quote:
uh nee veel simpeler. Je neemt de windows verkenner en typt in de adresbalk een URL waar je je nieuwe browser vandaan wil halen.quote:Op zondag 18 januari 2009 03:38 schreef 3lmo het volgende:
Firefox op een andere pc downloaden, usb-stick oid en vervolgens installeren?
Ben je nou écht zo achterlijk?
Moet je wel een andere PC hebben.quote:Op zondag 18 januari 2009 03:38 schreef 3lmo het volgende:
Firefox op een andere pc downloaden, usb-stick oid en vervolgens installeren?
2009 belde. Het kan nog steeds! (in XP iig)quote:Op zondag 18 januari 2009 03:49 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat werkt niet meer, prutser.
1995 Belde.
quote:
Paintquote:Op zondag 18 januari 2009 04:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waar wil de EC de grens trekken? Slopen ze straks ook nog Paint er uit? Wat word ik toch moe van die club.
Zelfs in veel Linux distro's zit standaard allerlei extra software en niet alleen een kale kernel. Dat MS allerlei software in Windows stopt is gewoon een stukje service naar de klant toe, vergeet niet dat veel mensen het geen ruk kan schelen door wie het gemaakt is, als het maar werkt.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:13 schreef remlof het volgende:
Paint
Sloop het er alsjeblieft uit, ik wil een OS, wat ik als applicaties gebruik bepaal ik graag zelf.
De software in linux distros's is allemaal open source software, daar verdient niemand een kont aan.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zelfs in veel Linux distro's zit standaard allerlei extra software en niet alleen een kale kernel. Dat MS allerlei software in Windows stopt is gewoon een stukje service naar de klant toe, vergeet niet dat veel mensen het geen ruk kan schelen door wie het gemaakt is, als het maar werkt.
De rekels toch bij Microsoft, geld vragen voor software. Neemt overigens niet weg dat ik open source een warm hart toe draag, het is vaak erg hoog van kwaliteit.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:21 schreef remlof het volgende:
De software in linux distros's is allemaal open source software, daar verdient niemand een kont aan.
AutomaticKnoppixWindowsDownload.iso ga je dan krijgen.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:24 schreef Picchia het volgende:
Straks zit iedereen op Linux en downloaden ze Windows via Linux.
Ze gaan hun gang maar, er is niks wat je alleen met Microsoft software kan doen, probeer Ubuntu maar eens.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het zou mooi zijn als MS alle activiteiten uit Europa terug trekt. Al die politici achter een Linux computer.![]()
![]()
Ubuntu is een goed stuk software, toch durf ik te wedden dat velen al in paniek raken als ze niet het Windows logo zien bij het opstarten.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:33 schreef remlof het volgende:
Ze gaan hun gang maar, er is niks wat je alleen met Microsoft software kan doen, probeer Ubuntu maar eens.
Al die kerels van over de 50 die amper met Windows om kunnen gaanquote:Op zondag 18 januari 2009 04:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het zou mooi zijn als MS alle activiteiten uit Europa terug trekt. Al die politici achter een Linux computer.![]()
![]()
Nee joh. Ik zie nu al regelmatig mijn pa aan komen wandelen met foldertjes voor Cursussen in standaard computer handelingen. Als de EU werkelijk Windows in de ban doet zie ik dit soort initiatieven goed geld verdienen.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Al die kerels van over de 50 die amper met Windows om kunnen gaan![]()
Dát zal pas een crisis worden.
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op zondag 18 januari 2009 04:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ubuntu is een goed stuk software, toch durf ik te wedden dat velen al in paniek raken als ze niet het Windows logo zien bij het opstarten.
Outlook...als je office hebt.quote:Op zondag 18 januari 2009 03:34 schreef Picchia het volgende:
Als Windows straks zonder IE geleverd moet worden, hoe download je dan een andere browser?
Ja... Maar niet meer als Internet Explorer uit Windows is gesloopt.quote:Op zondag 18 januari 2009 03:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
2009 belde. Het kan nog steeds! (in XP iig)
Precies, dus niet te vergelijken met OSX.quote:Op zondag 18 januari 2009 05:55 schreef Bill_E het volgende:
volgens mij is het grootste bezwaar dat je IE niet kan deinstalleren
Nee.quote:Op zondag 18 januari 2009 03:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
2009 belde. Het kan nog steeds! (in XP iig)
voorzover ik het weet heeft het systeem IE ook nodig, anders doen verschillende dingen het niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 08:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, dus niet te vergelijken met OSX.
IE is ONDERDEEL van het OS en geen aparte applicatie. Dat is het bezwaar van de EU.
Eh ja... dat zeg ik....quote:Op zondag 18 januari 2009 10:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
voorzover ik het weet heeft het systeem IE ook nodig, anders doen verschillende dingen het niet.
?quote:Op zondag 18 januari 2009 04:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze gaan hun gang maar, er is niks wat je alleen met Microsoft software kan doen, probeer Ubuntu maar eens.
Wat bedoel je met illegale weigeren?quote:Op zondag 18 januari 2009 11:03 schreef Athmozz het volgende:
[..]
?
genoeg professionele hardware & software die enkel op linux werkt & geen enkele linux-concurrent heeft die ook maar een béétje in de buurt komt
Ik vind heel dat gedoe een beetje idioot. Lever dan IE mee als het een probleem is voor de functionaliteit van windows, en laat mensen nog een bestandje van 2 megabyte downloaden alvorens ze IE ook effectief kunnen starten & gebruiken. Een activatiemodule ofzo zeg maar (en dan direct illegale weigeren, zal voor genoeg mensen een stap zijn om de software toch maar eens te kopen)
Probleem opgelost; dan moet je voor gelijk welke browser nog een bestandje downloaden alvorens je hem kan gebruiken. Of denk ik nu iets te simpel?
Bundelverkoop is alleen gevaarlijk bij monopoly, Apple heeft geen monopoly.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
En wanneer wordt Apple Mac OS X nou eens aangepakt, daar zit Safari standaard in.
That's hot.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:58 schreef snorfiets het volgende:
Ze moeten gewoon standaard macosx bij windows doen omdat je dan met de jeep op safari naar firefox kan zoeken x
Toch dikke onzinquote:Op zondag 18 januari 2009 11:31 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Bundelverkoop is alleen gevaarlijk bij monopoly, Apple heeft geen monopoly.
Het is al gezegd, maar je kan via ftp nog steeds een browser setup downloaden, maar mijn voorkeur is toch om de setups van een aantal browsers mee te leveren in een cd/dvd.
quote:Op zondag 18 januari 2009 03:38 schreef 3lmo het volgende:
google chrome op een andere pc downloaden, usb-stick oid en vervolgens installeren?
We ketenen jou gewoon vast op de dam in Amsterdam en een maand zonder eten noch drinken, en dan met bordjes om je heen dat IE in Windows moet blijven. Dat zal ze leren.quote:
Adblock de hemel in prijzen, ban.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Firefox + Adblock Plus + NoScript = The bomb.
Tja, om de een of andere reden gaat het pas een rol spelen als je te succesvol wordt. Dan moet je opeens alles eruit slopen en je spullen op een andere manier aanbieden. Vind ik eigenlijk ook een beetje krom.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
En wanneer wordt Apple Mac OS X nou eens aangepakt, daar zit Safari standaard in.
En, heb je ze nou al eens doorgeschakeld?quote:Op zondag 18 januari 2009 03:49 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat werkt niet meer, prutser.
1995 Belde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |