Opgelost dus.. nu nog een "probleem" waar we nog een "endlosung voor moeten hebben.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
4x HDMI is ook teveel, behalve voor Ferdi'sNormaal gezien loopt alles via je versterker dus is 1 HDMI voldoende
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:22 schreef staticdata het volgende:
Finish him? is mortal kombat natuurlijk
Kameameha!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Opgelost dus.. nu nog een "probleem" waar we nog een "endlosung voor moeten hebben.![]()
-> "Wat is dit"
Finish HIM !!![]()
Precies. Als je het doet moet je het wel goed doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:35 schreef staticdata het volgende:
Scorpion, alleen die straal was een speer. Sub-zero had een blauw pakje
Nee dat is Dragonball, da's weer wat andersquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:07 schreef ursel het volgende:
Een of andere hork die mij homo noemt is vergeten een linkje te plaatsen..
kan je er gewoon een film mee kijkenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
http://www.samsung.com/me/products/tv/lcdtv/la46m81b.asp
Wat zou dat op moeten brengen?
Geluid op je HDMI naar de TV?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:04 schreef Mrakz0r het volgende:![]()
Wat je met 4x hdmi op je teeveetjuh moet? Das simpel:
2x PS3
1x geluid
1x pc/laptop
Het is net een echte TV.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kan je er gewoon een film mee kijkenal die vage shit waar jullie je aan ergeren doe ik (denk ik ) toch niet
![]()
opbrengengeen idee
laat de kenners er maar eens over oordelenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is net een echte TV.
Kostte me anderhalf jaar geleden iets van 1800 Euro inclusief de btw.
1000 ofzo?
Dat is afhankelijk van het aantal penetraties per minuutquote:Op maandag 19 januari 2009 12:19 schreef IJsmuts het volgende:
maar geen ghosting met films? das het enige wat voor mij telt
Alleen die barst in het midden vanwege mijn akkefietje met de WII controller is soms lastig..moet je even gaan verzitten in de bank en dan is het best te doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
laat de kenners er maar eens over oordelen![]()
maar geen ghosting met films? das het enige wat voor mij telt
als ik mn privefilms wil bekijken, lift de PPM op een kleine 500, bij de meer commerciele films denk ik 3/4 lagerquote:Op maandag 19 januari 2009 12:26 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van het aantal penetraties per minuut
ow cool, zit er een vette barts in?? dan geef ik er gewoon de aankoopprijs voorquote:Op maandag 19 januari 2009 12:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Alleen die barst in het midden vanwege mijn akkefietje met de WII controller is soms lastig..moet je even gaan verzitten in de bank en dan is het best te doen.
Ik vind Denon een meer dan prima merk, heb geen reden om naar andere merken te kijkenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ach er zijn genoeg mensen die geen 1500 euro over hebben voor een receiver. Dus dan kan ik me best voorstellen dat je 4x HDMI wil hebben
Oh en Frank, kijk ook eens naar andere merken, er is meer dan alleen Denon
En wat is dan een beetje knappe high-end versterker van Denon?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind Denon een meer dan prima merk, heb geen reden om naar andere merken te kijken
Is ter info bedoeltAls je een high-end versterker hebt je aan 1 of 2 HDMI poorten in je TV genoeg hebt! En het mooie is dan tevens dat er in dat soort receivers goede upscalers die het beeld van Digitale TV en DVD nog scherper kunnen weergeven
Deze! Is nog redelijk betaalbaar (¤ 1299,-). Of het echte topmodel, dat is deze. Die kost ¤ 2000,- maar dan heb je wel een machtig apparaat staan!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:49 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
En wat is dan een beetje knappe high-end versterker van Denon?
Sowieso mooi spul Frenkquote:Op maandag 19 januari 2009 12:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Deze! Is nog redelijk betaalbaar (¤ 1299,-). Of het echte topmodel, dat is deze. Die kost ¤ 2000,- maar dan heb je wel een machtig apparaat staan!
Achterkant van de AVR-3808:
[ afbeelding ]
Hier zitten alle aansluitingen wel op die je wilt hebbenGrote verschil met de AVR4308 is o.a. dat de 4308 WiFi ondersteunt, de 3808 alleen met draad
2x amp assign is ook handig als je gebruik maakt van 2 zones
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Deze! Is nog redelijk betaalbaar (¤ 1299,-). Of het echte topmodel, dat is deze. Die kost ¤ 2000,- maar dan heb je wel een machtig apparaat staan!
[ afbeelding ]
Hier zitten alle aansluitingen wel op die je wilt hebbenGrote verschil met de AVR4308 is o.a. dat de 4308 WiFi ondersteunt, de 3808 alleen met draad
Nou aansluitingen kan je nooit genoeg hebben..net zoals met stopcontacten in je huis.. altijd tekort.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wat een overkill aan aansluitingen! Erg mooi, maar zou het er nooit voor betalen...
je zou een goede verkoper zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 12:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is bij elke versterker. Ik moet er ook altijd wel om lachenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:01 schreef RudyCarell het volgende:
Wat een overkill aan aansluitingen! Erg mooi, maar zou het er nooit voor betalen...
Ahhh.. gelukkig, kan mijn Coax er ook nog op aansluiten.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Achja iedereen doet wel eens impulsaankopen hequote:Op maandag 19 januari 2009 13:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sowieso mooi spul Frenk![]()
Ik zou graag mijn Onkyo inruilen omdat deze alleen een HDMI switch heeft en dus niet het geluid eruit haalt. Ik heb het ding op een blauwe maandag meegenomen zonder research vooraf en dan kun je dit verwachten.![]()
Misschien dat ik ook eens voor Denon ga kijken in NL al heeft Onkyo mijn voorkeur omdat het precies voldoet aan mijn kwaliteitsnormen en ietsjes goedkoper is dan Denon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |