Je speelt in de basis bij HHC?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:04 schreef Sickert het volgende:
Klussen![]()
na 2 dagen niets vanavond weer aan de bak
nee joh gekkie! hihiquote:
Even aanzetten en hoppakeequote:
Nee, door Volendam uit de beker geknikkerd worden is niet vernederend??quote:Op donderdag 13 november 2008 23:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heerenveen - feyenoord en een aantal dagen later feyenoord - heerenveen..
Erg vernederend voor feyenoord.
heb je mij uit me vorige post horen zeggen dat dat niet vernederend is dan??quote:Op donderdag 13 november 2008 23:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, door Volendam uit de beker geknikkerd worden is niet vernederend??
Kijk, gelijk even een knokploeg op de been brengen...quote:Op vrijdag 14 november 2008 05:10 schreef jpjedi het volgende:
Morguh!![]()
@ Keltie,
Er zijn medestanders:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als Verbeek het op de rails houd, levert Heerenveen geen problemen op.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heerenveen - feyenoord en een aantal dagen later feyenoord - heerenveen..
Erg vernederend voor feyenoord.
Tja er zijn helaas maar weinig vrouwen meer te vinden van het kaliber Wilhelmina .quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:05 schreef FJD het volgende:
Vogelaar
Slim joh die positieve discriminatie! De grootste brekebenen zijn het kabinet zijn vrouwen (denk Tineke "OV chip" Huizinga).
Gisteren bij P&W viel ze qua karakter wmb weer door de mand. Er komt steeds naar voren dat ze haar eigen ideeen en gedachten heeft en daar is geen discussie over mogelijk. Gisteren gaf Rayman aan dat hij de lijn van Verdonk wel kon volgen maar dat het onder Verdonk op hem te veel is overgekomen als iets waarbij de samenstellingen verscherpt werden. Dat is dus zijn gevoel, hij brengt het niet eens als een feit maar ondertussen zat Verdonk al hevig nee te schudden en te kirren. Dat zegt mij genoeg over het karakter van Verdonk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:22 schreef jpjedi het volgende:
Rita vond ik altijd wel sterk maar die moet her nog maar zien te bewijzen wat ze beweert. (NHG tot 350k)
Wie?quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja er zijn helaas maar weinig vrouwen meer te vinden van het kaliber Wilhelmina .![]()
Rita vond ik altijd wel sterk maar die moet her nog maar zien te bewijzen wat ze beweert. (NHG tot 350k)
Ga jij terug in de klei dabben man.quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wie?
zo oud zijn wij allemaal niet hoor
die kennen wij alleen van de pepermunt en dat geldstuk waar ze op stond vroegah'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |