Je speelt in de basis bij HHC?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:04 schreef Sickert het volgende:
Klussen![]()
na 2 dagen niets vanavond weer aan de bak
nee joh gekkie! hihiquote:
Even aanzetten en hoppakeequote:
Nee, door Volendam uit de beker geknikkerd worden is niet vernederend??quote:Op donderdag 13 november 2008 23:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heerenveen - feyenoord en een aantal dagen later feyenoord - heerenveen..
Erg vernederend voor feyenoord.
heb je mij uit me vorige post horen zeggen dat dat niet vernederend is dan??quote:Op donderdag 13 november 2008 23:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, door Volendam uit de beker geknikkerd worden is niet vernederend??
Kijk, gelijk even een knokploeg op de been brengen...quote:Op vrijdag 14 november 2008 05:10 schreef jpjedi het volgende:
Morguh!![]()
@ Keltie,
Er zijn medestanders:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als Verbeek het op de rails houd, levert Heerenveen geen problemen op.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heerenveen - feyenoord en een aantal dagen later feyenoord - heerenveen..
Erg vernederend voor feyenoord.
Tja er zijn helaas maar weinig vrouwen meer te vinden van het kaliber Wilhelmina .quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:05 schreef FJD het volgende:
Vogelaar
Slim joh die positieve discriminatie! De grootste brekebenen zijn het kabinet zijn vrouwen (denk Tineke "OV chip" Huizinga).
Gisteren bij P&W viel ze qua karakter wmb weer door de mand. Er komt steeds naar voren dat ze haar eigen ideeen en gedachten heeft en daar is geen discussie over mogelijk. Gisteren gaf Rayman aan dat hij de lijn van Verdonk wel kon volgen maar dat het onder Verdonk op hem te veel is overgekomen als iets waarbij de samenstellingen verscherpt werden. Dat is dus zijn gevoel, hij brengt het niet eens als een feit maar ondertussen zat Verdonk al hevig nee te schudden en te kirren. Dat zegt mij genoeg over het karakter van Verdonk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:22 schreef jpjedi het volgende:
Rita vond ik altijd wel sterk maar die moet her nog maar zien te bewijzen wat ze beweert. (NHG tot 350k)
Wie?quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja er zijn helaas maar weinig vrouwen meer te vinden van het kaliber Wilhelmina .![]()
Rita vond ik altijd wel sterk maar die moet her nog maar zien te bewijzen wat ze beweert. (NHG tot 350k)
Ga jij terug in de klei dabben man.quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wie?
zo oud zijn wij allemaal niet hoor
die kennen wij alleen van de pepermunt en dat geldstuk waar ze op stond vroegah'
Ergens eind 20 meen ik.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:12 schreef jpjedi het volgende:
Die zal niet oud zijn geweest zeg.Wist niet dat epilepsie zo aggresief kon zijn? Ken eigenlijk ook niemand die dat heeft.
AEX knalt even een opening van 3.34% op het bord.
Mjah, dankje.. Weet alleen niet zo goed waarmeequote:
quote:@all Mogguh..
Waar voetbal je eigenlijk en welk team?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, dankje.. Weet alleen niet zo goed waarmee
Vind het erg voor Joost/ Jopie (die elftalgenoot) maar ik heb er verder totaal niets mee. Baal er harder van dat we morgen niet voetballen, want ik begon net m' n draai te vinden op het veld en de trainingen gingen ook steeds beter.. Binnenkort maar eens centraal in de spits denk
[..]
G.V.V. Zaterdag 2 (Geldermalsen)quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Waar voetbal je eigenlijk en welk team?
Ik heb zelf gestopt na A1 en toen over gegaan op zaalvoetbal. Maar dat is ook weer een aantal jaren verwaterd.
Veel verlies, maar constant onnodig verlies.. Jammer is dat.quote:Uitslagen
Datum Thuis Uit Uitslag
01-11-08 Brakel 4 Tricht 6 5 - 1
01-11-08 WNC 3 GVV'63 5 2 - 0
01-11-08 Vuren 5 Rhelico 5 2 - 8
01-11-08 Nivo Sparta 5 Haaften 3 0 - 5
01-11-08 GVV 2 Theole 7 2 - 6
08-11-08 Tricht 6 WNC 3 2 - 6
08-11-08 Kerkwijk 3 GVV 2 3 - 1
08-11-08 MVV'58 4 Nivo Sparta 5 1 - 2
08-11-08 Rhelico 5 Haaften 3 2 - 1
08-11-08 Theole 7 Brakel 4 2 - 4
Maargoed, dit is weinig hoopgevend.quote:Stand
# Elftal G W GL V P DPV DPT PM
1. WNC 3 9 6 2 1 20 30 12
2. Rhelico 5 9 6 1 2 19 37 14
3. Brakel 4 9 6 1 2 19 25 13
4. Haaften 3 8 6 0 2 18 22 8
5. Theole 7 8 5 0 3 15 29 20
6. Tricht 6 9 4 2 3 14 31 27
7. Kerkwijk 3 8 4 1 3 13 22 15
8. Vuren 5 7 3 0 4 9 28 30
9. N. S. 5 9 2 2 5 8 15 35
10. MVV'58 4 7 1 1 5 4 9 23
11. GVV'63 5 8 1 0 7 3 12 29
12. GVV 2 9 1 0 8 3 13 47
Vorm is zo vaag, daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben je net in vorm is het winterstop
Kijk ik heb daar geen last van. Ik huppel lekker in de hal en kijk mijn ogen uit naar alle mooie vrouwtjes in van die lekkere strakke broekjes![]()
![]()
Uiteraard met een pilsje in de hand
Inderdaad.. ik ben ook meer een veldvoetballer, en liefst in de motregen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
G.V.V. Zaterdag 2 (Geldermalsen)
Regio Nederland Zuid 2 (meen ik).
Heb verschillende posities gehad binnen dit team, maar vooral Rechts-Mid of Rechts-Voor.
Leuk als je stijf links bent, dus voorzetten is lastig maar dreigend naar binnenkomen is leuk
Uitslagen van de laatste weken
[..]
Veel verlies, maar constant onnodig verlies.. Jammer is dat.
[..]
Maargoed, dit is weinig hoopgevend.
Toch, even de kleine puntjes op de ie zetten (:P) en dan gaan met die banaan.
Oftewel; ik trainen als een beest (op schoten) en dan in de spits (centraal) en knallen!
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:55 schreef FJD het volgende:
Jaaaa feestNu heb ik m'n hardloopblessure ook bij het schaatsen
waar heb je last van? welke blessure heb je opgelopen bij het hardlopen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:55 schreef FJD het volgende:
Jaaaa feestNu heb ik m'n hardloopblessure ook bij het schaatsen
Gelukkig heb ik jou nogquote:
Hoogstwaarschijnlijk compartimentssyndroom ook wel logesyndroom genoemd. Tis iig kut en als t echt zo is dan is opereren eigenlijk de enige oplossing.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:21 schreef dutch_cyclist het volgende:
waar heb je last van? welke blessure heb je opgelopen bij het hardlopen?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jou nogOf ga je me straks vertellen dat je al getrouwd bent
Gezien je enthousiasme voor het sporten zou ik het inderdaad serieus gaan overwegen. Wat kunnen de complicaties zijn bij zo'n operatie?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk compartimentssyndroom ook wel logesyndroom genoemd. Tis iig kut en als t echt zo is dan is opereren eigenlijk de enige oplossing.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:40 schreef ursel het volgende:![]()
Tuurlijk ga ik je dat niet vertellen. Dat hou ik lekker voor me..
Standaard operatierisicos plus kans op zenuwbeschadiging. Blijft de afweging natuurlij; als ik er in het dagelijks leven geen last van heb moet je dan in je benen willen snijden. Aan de andere kant, als je niet meer kunt hardlopen of schaatsen dan heb je er eigenlijk gewoon last van in je dagelijkse leven. Ik heb nu gelukkig een lotgenoot gevonden die de 26e onder t mes gaat dus daar kijk ik gewoon mee mee maar tenzij dat een horror verhaal wordt denk ik wel aan een operatie.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:41 schreef ursel het volgende:
Gezien je enthousiasme voor het sporten zou ik het inderdaad serieus gaan overwegen. Wat kunnen de complicaties zijn bij zo'n operatie?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Standaard operatierisicos plus kans op zenuwbeschadiging. Blijft de afweging natuurlij; als ik er in het dagelijks leven geen last van heb moet je dan in je benen willen snijden. Aan de andere kant, als je niet meer kunt hardlopen of schaatsen dan heb je er eigenlijk gewoon last van in je dagelijkse leven. Ik heb nu gelukkig een lotgenoot gevonden die de 26e onder t mes gaat dus daar kijk ik gewoon mee mee maar tenzij dat een horror verhaal wordt denk ik wel aan een operatie.
Ik mag de operatie openen door het eerste sneetje te doenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:52 schreef ursel het volgende:Ga je als toeschouwer bij de operatie staan??
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |