quote:
uh nee veel simpeler. Je neemt de windows verkenner en typt in de adresbalk een URL waar je je nieuwe browser vandaan wil halen.quote:Op zondag 18 januari 2009 03:38 schreef 3lmo het volgende:
Firefox op een andere pc downloaden, usb-stick oid en vervolgens installeren?
Ben je nou écht zo achterlijk?
Moet je wel een andere PC hebben.quote:Op zondag 18 januari 2009 03:38 schreef 3lmo het volgende:
Firefox op een andere pc downloaden, usb-stick oid en vervolgens installeren?
Ben je nou écht zo achterlijk?
2009 belde. Het kan nog steeds! (in XP iig)quote:Op zondag 18 januari 2009 03:49 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat werkt niet meer, prutser.
1995 Belde.
quote:
Paintquote:Op zondag 18 januari 2009 04:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waar wil de EC de grens trekken? Slopen ze straks ook nog Paint er uit? Wat word ik toch moe van die club.
Zelfs in veel Linux distro's zit standaard allerlei extra software en niet alleen een kale kernel. Dat MS allerlei software in Windows stopt is gewoon een stukje service naar de klant toe, vergeet niet dat veel mensen het geen ruk kan schelen door wie het gemaakt is, als het maar werkt.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:13 schreef remlof het volgende:
Paint
Sloop het er alsjeblieft uit, ik wil een OS, wat ik als applicaties gebruik bepaal ik graag zelf.
De software in linux distros's is allemaal open source software, daar verdient niemand een kont aan.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zelfs in veel Linux distro's zit standaard allerlei extra software en niet alleen een kale kernel. Dat MS allerlei software in Windows stopt is gewoon een stukje service naar de klant toe, vergeet niet dat veel mensen het geen ruk kan schelen door wie het gemaakt is, als het maar werkt.
De rekels toch bij Microsoft, geld vragen voor software. Neemt overigens niet weg dat ik open source een warm hart toe draag, het is vaak erg hoog van kwaliteit.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:21 schreef remlof het volgende:
De software in linux distros's is allemaal open source software, daar verdient niemand een kont aan.
AutomaticKnoppixWindowsDownload.iso ga je dan krijgen.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:24 schreef Picchia het volgende:
Straks zit iedereen op Linux en downloaden ze Windows via Linux.
Ze gaan hun gang maar, er is niks wat je alleen met Microsoft software kan doen, probeer Ubuntu maar eens.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het zou mooi zijn als MS alle activiteiten uit Europa terug trekt. Al die politici achter een Linux computer.![]()
![]()
Ubuntu is een goed stuk software, toch durf ik te wedden dat velen al in paniek raken als ze niet het Windows logo zien bij het opstarten.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:33 schreef remlof het volgende:
Ze gaan hun gang maar, er is niks wat je alleen met Microsoft software kan doen, probeer Ubuntu maar eens.
Al die kerels van over de 50 die amper met Windows om kunnen gaanquote:Op zondag 18 januari 2009 04:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het zou mooi zijn als MS alle activiteiten uit Europa terug trekt. Al die politici achter een Linux computer.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |