Anders gaan we toch saampjes in bed liggen kijken?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:17 schreef ursel het volgende:
Whehe.. Daar kost ut trouwens ¤5.00 per maand geloof ik![]()
Toch maar eens kijken wat de kwaliteit is als ik de foon op TV aansluit..
Ik trek mijn zwaard alvast.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Anders gaan we toch saampjes in bed liggen kijken?
Kijk nou! De ridder van Bart Smit!quote:
icesavequote:Op maandag 19 januari 2009 15:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Rente is binnen gekomen
TIjd om weer een vakantie te boeken
Fuck de kredietcrisis
Weet trouwens iemand nog een spaarrekening met een leuke rente?
Vakantie 1 wordt waarschijnlijk Portugal (Zuipvakantie) Is me rente over 2008 ook weer volledig verdwenenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
icesave![]()
Waar gaat de reis dit jaar heen?
Wij hebben besloten voor Thailand te gaan. Bali was regen seizoen en Bejing/Tokio zijn afgevallen omdat we geen stedentrip willen. New Zeeland was echt te duur dus is het een lekker Thais resort geworden.
Ga jij nou ook al afhaken??quote:Op maandag 19 januari 2009 17:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vakantie 1 wordt waarschijnlijk Portugal (Zuipvakantie) Is me rente over 2008 ook weer volledig verdwenen
Vakantie 2 is Snits-week![]()
Vakantie 3 is wellicht een weekje Frankrijk (Fietsen)
Vakantie 4 weet ik echt nog niet, maar wellicht dat ik Madagascar eens vereer met een bezoekje of ik ga met de auto europa in (Boedapest, Wenen, Praag).
Verder misschien nog wat weekendjes ofzo (stedentripjes).
Uiteraard onder voorbehoud van relatie, werk en vrije dagen
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:20 schreef ursel het volgende:
En nu nog een echte foto van jou met die fles..
Ligt aan de overige vakantiesquote:
Nondeju, dan moet ik wel verdomd hard gaan trainen als wij saampies gaan Niels..quote:Op maandag 19 januari 2009 17:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ligt aan de overige vakanties
Maar ik zou het wel leuk vinden om een weekje fietsvakantie te doen.
Oh en het ligt natuurlijk aan de partner, vrije dag, werk
Wat mij betreft welquote:Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef dutch_cyclist het volgende:
Is 2010 nog het jaar van de Marmotte?
En gaan we nog naar Frankrijk deze zomer?
We hebben al een vakantie geboekt om te fietsen in Bormio, Italiaanse Alpen.
Quot je nu gewoon de verkeerde?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Nondeju, dan moet ik wel verdomd hard gaan trainen als wij saampies gaan Niels..
Raffie en Fer gaan toch ook wel mee dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Nondeju, dan moet ik wel verdomd hard gaan trainen als wij saampies gaan Niels..
Yupz ik ga in Belgie ook er tegen aan.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:20 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Raffie en Fer gaan toch ook wel mee dan?
En tegen die tijd heeft JP ook wel de smaak te pakken
Moet jij geen huiswerk maken ofzo?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:33 schreef raaavi het volgende:
Ik snap dit topic nog steeds niet geak
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Yupz ik ga in Belgie ook er tegen aan.
Ik heb getwijfeld of ik hem zou kijken in het vliegtuig. Heb uiteindelijk voor Miracle at St. Anna gekozen. Die sloot beter aan bij de resterende tijd van mijn vluchtquote:Lakeview terrace was super..net gekeken.![]()
Tuurlijk zodra het weer droog is weer lekker fietsenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:20 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
En tegen die tijd heeft JP ook wel de smaak te pakken
prijs?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:40 schreef jpjedi het volgende:
Oh Fer.. let ff op dat Jutter waar Baus het ook over had. Heb ik ook last van bij het pannen van de camera. Heeft iets te maken met 24/25p verschil tussen opname en weergave en komt door bepaald model DA converter in Samsung LCD`s. Baus kan hier meer over vertellen.
Ik vind het enorm irritant.![]()
OFtewel ik heb een 46 FHD te koop.
quote:
Ik mis de oude Jorrit die gewoon "Ja ik ga mee, ik regel het wel" riepquote:Op maandag 19 januari 2009 17:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en het ligt natuurlijk aan de partner, vrije dag, werk
Hmmm als ik dit lees dan krijg ik heel erg het idee dat iets is voor de die-hard freaks. Je ziet het slechts heel sporadisch en dan vooral bij langzaam bewegende beelden. Ik weet niet precies wat de meerprijs boven normaal LCD is maar ik twijfel dan wel of dat het waard is in dit geval.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef Mr_Baus het volgende:
Fer, begrijp je al wat van het hele 24p Judder verhaal![]()
Dat heeft ie ookquote:Net als bij Digitenne, maar dat is DVB-T. Dat hebben alle tv's nu zo'n beetje wel.
Ik laat na een jaar fietsen zonder blessures vrijwillig in m'n poten snijden om een hardloopblessure te laten verhelpen. Je mag 1x raden wat ik komend jaar doe als alles goed gaat. Mocht het niet goed zijn gegaan dan zal ik wel weer op de fiets stappen en dan trek ik ook wel door tot de Marmotte.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:20 schreef dutch_cyclist het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |