Als je het zo spannend vindt om te weten dat ik al 4 weken bezig ben met een werkstuk die vandaag moet worden ingeleverd. Was weer nachtje doorhalenquote:Op maandag 19 januari 2009 05:23 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dit schiet niet op natuurlijk, wel gelijk posten wat je te vertellen hebt.
Da's off-topic.quote:Op maandag 19 januari 2009 05:28 schreef Japie_Tepel het volgende:
[..]
Als je het zo spannend vindt om te weten dat ik al 4 weken bezig ben met een werkstuk die vandaag moet worden ingeleverd. Was weer nachtje doorhalen
Wie is Alberto Stegeman?quote:Op maandag 19 januari 2009 05:24 schreef Twerk het volgende:
Ik denk dat ik Alberto Stegeman hiervan op de hoogte ga stellen of desnoods Peter de Vries.
auw...quote:Op maandag 19 januari 2009 05:28 schreef Japie_Tepel het volgende:
[..]
Als je het zo spannend vindt om te weten dat ik al 4 weken bezig ben met een werkstuk die vandaag moet worden ingeleverd. Was weer nachtje doorhalen
"Het is on-ge-lo-fe-lijk hier dames en heren. Ik sta te shaken.. Ik ben hier gewoon binnengedrongen in de fabriek van Unox en niemand, maar dan ook echt helemaal niemand die mij ziet! Dit grenst aan het onvoorstelbare."quote:
Gewoon een onzichtbare condoom gebruikt van harry potter...kan niet anders!quote:Op maandag 19 januari 2009 05:34 schreef Twerk het volgende:
[..]
"Het is on-ge-lo-fe-lijk hier dames en heren. Ik sta te shaken.. Ik ben hier gewoon binnengedrongen in de fabriek van Unox en niemand, maar dan ook echt helemaal niemand die mij ziet! Dit grenst aan het onvoorstelbare."
Nee. Nu overschat je wostverkopers. Andersom geloof ik wel weer in.quote:Op maandag 19 januari 2009 05:35 schreef kraaksandaal het volgende:
Iedereen die worst verkoopt kan ook op schiphol doordringen.
Alles beter dan onnodig achter je PC vandaan komen om aankopen te doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |