik in eerste instantie alleen over, vandaar.quote:
Je schijt al bagger he om alleen met mij te gaan..quote:Op maandag 19 januari 2009 18:20 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Yupz ik ga in Belgie ook er tegen aan.
Lakeview terrace was super..net gekeken.![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:45 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Tuurlijk zodra het weer droog is weer lekker fietsen
Je kan dan toch niet wel een weekje mee fietsen??quote:Op maandag 19 januari 2009 19:11 schreef FJD het volgende:
Ik laat na een jaar fietsen zonder blessures vrijwillig in m'n poten snijden om een hardloopblessure te laten verhelpen. Je mag 1x raden wat ik komend jaar doe als alles goed gaat. Mocht het niet goed zijn gegaan dan zal ik wel weer op de fiets stappen en dan trek ik ook wel door tot de Marmotte.
Begin sept doen dan??quote:Op maandag 19 januari 2009 20:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik wil wel graag mee, maar gezien al mijn andere plannen kan het wel eens krap worden.
Ik weet ook niet wanneer we dit jaar willen?
Midden juli, ga ik op vakantie.
Begin aug, is sneekweek.
Eind aug, begin sep zou dus wel kunnen.
[..]
Ga je wel mee dit jaar naar Frankrijk als je weer gewoon helemaal goed kan hardlopen?
Standaard verhaaltje.. de kleine lettertjes ontbreken..quote:Op maandag 19 januari 2009 20:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
24p
Speelfilms worden voor bioscoopweergave opgenomen en geproduceerd met 24 beelden per seconde (24Hz. of 24p). Reguliere tv's en dvd-spelers spelen deze opnames af met 25 beelden per seconde. Het geluid klinkt door het versneld afspelen wat hoger. Wanneer de lcd-tv 24p ondersteunt en deze wordt aangesloten op een apparaat dat dit ook doet, bijvoorbeeld een Blu-ray speler, dan wordt de film volledig authentiek weergegeven.
Planning zit ook op eind augustus.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik weet ook niet wanneer we dit jaar willen?
Ter plekke hardlopen heeft geen nut, dat kost me m'n enkels. M'n fietsspullen verkoop ik niet zodat ik altijd mee zou kunnen. Belangrijkste variabele is waar ik in augustus ben. Ik weet nog niet of ik echt naar het buitenland zou willen voor werk. Wil ik dat niet of lukt dat niet en ik blijf in Nederland dan is de vraag of ik er zin in heb. Dan gaat het absoluut niet om de sfeer en de vakantie maar om de prestatie. Ik ben nu eenmaal gezegend/vervloekt met de ambitie om altijd meer te willen en mezelf te verbeteren en zonder training op de fiets kan ik dat wel vergeten en dan is de vraag of ik het nog leuk vind om te gaan.quote:Ga je wel mee dit jaar naar Frankrijk als je weer gewoon helemaal goed kan hardlopen?
True... het schetst een beeld wat betreft het 24p verhaal maar mij zelf zegt het me nog weinig.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:53 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Standaard verhaaltje.. de kleine lettertjes ontbreken..![]()
Net als in de reviews van jouw tv... zoek eens op reviews van jouw tv van mensen die een 24p film afspelen.. Het motion judder effect.. heeft jouw tv ook last van
Ten eerste: Brain Adams kun je toch ook op tv kijken/luisteren.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sneekweek.... je kan ook gewoon in Apeldoorn zuipen hoorFriezen
Ditoquote:
Lijkt mij primaquote:[..]
Nope, door jou quote bleef ik in eerste instantie alleen over, vandaar.![]()
[..]
Je schijt al bagger he om alleen met mij te gaan..
[..]
[..]
[..]
Je kan dan toch niet wel een weekje mee fietsen??
[..]
Begin sept doen dan??![]()
Lijkt mij ook prima.quote:
Gewoon voor het bier en de bbq meegaanquote:[..]
Ter plekke hardlopen heeft geen nut, dat kost me m'n enkels. M'n fietsspullen verkoop ik niet zodat ik altijd mee zou kunnen. Belangrijkste variabele is waar ik in augustus ben. Ik weet nog niet of ik echt naar het buitenland zou willen voor werk. Wil ik dat niet of lukt dat niet en ik blijf in Nederland dan is de vraag of ik er zin in heb. Dan gaat het absoluut niet om de sfeer en de vakantie maar om de prestatie. Ik ben nu eenmaal gezegend/vervloekt met de ambitie om altijd meer te willen en mezelf te verbeteren en zonder training op de fiets kan ik dat wel vergeten en dan is de vraag of ik het nog leuk vind om te gaan.
Blijven allemaal vraagtekens maar die worden pas echt relevant als m'n operatie de hardloopblessure verhelpt. Doet dat het niet dan stap ik begin maart nml. gewoon weer op de fiets
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ten eerste: Brain Adams kun je toch ook op tv kijken/luisteren.
Ten tweede: Ik heb een gratis slaapplaats in Sneek, vlak bij het centrum, dus waarom niet.
Ten derde: Wat is er mis met friezen, ik heb ook fries bloed![]()
[..]
Dito
[..]
Yeahquote:Lijkt mij prima
[..]
Yeahquote:Lijkt mij ook prima.
[..]
quote:Gewoon voor het bier en de bbq meegaan
Zolang ut fietsenplan maar gehandhaafd blijft..quote:Op maandag 19 januari 2009 22:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hmm, hele tijd terug had ik me ingeschreven voor een nieuwbouw-project en ben toen niet ingeloot. Nu krijg ik alsnog de kans, echter niet degene die ik destijds wilde.
Ze hebben nog 3 duurdere over. 1'tje vind ik op zich wel mooi, maar ja 250.000 is wel veel geld, zeker in deze tijd...
Zei ik eerder vandaag nog fuck de kredietcrisis, zeg ik nu kutkredietcrisis
Toch maar eens een afspraak maken om meer informatie te krijgen en ook een hypotheek gesprek, lijkt me nu wel handig, moet toch weten hoeveel biertjes ik per maand minder moet drinken
Oh en al die vakantieplannen worden dan ook even anders
Ja laten we vooral niet te ver vooruit kijkenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Zolang ut fietsenplan maar gehandhaafd blijft..
En daarnaast 2 huishoudens wordt 1, dus zal vast wel goedkoper worden..![]()
quote:Samsung 32 inch HD Ready LE32A456 Flatscreen LCD TV met 3 x HDMI
Merk: Samsung
Type: LE 32A456
Schermgrootte: 32 inch
Resolutie: 1366 x 768
Dynamisch Contrast Ratio: 10.000:1
Kijkhoek: 178/178
Responstijd: 6 ms
Aansluitingen zijkant: 1 x HDMI / 1 x Composiet / 1 x S-Video / 1 x Koptelefoon
Aansluitingen achterkant: 2 x HDMI / 1 x PC-Input (D-Sub) / 1 x Component (Y/Pb/Pr) / 1 x RF-Input / 2 x Scart / 1 x Video Monitor Out / Digital Audio (Optical)
Meer Informatie »
¤ 599,95
Prijs: ¤ 379,95
Oeh, dat had ik ook een keerquote:Op maandag 19 januari 2009 14:45 schreef ursel het volgende:
[..]
¤4.50 was idd leuke prijs ja..
Dan pak je zo nu en dan nog ff een weekend mee.
Ik weet trouwens niet waar het vandaan komt, maar wordt zo ongeveer 3 a 4x per week gebeld. Dan wel namens Feyenoord, dan wel namens eredivisie live of ik een abo wil..
Maakt niet uit welk antwoord ik ze geef, ze blijven terug bellen.
Zal de volgende keer wel ff volblaffen dat ik voor ADO ben, kijken wat ze daar mee doen..
Het is een kopers markt gezien de rente en de druk op de markt. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen. Een bod van 10% lager kan zomaar in deze tijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 06:56 schreef FJD het volgende:
Je kunt nog wel afdingen Jorrit
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Oeh, dat had ik ook een keer
Vi belde mij op m'n mobiel met de vraag of ik geen abo wilde. Dus vriendelijk nee gezegd en opgehangen.
Een dag later belde ze op de huistelefoon, moeders nam op, en vroeg dus aan mij of ik een abo op de VI wilde..
"Nee, das een jodenblad".. Moeders: "Hij is niet geïnteresseerd.. Hij vind het een jodenblad.. Prettige avond"
Klopt, al blijkt je TV dan wel CONAX aan te moeten kunnen. Blijkbaar kunnen niet alle TV's dat ..quote:Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef Mr_Baus het volgende:
Want dat is in principe een beetje het enige waar je echt heel goed op moet letten nu bij het kopen van een nieuwe tv.
Bij de nieuwe tv's is het contrastratio altijd wel in orde, tuurlijk zijn er verschillen en hoe hoger hoe beter, maar met 30000:1 ben je er echt al.
De rest is "persoonlijk" .. design/ambilight crap/stroomverbruik (ook niet verkeerd om naar te kijken btw)
Als je hem niet aan een surround kit hangt dan moet het geluid natuurlijk wel oke zijn.
En wat eventueel ook een fijne is om naar te kijken, is wel nieuw en wat hogere segment nog geloof ik, is of er een DVB-C tuner op zit.. Is voor digitale kabel tv. Dan hoef je namelijk niet zo'n dure HDMI HD decoder te kopen maar schuif je je smartcard zo met een adapter in je TV![]()
Net als bij Digitenne, maar dat is DVB-T. Dat hebben alle tv's nu zo'n beetje wel.
Ik vind Digitenne eigenlijk best wel ruk... Heb het nu a.s. donderdag 2 weekjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:02 schreef Keltie het volgende:
Klopt, al blijkt je TV dan wel CONAX aan te moeten kunnen. Blijkbaar kunnen niet alle TV's dat ..
Ik heb het geprobeerd, het werkt maar ik krijg alleen de DTV-menu's (En EPG en dergelijke) niet in het Nederlands, alles blijft in het duits
Mwah, ik herken mij er niet zo inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:23 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik vind Digitenne eigenlijk best wel ruk... Heb het nu a.s. donderdag 2 weekjes.
Ik zit op zolder, ipv de "in 10 minuten aangesloten" ben ik ruim een uur bezig geweest om iets van ontvangst te krijgen.. Heb zelfs nog even gedacht dat ie stuk was.. toen heb ik hem tussen 2 dakpannen geklemd en begon het ergens op te lijken.
Toen eigenlijk al besloten dat het ruk was.. Antenne natuurlijk weer naar binnen gehaald en toen bleek ik wel gewoon ontvangst te hebben daar waar ik eerst helemaal nix nakkes nada had.
Totdat MeesterBeest aangaatPAF!!! Einde signaal
![]()
En dan het beeld.. niets bijzonders, en zwaar kut als je er dicht op zit. Ernstig zwaar kut zelfs.. en dan zeg ik helemaal niets over de zenderlogo's. Analoge tv van Ziggo is serieus een heel stuk mooier..
Leuk voor op de kampung.. niets meer en niets minder. Ik wacht wel tot Ziggo hun shit hebben opgelost mbt een 2e decoder enzo. Stuk meer zenders ook.
En een schoteltje van Canal Digital? Is dat wat? Dat ga ik nemen in België op het adres van mijn ouders in NL. Schijnt wel in orde te zijn. Ze hebben ook een HDD decoder zag ik op de website.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:23 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik vind Digitenne eigenlijk best wel ruk... Heb het nu a.s. donderdag 2 weekjes.
Ik zit op zolder, ipv de "in 10 minuten aangesloten" ben ik ruim een uur bezig geweest om iets van ontvangst te krijgen.. Heb zelfs nog even gedacht dat ie stuk was.. toen heb ik hem tussen 2 dakpannen geklemd en begon het ergens op te lijken.
Toen eigenlijk al besloten dat het ruk was.. Antenne natuurlijk weer naar binnen gehaald en toen bleek ik wel gewoon ontvangst te hebben daar waar ik eerst helemaal nix nakkes nada had.
Totdat MeesterBeest aangaatPAF!!! Einde signaal
![]()
En dan het beeld.. niets bijzonders, en zwaar kut als je er dicht op zit. Ernstig zwaar kut zelfs.. en dan zeg ik helemaal niets over de zenderlogo's. Analoge tv van Ziggo is serieus een heel stuk mooier..
Leuk voor op de kampung.. niets meer en niets minder. Ik wacht wel tot Ziggo hun shit hebben opgelost mbt een 2e decoder enzo. Stuk meer zenders ook.
Ik heb totaal geen ervaring met Canal Digital, ook nog nooit over gelezen eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:35 schreef jpjedi het volgende:
En een schoteltje van Canal Digital? Is dat wat? Dat ga ik nemen in België op het adres van mijn ouders in NL. Schijnt wel in orde te zijn. Ze hebben ook een HDD decoder zag ik op de website.![]()
Jaren terug hadden veel mensen een kastje dat je via internet kon updaten waarmee je een enorme berg zenders gratis kon ontvangen via een simpele Astra schotel. Bestaat dat nog eigenlijk?
Ik hoor er eigenlijk weinig van. Je moest je kaartje in een usb lezer prikken, naar een website gaan en je kreeg de laatste codes. Was uiteraard zwaar illegaal en ik hoor er eigenlijk nooit meer wat van. Gewoon 69 porno kanalen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:40 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen ervaring met Canal Digital, ook nog nooit over gelezen eigenlijk.
Die kastjes van vroegerDan had je een hele rits kanalen gezapped, ff heel stoer met een druk op de knop van binnenuit de schotel buiten doen laten verdraaien naar een andere sataliet en Hoppa; volgende 100 zoveel kanalen
Fokkin eindeloos zappen
Dat zouden ze moeten combineren:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik hoor er eigenlijk weinig van. Je moest je kaartje in een usb lezer prikken, naar een website gaan en je kreeg de laatste codes. Was uiteraard zwaar illegaal en ik hoor er eigenlijk nooit meer wat van. Gewoon 69 porno kanalen.F1 met alle camera posities op aparte kanalen.
Zag het ook toen ik het terug las.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat zouden ze moeten combineren:
69 porno kanalen met camera's op aparte posities
bron;wikiquote:Programmeerbare modules
Er bestaan ook programmeerbare modules. Deze worden voornamelijk gebruikt door hobbyïsten. Door de module opnieuw te programmeren met een andere firmware die van het internet gedownload kan worden kan de module vaak opeens overweg met alle gangbare coderingen. De legaliteit van deze firmwares is onzeker. Ook is er vaak de optie om sleutels van gekraakte betaalkanalen in de CAM op te slaan zodat deze kanalen zonder abonnement kunnen worden bekeken, dit is uiteraard illegaal. De bekendste programmeerbare module is de Magic/Matrix CAM.
i'll joinquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:05 schreef ursel het volgende:
Nondeju, gaat dat TV gezeik zo 's ochtends vroeg gewoon door zeg..
Ik ga wel weer mijn bed in, bel maar als jullie eruit zijn..![]()
Tering.. Houdt dat zeiken over onderwerpen nou nooit op..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:05 schreef ursel het volgende:
Nondeju, gaat dat TV gezeik zo 's ochtends vroeg gewoon door zeg..
Ik ga wel weer mijn bed in, bel maar als jullie eruit zijn..![]()
Je weets toch..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tering.. Houdt dat zeiken over onderwerpen nou nooit op..
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:30 schreef FJD het volgende:
Kunnen we niet gewoon weer bier gaan drinken met een BBQ?![]()
Factuur dus zonder mijn naam voor iets dat ik nooit ook maar gezien heb in mijn leven, laat staan gekocht.quote:Graag reageren wij op het gesprek waarin u hebt aangegeven niet te weten waar de vordering betrekking op heeft.
Hierbij ontvangt u de facturen.
Wij verzoeken u het openstaande bedrag van ¤ 220,96 voor 25 januari 2009 aan ons te voldoen op rekeningnummer
7019 onder vermelding van 68172325.
In afwachting van uw betaling verblijven wij.
Ja dat is wellicht nog kanslozer inderdaad. En dan ook nog geld besteden aan een deurwaarder.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:55 schreef Keltie het volgende:
Ah, dat is in ieder geval minder stumperig dan naar een rekeningnummer geld overmaken... Terwijl het rekeningnummer zo'n 11 maanden geleden opgeheven is
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja dat is wellicht nog kanslozer inderdaad. En dan ook nog geld besteden aan een deurwaarder.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:52 schreef jpjedi het volgende:
Kreeg trouwens een brief van een incasso bureau betreffende een rekening van December 2006.Ik zou via de firma Daan BV een Mahonie houten LCD tv hebben gekocht. Men wist alleen mijn adres en niet eens mijn naam en men kan niet aantonen dat ik ergens voor opdracht heb gegeven. Ook had men een fout e-mail adres in het dossier.
Yeah right.. Ik gebeld en die mevrouw van het incasso bureau moest ook wel lachen om mijn reactie over Mahonie hout. Ze kon wel begrijpen dat ik dat niet echt mooi zou vinden.![]()
Dus ik mijn gegevens doorgegeven en men zou mij wat per e-mail toesturen waarin duidelijk werd dat ik opdracht had gegeven. Dat ik in India woon drong nog niet echt door geloof ik.Ze geloofde ook niet dat die brief naar India kon worden gestuurd binnen een paar dagen. Terwijl ik toch netjes had uitgelegd dat de brief is afgeleverd bij mijn oude huis-> de eigenaar zo vriendelijk was hem bij mijn ouders in de bus te doen -> mijn ouders hem gescand en gemaild hebben naar mij.
![]()
Dus alles uitgelegd en krijg je deze mail terug:
[..]
Factuur dus zonder mijn naam voor iets dat ik nooit ook maar gezien heb in mijn leven, laat staan gekocht.![]()
![]()
Niet te geloven toch?
quote:Daan Veilingen
Fokkerweg 203, 1438 BG Oude Meer
tel.: 020 316 00 60
fax: 020 316 00 69
http://www.daanveilingen.nl
BTW-nr.: NL812153029B01
KvK: Daan B.V., 34189490, Amsterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:44 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Bij daanveilingen heb ik trouwens mijn gokkast vandaan..![]()
Nooit een rekening van gezien trouwens
Ik hoop dat je een betalingsbewijs hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een betalingsbewijs hebt..
Brain Adams?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ten eerste: Brain Adams kun je toch ook op tv kijken/luisteren.
Ten tweede: Ik heb een gratis slaapplaats in Sneek, vlak bij het centrum, dus waarom niet.
Ten derde: Wat is er mis met friezen, ik heb ook fries bloed![]()
Maar... Ben Collins is toch een mens?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:55 schreef RudyCarell het volgende:
The Stig ontmaskerd door bouwvakker
Wat zegt het publiek:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:35 schreef Mr_Baus het volgende:
Het was toch al min of meer bekend dat hij de White Stig was?
Anyways, dan wordt het dus tijd (contractueel) voor een nieuwe Stig. Red or Blue Stig?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:27 schreef Mr_Baus het volgende:Na ruim een jaar is het burt
De Q6600 is "op" .. De afgelopen weken heb ik hem zo hard geneukt dat ie nu een soort van traumatische stress stoornis heeft.. Hij wil absoluut niet meer over de 3 Ghz heen. En mijn recordbenches zijn gedraaid op 3875 Mhz..
Retired he is![]()
ff sparen maar
Lekker is datquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:25 schreef ursel het volgende:
Vandaag is bekend gemaakt dat per 1 mei mijn werkbureau zich in Utrecht bevindt ipv wassenaar..
Die van mij ook hoor, geen enkel probleem.. maar niet meer zwaar overclocked.. draai nu nog max 3 Ghz ipv 2,4 .. dus ben evengoed lekker toch nog snellerquote:
Mja, werkte vandaag thuis, dit weet niet al te veel. Wat ik wel weet is dat mijn huidige collega mogelijk niet meegaat en dat ze mij daar dus moeten hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Lekker is dat![]()
Hoe zit dat met reistijd&vergoeding?
Job hoppen..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:54 schreef Mr_Baus het volgende:
Job hoppenNiet goed is opnieuw!
KCT mentaliteit
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:27 schreef Mr_Baus het volgende:Na ruim een jaar is het burt
De Q6600 is "op" .. De afgelopen weken heb ik hem zo hard geneukt dat ie nu een soort van traumatische stress stoornis heeft.. Hij wil absoluut niet meer over de 3 Ghz heen. En mijn recordbenches zijn gedraaid op 3875 Mhz..
Retired he is![]()
ff sparen maar
De mijne ook.. zelfs nog 125% .. hij wil alleen niet meer zwaar overclockenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
![]()
Mijn 4400+ draait nog perfect!
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heerenveen - feyenoord en een aantal dagen later feyenoord - heerenveen..
Erg vernederend voor feyenoord.
Als feyenoord weer wintquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:37 schreef FJD het volgende:
Wanneer gaan we weer eens BF2 spelen met z'n allen?
Ik denk dat we blij moeten zijn als we dit seizoen überhaupt nog een wedstrijd winnen..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou dat wordt lachen zaterdag! Maar dan gaan we natuurlijk wel winnen
quote:
Je hebt echt alleen de uitslag gezien hequote:Op woensdag 21 januari 2009 08:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik hoorde vanmorgen dat er weer is gevoetbald...
Althans door Heerenveen...
Ik hoorde het op de radio, maar net het stukje op nu.nl gelezenquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt echt alleen de uitslag gezien he![]()
Hey Johanquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio, maar net het stukje op nu.nl gelezen
Ach ja, je kan nog zo leuk voetballen, zonder te scoren kun je niet winnen
Uiteraard, als je op zo'n kinderachtige manier doelpunten weggeeft en zelf die bal er niet in krijgt dan verlies je terecht, wel door de nodige pech maar daar haal je de volgende ronde niet mee. Neemt niet weg dat Feyenoord de voetballende ploeg was en niet Heerenveen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik hoorde het op de radio, maar net het stukje op nu.nl gelezen
Ach ja, je kan nog zo leuk voetballen, zonder te scoren kun je niet winnen
Beiden speelden kut.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard, als je op zo'n kinderachtige manier doelpunten weggeeft en zelf die bal er niet in krijgt dan verlies je terecht, wel door de nodige pech maar daar haal je de volgende ronde niet mee. Neemt niet weg dat Feyenoord de voetballende ploeg was en niet Heerenveen.
Ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:59 schreef Mrakz0r het volgende:
Hoeveel Feyenoord supporters telt BoF eigenlijk?
Je vergeet je grote vriend Diamond..quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik
Ursel
Frank
Keltie
Dat zijn iig de meest aanwezige
Verder zijn Puni & IJs voorJorrit voor PSV, JP voor PSV of NAC (afhankelijk van wie er hoger staat maar let op; als Prinsenbeker is hij dan weer geen Bredanaar), Kef is voor Ajax,
Is er iemand die zich dat nog afvraagt?quote:
Je kan toch ook gewoon thuis op de bank luisterenquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bruce Springsteen naar Pinkpop
Nice!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon thuis op de bank luisteren
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon thuis op de bank luisteren
Denonquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:52 schreef ursel het volgende:
[..]Zweren bij je Denon en dan live gaan luisteren..
Nice!quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Vanavond eten FrankWas allemaal wat druk druk druk de afgelopen dagen
![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bruce Springsteen naar Pinkpop
Nice!
Daarom gaan ze ook allemaal naar de Sneekweek, want daar kunnen ze elkaar wel verstaanquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Maar dat is meer iets voor Friezen want in het echte leven verstaat niemand ze
(y)quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:10 schreef FJD het volgende:
Verder zijn Puni & IJs voorJorrit voor PSV, JP voor PSV of NAC (afhankelijk van wie er hoger staat maar let op; als Prinsenbeker is hij dan weer geen Bredanaar), Kef is voor Ajax,
Dat hij nog gewild is... AL een tijd niets meer van gehoord... En wist niet dat er een fanbase voor was in NL... Hij is niet slecht hoor...quote:
mja om nou te zeggen dat Feyenoord het verdiende, nee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard, als je op zo'n kinderachtige manier doelpunten weggeeft en zelf die bal er niet in krijgt dan verlies je terecht, wel door de nodige pech maar daar haal je de volgende ronde niet mee. Neemt niet weg dat Feyenoord de voetballende ploeg was en niet Heerenveen.
wrm?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:47 schreef Mrakz0r het volgende:
Toch zou ik liever een LCD schermpje willen.
quote:
Omdat ze toch over 't algemeen goedkoper zijn en tegenwoordig doen ze niet meer onder voor plasma's. Oudere LCD schermen hebben wel heel veel nadelen ten opzichte van plasma (contrast, kijkhoek, ghosting). Nadeel van plasma's is ook de glasplaat waardoor je last kunt krijgen van spiegeling. Ook zijn plasma's een stuk zwaarder en dus ook kut om aan de muur te hangen oid.quote:
Duidelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:05 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Omdat ze toch over 't algemeen goedkoper zijn en tegenwoordig doen ze niet meer onder voor plasma's. Oudere LCD schermen hebben wel heel veel nadelen ten opzichte van plasma (contrast, kijkhoek, ghosting). Nadeel van plasma's is ook de glasplaat waardoor je last kunt krijgen van spiegeling. Ook zijn plasma's een stuk zwaarder en dus ook kut om aan de muur te hangen oid.
Soort van vervroegde narcosequote:Op woensdag 21 januari 2009 14:46 schreef ursel het volgende:, Maar we gingen zaterdag toch zuipen??
Net zojuist ook een kort algemeen woordje van OR gehoord. Mja, tis idd niet de bedoeling financieel er beter van te worden..quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Soort van vervroegde narcose
Je manager probeert je gewoon uit, CV op monsterboard en aanbiedingen van bedrijven in de buurt wapperen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:37 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ga BF2 weer eens installen!
Bij mij staat ie er nog gewoon opquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Bij mij staat ie er nog gewoon op
Wie doet er mee zondag?
Obama heeft er ook 1!quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Bij mij staat ie er nog gewoon op
Wie doet er mee zondag?
Damn, Ab Klink heeft ook een iPhone zo te zienKost je toch een beetje van de wow-factor
Goedemorgen
Wat zijn de kosten? En wat hebben we precies voor die kosten?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil het domein + pakket van bandoffokkers.nl gaan opzeggen.
Punt 1: we doen er weinig tot niks mee.
Punt 2: ik vind het niet erg om het grootste deel of alles te betalen maar nu ik een huis gekocht heb moet ik wel een beetje op m'n geld gaan letten en is dit één van de 1ste dingen die ik er dan uit zou doen.
Dus is er misschien iemand die het over wil nemen of kan ik het opzeggen? Let me know...
Prima!quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:44 schreef FJD het volgende:
Waarom in godsnaam![]()
![]()
T zal allemaal wel, als iemand nog efkes die 15,- admin kosten ophoest dan kan het naar mijn naam
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:54 schreef Mrakz0r het volgende:
Saturday the monkey will come out of the sleeve.
van je gaypron sites weten we al af hoor, dus kan je gewoon zeggenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Daar heb ik zo m'n redenen voor, vertel ik je zaterdag wel
Ook alleen maar door die banner die we er op hadden gezetquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:39 schreef staticdata het volgende:
van je gaypron sites weten we al af hoor, dus kan je gewoon zeggen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
van je gaypron sites weten we al af hoor, dus kan je gewoon zeggen
Ja en er moeten een stuk of 4 formulieren ingevuld worden en ik moet een kopie van je ID.... daarom zei ik dat het misschien makkelijker is het op te zeggen en weer opnieuw aan te vragenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:31 schreef FJD het volgende:
Nou ik kan niet wachten
Frank, mail je even je rekeninggegevens naar Jorrit en zorg je voor het overzetten?
Dat beoordelen we wel als we je redenen gehoord hebben hequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nouja, nu niet allemaal boos zijn op mij hoorIk wil ook dat het BoF! domein blijft bestaan!
ik snap je punten, maar nog wel ff een puntje van opaquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Doe niet zo zakelijk, pfffff
Ik zal dan wel ff noemen waarom ik dit wil. Ten eerst omdat ik het niet fijn vind dat m'n persoonlijke gegevens door iedereen op te vragen zijn en ten tweede omdat ik de laatste tijd nogal vaak facturen heb moeten betalen die ik niet verwacht en ik dat wil voorkomen als ik op mezelf kom te wonen want dan kan ik dat zeker in het begin niet hebben. Kortom ik ben m'n eigen administratie op orde aan het brengen.
Ten derde omdat de site vrijwel dood is en we er bijna niks mee doen. Tuurlijk draag ik BoF! een warm hart toe en ben ik blij dat jullie het willen overnemen.
Nee, zeker niet. Maar dit soort dingen is dan, voor mij, wel één van de 1ste dingen die ik eruit zou doen of overdragen aan iemand andersquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik snap je punten, maar nog wel ff een puntje van opa![]()
. snap dat je geld wilt overhouden maar hoop niet dat je alles zo krap heb gebudgetteerd dat je straks 100 euro per maand over gaat houden.
ppfff.. pittige meeting..quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:37 schreef Mrakz0r het volgende:
Lag jij in coma? Of was de koffie op?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Valt mee. Domein kost ¤ 9,82 per jaar en de hosting ¤ 17,85 per jaar. De eerstvolgende facturatie is op 29-6-2009. Daarvoor heb je het domein bandoffokkers.nl + hosting. Hosting is 150mb disk space gebruik & 10gb dataverkeer.
Het is overigens niet zo dat ik het niet wil betalen hoor maar wil gewoon ff kijken hoe ik uitkom als ik m'n eigen huis heb.
1. flikker 5x 1TB schijf in je pcquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:26 schreef jpjedi het volgende:
Ach ja als het op 7 pilsjes aan moet komen om een website in de lucht te houden met zoveel emotionele waarde. Dan wil ik het ook wel schokken hoor..
Even iets anders. Wil Lies een verjaardagscadeau geven en ze heeft toevallig ruimte problemen op haar imac. Vanwege haar fotografie hobby en marketing bedrijfje heeft ze behoefte aan een soort data opslag van enkele terabytes. Welke opties heb ik dan? Bij voorkeur zoek ik iets in de vorm van randapparatuur maar anders zal het zeker een NAS server worden? Toch?
Iemand hier beter bekend mee?
wanneer ga je nou mijn site hosten?? nu ik ga trouwen en alleen maar ultra coole dingen ga/blijf doen moet mn site zeker in de luchtquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:35 schreef ursel het volgende:
Ik heb nog wel wat mogelijkheden om deze te hosten. Hoeft alleen het domeinnaam geregeld te worden..
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
bij aankoop van een huis de BoF site willen dumpen om budgetaire redenen![]()
nog geen 30e per jaar..., das iets meer 2e per maand![]()
whehehehe, financiele mayonaise FTW!!
Daar kan jij over mee praten he!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar het blijft een vreemd mannetje
is dat zoquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar kan jij over mee praten he!
quote:
Wanneer ik het officiele verzoek tot opdracht krijg.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wanneer ga je nou mijn site hosten?? nu ik ga trouwen en alleen maar ultra coole dingen ga/blijf doen moet mn site zeker in de lucht
hierbijquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Wanneer ik het officiele verzoek tot opdracht krijg.
volgens ik ben normaal.nl welquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Of wil je beweren dat je zelf normaal bent?
Op welke site?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hierbij
zorg je dan dat ik eind vd dag op mn site kan ?!
ik heb een domein, ooit via tiscalie, daar betaal ik nog steeds voor. ik wil graag hosting van mn site, paar emailadressen en een site (of ik zou hem zelf moeten maken) het enige wat op mn site moet is een vette flash intro en wat fotoalbums, thats it. kosten, naast de normale kosten van hosten/verhuizen etc mag de site max 500e kosten, heb geen idee van prijzen, dus ik roep ook maar wat ik er aan wil uitgevenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Op welke site?
Heb je al een domein?
Wat moet je exact hebben
Stuur anders ff een mailtje met wat je exact wil hebben. Zal ik ff kijken hoe en wat en wat mijn kosten daarin zijn.
500 eurie.. gek..quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb een domein, ooit via tiscalie, daar betaal ik nog steeds voor. ik wil graag hosting van mn site, paar emailadressen en een site (of ik zou hem zelf moeten maken) het enige wat op mn site moet is een vette flash intro en wat fotoalbums, thats it. kosten, naast de normale kosten van hosten/verhuizen etc mag de site max 500e kosten, heb geen idee van prijzen, dus ik roep ook maar wat ik er aan wil uitgeven
maar ik zal je wel even mailen! (alleen niet nu, nu ga ik namelijk foetsie)
net klaargekomen op PMquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:52 schreef ursel het volgende:
[..]
500 eurie.. gek..
Maar goed, afhankelijk van je aantal foto's etc hoor ik het wel..Je hebt trouwens een stiekeme PM
Je bedoelt die CSi-achtige flash-intro met xrays van insecten!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
net klaargekomen op PM![]()
500e... wat gek??!! is dat teveel/te weinig???? ik heb er geen reet verstand van he?!
en begrijp me goed, naast de kosten van het hosten etc, wil ik max 500e uitgeven aan het bouwen van een site. ik kan nog niet eens een vliegtuige vouwen, laat staan zoiets...
maar ik mail dit weekend wel ff
http://tweakers.net/nieuw(...)-met-2tb-opslag.htmlquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:26 schreef jpjedi het volgende:
Ach ja als het op 7 pilsjes aan moet komen om een website in de lucht te houden met zoveel emotionele waarde. Dan wil ik het ook wel schokken hoor..
Even iets anders. Wil Lies een verjaardagscadeau geven en ze heeft toevallig ruimte problemen op haar imac. Vanwege haar fotografie hobby en marketing bedrijfje heeft ze behoefte aan een soort data opslag van enkele terabytes. Welke opties heb ik dan? Bij voorkeur zoek ik iets in de vorm van randapparatuur maar anders zal het zeker een NAS server worden? Toch?
Iemand hier beter bekend mee?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je bedoelt die CSi-achtige flash-intro met xrays van insecten!
Toch niks mis met af en toe een blowtje te rokenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gestopt met jonko's dat je dat nog weet?!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:58 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Toch niks mis met af en toe een blowtje te roken![]()
ik hou er niet zo van, ben zelf meer van de blowjobsquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:58 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Toch niks mis met af en toe een blowtje te roken![]()
Dat is echt leuk voor ze zeg! Heb je toevallig een e-mail adres voor ons? Die deal met hun vorige pandje is helaas niet gelukt. Ze wilden het pand voor een andere productie gaan gebruiken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:55 schreef IJsmuts het volgende:
ow JP > thomas & sandy hebben een nieuwe plek! Gaan een landgoed met verblijfplekken etc beheren op Sicillie!
allang gedaanquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wanneer ga jij een jointje roken?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:24 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
allang gedaan
komop zeg Wie in nederland heeft tussen 15- 20 jaar nog niet geblowt
PM You Havequote:Op donderdag 22 januari 2009 20:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is echt leuk voor ze zeg! Heb je toevallig een e-mail adres voor ons? Die deal met hun vorige pandje is helaas niet gelukt. Ze wilden het pand voor een andere productie gaan gebruiken.![]()
Ik niet. we hebben een degelijke back-up welke Frankie offline wil gaan halen..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:26 schreef Mrakz0r het volgende:
Nu ff eerlijk. Wie raakten er allemaal in paniek.
Niets aan het handje iddquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:36 schreef ursel het volgende:
Ik niet. we hebben een degelijke back-up welke Frankie offline wil gaan halen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |