Nou, vorig topic was bijna dood dus rustig opstarten maar weer.quote:
Mogen hij ver blijvenquote:Op maandag 19 januari 2009 01:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ronnie O'Sullivan![]()
En dat is het laatste wat ik er ver zeg.
Kap effe!!! Ik zat d'r ook geheel tegen mijn principes in ook een te maken.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:20 schreef Soury het volgende:
Kan dat niet wat sneller .. Slome
Echt ???quote:Op maandag 19 januari 2009 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Kap effe!!! Ik zat d'r ook geheel tegen mijn principes in ook een te maken.
Ja....quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 01:22 schreef SpiekerJozef het volgende:
Yep, lekker tempo . . .
quote:
Nou nee volgens mij is er maar 1 lulquote:
Wie?????quote:Op maandag 19 januari 2009 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee volgens mij is er maar 1 lul
WJ die andere ken ik niet .quote:
Ik voel eenquote:
Pech Coos!!! Ik ben niet in the mood ..quote:
Vertelquote:Op maandag 19 januari 2009 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Pech Coos!!! Ik ben niet in the mood ..
Mijn zweep zit in de wasquote:
BOING !!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 01:34 schreef Coos het volgende:
Wel goed van Bong. Heeft ie met zijn laatste krachten een topic aangemaakt en nu is ie omgevallen.
Was het zó erg?quote:
Dat is toch niet belangrijk.. Het ons samen zijn !! Dat is belangrijkquote:Op maandag 19 januari 2009 01:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Was het zó erg?![]()
Ik stel voor dat we Peter smssen als er weer een nieuw topic gemaakt moet worden.
Leuke creatieve ideetjes in de OP.
Dan mag jij vandaag de dagsluiting doen. (doe maar beetje ala dominee Gremdaat)quote:Op maandag 19 januari 2009 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch niet belangrijk.. Het ons samen zijn !! Dat is belangrijk![]()
Amenquote:Op maandag 19 januari 2009 01:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan mag jij vandaag de dagsluiting doen. (doe maar beetje ala dominee Gremdaat)
Ik ga er ook op tijd in.
Jij was toch het nachtpastoraat hierquote:Op maandag 19 januari 2009 01:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga er ook op tijd in.
Godver de godver #$%^&&!!!%%$$##!!!quote:
De boog kan niet altijd gespannen staan.....zeg maarquote:Op maandag 19 januari 2009 01:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij was toch het nachtpastoraat hier
Logischquote:Op maandag 19 januari 2009 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
De boog kan niet altijd gespannen staan.....zeg maar
Zorry, stoorde ik je in je avondgebedje?quote:
Klinkt wel lekkerquote:Op maandag 19 januari 2009 01:49 schreef Coos het volgende:
btw op bbc2 staat een film aan waar ze alles gebruiken.![]()
Mixjes van wodka, absint en tequilla
Ja zere knieen... En een droge mond. Ik ga maar es voor de wijnquote:Op maandag 19 januari 2009 01:49 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Zorry, stoorde ik je in je avond gebedje?
Dominee Gremdaat TVquote:Op maandag 19 januari 2009 01:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga er ook op tijd in.
Ieuuww das ruk ik haat die ventquote:
Gebruik dan ook je kussen om te knielequote:Op maandag 19 januari 2009 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zere knieen... En een droge mond. Ik ga maar es voor de wijn
Ik speel met een andermans pielequote:Op maandag 19 januari 2009 01:54 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Gebruik dan ook je kussen om te kniele
en handjes boven de dekens
dan kan je niet spelen met je piele.
Zolang het niet met de mijne is vind ik het best.quote:
Kom je al langer hier, kende je nog niet namelijkquote:Op maandag 19 januari 2009 02:04 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Zolang het niet met de mijne is vind ik het best.
Wat laatquote:Op maandag 19 januari 2009 02:06 schreef versabommie het volgende:
hop... dat zeg ik dan even.. hop! dat jullie het allemaal weten ... hop!
Dus jij hebt je kunstje ook weer moeten doen vanavond?quote:Op maandag 19 januari 2009 02:06 schreef versabommie het volgende:
hop... dat zeg ik dan even.. hop! dat jullie het allemaal weten ... hop!
Hang meestal uit op de FP maar als iedereen slaapt is daar ook geen zak te beleven.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kom je al langer hier, kende je nog niet namelijk
Maak je geen zorgenquote:Op maandag 19 januari 2009 02:04 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Okej, ja ik kijk meestal NOS-TT als bron, die is het meest neutraalquote:Op maandag 19 januari 2009 02:08 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Hang meestal uit op de FP maar als iedereen slaapt is daar ook geen zak te beleven.
Zonder gebash en meningen opleggen?quote:Op maandag 19 januari 2009 02:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, ja ik kijk meestal NOS-TT als bron, die is het meest neutraal
Stel je niet zo aan zegquote:
Dat kan niet op TTquote:Op maandag 19 januari 2009 02:13 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Zonder gebash en meningen opleggen?
Ik snap hem ook niet helemaalquote:
Zou ie homo zijn?quote:Op maandag 19 januari 2009 02:04 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
godzijdank... 2 weken rustquote:Op maandag 19 januari 2009 02:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus jij hebt je kunstje ook weer moeten doen vanavond?![]()
Je ben nog 2 weken vrij
Hee Bommie .. gebonden manquote:
Oke, ik zal proberen voorzichtig uit de kast te komen . . .quote:Op maandag 19 januari 2009 02:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet helemaal![]()
[..]
Zou ie homo zijn?
Mooi Neuken ?quote:Op maandag 19 januari 2009 02:20 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Oke, ik zal proberen voorzichtig uit de kast te komen . . .
Ik ben hetro . .
Schokkend?
Sorry.
Slaap lekker SpiekerJozefquote:Op maandag 19 januari 2009 02:24 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ik ga een uurtje slapen. Morgen is er weer een week . . .
hey lekker ding waar ik nu dus gewoon nix mee kanquote:
mooi neuken bestaat niet !quote:
thnx bong ( pass eens door dat dingquote:Op maandag 19 januari 2009 02:34 schreef BONG4002 het volgende:
Leuk om je weer te zien posten versa, ik was zelf dan niet echt actief dus weet niet hoevaak je al meepost maar voor mij ben je een r00t user
Okej danquote:Op maandag 19 januari 2009 02:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
thnx bong ( pass eens door dat ding) ben er al weer een tijdje maar nog niet op de volle kracht zeg maar
![]()
Leuk je weer te lezen!
Ja het had een Hoofdletter moeten zijn sorryquote:
ben hier al sinds bb1 alleen met een andere nick.. dat was waarschijnlijk het meest verontrustende in het servivalspelletje voor sommigenquote:Op maandag 19 januari 2009 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej dan![]()
Jij begon toch vanaf BB5 ongeveer? (die met Roel en Dido)
Ah dus hardcorequote:Op maandag 19 januari 2009 02:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben hier al sinds bb1 alleen met een andere nick.. dat was waarschijnlijk het meest verontrustende in het servivalspelletje voor sommigen
en soury met of zonder hoofdletter, mooi neuken bestaat niet![]()
Echt wel ...quote:Op maandag 19 januari 2009 02:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben hier al sinds bb1 alleen met een andere nick.. dat was waarschijnlijk het meest verontrustende in het servivalspelletje voor sommigen
en soury met of zonder hoofdletter, mooi neuken bestaat niet![]()
leg uit?quote:
nog steedsquote:
Wel leuk om je zo weer te zien, ik ben dan niet elke dag hier dus weet wel dat je al langer meepost hier maar toch leuk om je ook ff live te zienquote:
Nou Uh wat wil je horen..????? Kanjer als vriend en dat wil ik zo houdenquote:
Wanneer ga jij trouwen?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Uh wat wil je horen..????? Kanjer als vriend en dat wil ik zo houden
Nietquote:
trouwen is goed, sex voor huwelijk slecht! bah !quote:
Trouwen is zeker goed... Ik heb het afgewezenquote:Op maandag 19 januari 2009 03:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
trouwen is goed, sex voor huwelijk slecht! bah !
is ook niet echt een beslissing ala zal ik wel of niet een pak shag kopenquote:Op maandag 19 januari 2009 03:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Trouwen is zeker goed... Ik heb het afgewezen
Kut, weer geen feestjequote:
Nopequote:Op maandag 19 januari 2009 03:05 schreef versabommie het volgende:
kijkt er hier iemand wel eens scrubs ?
Bongquote:
Weet ik is een ander verhaal. Ik voel me nog wel es schuldig. Nou ja ben nu wel blij ... maar de knoop doorhakken was alles behalve makkelijkquote:Op maandag 19 januari 2009 03:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
is ook niet echt een beslissing ala zal ik wel of niet een pak shag kopen
Dus je wilt hem wel gebruiken, maar trouwen niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik is een ander verhaal. Ik voel me nog wel es schuldig. Nou ja ben nu wel blij ... maar de knoop doorhakken was alles behalvve makkelijk
Ja daar komt het op neerquote:Op maandag 19 januari 2009 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus je wilt hem wel gebruiken, maar trouwen niet?
Hidi dat was een ex btw....quote:Op maandag 19 januari 2009 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus je wilt hem wel gebruiken, maar trouwen niet?
Paar uurtjesquote:
quote:
Klinkt niet echt o.k.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Paar uurtjesProbeer mijn ouders te ontlopen
Ja dat wel maar ik snap jou niet meer ... Ik heb een lief en de voorlaatste wilde met me trouwen. Ikke niet !!! Duidelijkquote:Op maandag 19 januari 2009 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga je nog met je ex om, bedoel je dat?
Nee, maar ik voel me niet op mijn gemak met hun. Gezeik over roken, Mart Smeets aanhoren en dan alle soaps van mijn moederquote:Op maandag 19 januari 2009 03:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klinkt niet echt o.k.
Is je band met je ouders dan zo slecht?
Je eigen plekkie is altijd beter ...quote:Op maandag 19 januari 2009 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, maar ik voel me niet op mijn gemak met hun. Gezeik over roken, Mart Smeets aanhoren en dan alle soaps van mijn moeder
Dat is idd lastig, heb je al een beetje zicht op een eigen woning?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, maar ik voel me niet op mijn gemak met hun. Gezeik over roken, Mart Smeets aanhoren en dan alle soaps van mijn moeder
gmtaquote:Op maandag 19 januari 2009 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je eigen plekkie is altijd beter ...
ok, ff recapituleren. Dus je wou je ex wel gebruiken maar je vriend niet en je wilt niet met hem trouwenquote:Op maandag 19 januari 2009 03:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik snap jou niet meer ... Ik heb een lief en de voorlaatste wilde met me trouwen. Ikke niet !!! Duidelijk
Tjaquote:Op maandag 19 januari 2009 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je eigen plekkie is altijd beter ...
Waar haal je het vandaan ?????????quote:Op maandag 19 januari 2009 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, ff recapituleren. Dus je wou je ex wel gebruiken maar je vriend niet en je wilt niet met hem trouwen![]()
Ik heb het met hem te doen![]()
(gewoon soury even nog schuldiger willen laten voelen)![]()
Ja denk het ookquote:
Ik ben gister gevallen, misschien ligt het daar aanquote:
Kusje erop danquote:Op maandag 19 januari 2009 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben gister gevallen, misschien ligt het daar aan![]()
En het valt hoor, alleen mijn knie open en een gat in mijn kin
quote:
Die is oud man.. ga je nog reageren op de rest. Blijft ik nog ff wakkerquote:
Tja, ik was zo blij dat ik hier even weg kon dat ik iets te fanatiek fietstequote:
Nee, moet me nog inschrijven maar dan moet ik eerst mijn inkomen/hebben weten.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is idd lastig, heb je al een beetje zicht op een eigen woning?
En die lidtekens blijf je voor altijd zien... das best kutquote:Op maandag 19 januari 2009 03:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, ik was zo blij dat ik hier even weg kon dat ik iets te fanatiek fietste![]()
Ik vloog uit de bocht
Waar dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, ik was zo blij dat ik hier even weg kon dat ik iets te fanatiek fietste![]()
Ik vloog uit de bocht
Je hoeft me voor mij niet te verantwoorden hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, moet me nog inschrijven maar dan moet ik eerst mijn inkomen/hebben weten.
Zo goed Soury?![]()
Vriend van me wou me al naar de dokterspost brengen, maar het waren hooguit 2 a 3 hechtingen geweest, dus ik zei laat maar. Van een snee in mijn hand zie je meer van de hechtingen dan van de wond zelf, dus ik dacht; laat maarquote:Op maandag 19 januari 2009 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
En die lidtekens blijf je voor altijd zien... das best kut
En dat zeg je nuquote:Op maandag 19 januari 2009 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waar dan?
* BONG4002 woont ook in Schagen
Bikkelquote:Op maandag 19 januari 2009 03:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vriend van me wou me al naar de dokterspost brengen, maar het waren hooguit 2 a 3 hechtingen geweest, dus ik zei laat maar. Van een snee in mijn hand zie je meer van de hechtingen dan van de wond zelf, dus ik dacht; laat maar
Ik zat eerst op de "afgeschermde" modus, maargoed, ik woon in de wijk "Groeneweg"quote:Op maandag 19 januari 2009 03:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat zeg je nu![]()
Bij de kruising op de zuiderweg. (muggenburg)
Oh, dacht hetquote:Op maandag 19 januari 2009 03:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoeft me voor mij niet te verantwoorden hoor
Ik weet niet meer waar dit antwoord op slaatquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 03:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zat eerst op de "afgeschermde" modus, maargoed, ik woon in de wijk "Groeneweg"
Zit je te zuipen?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar dit antwoord op slaat![]()
Multi taskingquote:
Dat is dichtbij, ik zit op de Seringenhofquote:Op maandag 19 januari 2009 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Heb ik ook 12 jaar gewoond, populierenlaan.
Lekkerquote:Op maandag 19 januari 2009 03:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is dichtbij, ik zit op de Seringenhof
Nauwelijks, ja op maandag, dan legen ze de bakken maar verder is het lekker rustig iddquote:Op maandag 19 januari 2009 03:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lekkeriig geen verkeer voor je deur
Wat kook je?quote:
Haha, nee idd, meestal ben ik al te bed maar nu dus toevallig nietquote:Op maandag 19 januari 2009 03:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben ik niet meer de enige die hier wakker is![]()
Wat is de wwwereld toch kleinquote:Op maandag 19 januari 2009 03:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, nee idd, meestal ben ik al te bed maar nu dus toevallig niet
Eigenlijk wel ja, ik wilde het eerder zeggen dat ik ui S kwam maar wilde mijn identiteit secured houden, nu niet meer dus zodoendequote:
Niks ontbijt was om 17:00 Is wel best verder ...quote:
Zat je ex op fok ofzo?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, ik wilde het eerder zeggen dat ik ui S kwam maar wilde mijn identiteit secured houden, nu niet meer dus zodoende
Haha, neen, ikzelf....en onder een nick die diverse permbans hadquote:
Noem je tv kijken en fokken multitasken?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks ontbijt was om 17:00 Is wel best verder ...
Oh, een laatbloeier die er eerst achter moet komen hoe het werktquote:Op maandag 19 januari 2009 03:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, neen, ikzelf....en onder een nick die diverse permbans had
Ik was toen idd nogal naief bezig en dacht alles te kunnen doen idd.....zoals LS bijvquote:Op maandag 19 januari 2009 04:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, een laatbloeier die er eerst achter moet komen hoe het werkt![]()
Doet me aan iemand denken
TV kijken ?quote:Op maandag 19 januari 2009 04:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Noem je tv kijken en fokken multitasken?
Ik dacht eerder aan Lobasca, maar LS was ook geen lievertje iddquote:Op maandag 19 januari 2009 04:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik was toen idd nogal naief bezig en dacht alles te kunnen doen idd.....zoals LS bijv
ok misschien een domme vraag maar, wat valt er te multitasken om dit tijdstipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Lekker vroegquote:
Idd, beide eigenlijk....nouja, ik dus nog erger enzoquote:Op maandag 19 januari 2009 04:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan Lobasca, maar LS was ook geen lievertje idd
Misschien ben ik wel aan het werkquote:Op maandag 19 januari 2009 04:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok misschien een domme vraag maar, wat valt er te multitasken om dit tijdstip
omg, nog ergerquote:Op maandag 19 januari 2009 04:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lekker vroeg
[..]
Idd, beide eigenlijk....nouja, ik dus nog erger enzo
Werkquote:
Insgelijksquote:Op maandag 19 januari 2009 04:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
omg, nog erger![]()
Ik dacht vroeger ook dat ik anoniem was hoor en ik zal me ook wel eens misdragen hebben, mja je wordt ouder/wijzer he
Niks !!!!! Maar ben nog standby tot 06:00 .. Dus ik incaseer muntjes nuquote:
ok, dus je doet niets, krijgt er wel voor betaald en je noemt dat multitaskenquote:Op maandag 19 januari 2009 04:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks !!!!! Maar ben nog standby tot 06:00 .. Dus ik incaseer muntjes nu
Ja Zit ook op fok en msn dus best wel drukquote:Op maandag 19 januari 2009 04:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, dus je doet niets, krijgt er wel voor betaald en je noemt dat multitasken
Teruglezenquote:Op maandag 19 januari 2009 04:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Insgelijks
Nu als ik alles teruglees heb ik echt zoiets van ? enzo...maargoed dat was toen nog zo, ik moest het "Internet" nog een beetje leren kennen...
Tja, maar het was wel een zeer belangrijk hoofdstuk, "yvonne"...ja die, de admin weet wel precies hoe het zatquote:Op maandag 19 januari 2009 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Teruglezen![]()
Volgens Peter zijn woorden, het gaat om het nu
MSN is ook best drukquote:Op maandag 19 januari 2009 04:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Zit ook op fok en msn dus best wel druk
Maar ik ben er ook lichamelijk vaak hoor . Maar ff niet nu.. Ik duik me bed inquote:Op maandag 19 januari 2009 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Teruglezen![]()
Volgens Peter zijn woorden, het gaat om het nu
Ik heb er maar 1tjequote:Op maandag 19 januari 2009 04:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
MSN is ook best druk![]()
Doe d'r maar de groeten van me
Tuurlijk, die ziet precies welke kloonen je hebt en wat je zeiquote:Op maandag 19 januari 2009 04:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, maar het was wel een zeer belangrijk hoofdstuk, "yvonne"...ja die, de admin weet wel precies hoe het zat
Slaap lekker Souryquote:Op maandag 19 januari 2009 04:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ik ben er ook lichamelijk vaak hoor . Maar ff niet nu.. Ik duik me bed in
Truste souryquote:Op maandag 19 januari 2009 04:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ik ben er ook lichamelijk vaak hoor . Maar ff niet nu.. Ik duik me bed in
kloptquote:Op maandag 19 januari 2009 04:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
'0
Tuurlijk, die ziet precies welke kloonen je hebt en wat je zei 7
Nu, 0, toen ontelbaar denk ikquote:hoeveel notes heb je?![]()
Waarom sta ik daarbij ??? Foutje quotequote:Op maandag 19 januari 2009 04:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Truste soury
[..]
klopt
[..]
Nu, 0, toen ontelbaar denk ik
Je ging slapen dus wenste ik je welterustenquote:Op maandag 19 januari 2009 04:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom sta ik daarbij ??? Foutje quote
Ohh ik was een beetje op de heupen.... Vrouw he ??quote:Op maandag 19 januari 2009 04:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je ging slapen dus wenste ik je welterusten
Norton is slecht, maargoed doe je dingquote:Op maandag 19 januari 2009 04:31 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga maar weer even wat voor mezelf doen, denk ik.
Ik heb norton av 2009 nl, zoek er alleen nog een key/crack voor
Haha, ja dat denk ikquote:Op maandag 19 januari 2009 04:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh ik was een beetje op de heupen.... Vrouw he ??
Norton is super goed, vooral 2009, maargoed laten we die discussie maar niet doenquote:Op maandag 19 januari 2009 04:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Norton is slecht, maargoed doe je ding
[..]
Haha, ja dat denk ik
Iddquote:Op maandag 19 januari 2009 04:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Norton is super goed, vooral 2009, maargoed laten we die discussie maar niet doen
Ik weet hoe er over gedacht wordt en ik kan alles weerleggen. Ja het is een beetje zwaar, een kluis ook maar doet wel zijn werk. En 2009 superlicht, zelfs met game mode zodat je rustig kunt gaan gamen.quote:Op maandag 19 januari 2009 04:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd
Dat is een eindeloze discussie, maar als je DIG een beetje bijhoud, weet je dat Norton niet echt positief genoemd wordt
Als het bij jou goed werkt is dat mooi, primaquote:Op maandag 19 januari 2009 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet hoe er over gedacht wordt en ik kan alles weerleggen. Ja het is een beetje zwaar, een kluis ook maar doet wel zijn werk. En 2009 superlicht, zelfs met game mode zodat je rustig kunt gaan gamen.
Ik download alles dat los en vast zitquote:Op maandag 19 januari 2009 04:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als het bij jou goed werkt is dat mooi, prima
Ik zou er zelf alleen niet voor kiezen, gewoon commone sense, dus je gezond verstand gebruiken en je loopt geen virus op
Kan een manier zijn, vergeet alleen niet dat er virussen zijn die je email besmetten en ook mail vanuit jouw verbinding versturen, dus spam vanuit jouw IP adres, dat is het linke eraan, maargoed in de meeste gevallen zal het geen direct kwaad kunnenquote:Op maandag 19 januari 2009 04:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik download alles dat los en vast zit![]()
Soms heb ik een keygen gevonden, zit er een virus in, hup av uit en gebruiken, boeit me niets, av weer aan en opruimen die zooi. Verder weet ik ook precies hoe alles werkt, dat scheelt ook
Die heb ik ook weleensquote:Op maandag 19 januari 2009 04:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan een manier zijn, vergeet alleen niet dat er virussen zijn die je email besmetten en ook mail vanuit jouw verbinding versturen, dus spam vanuit jouw IP adres, dat is het linke eraan, maargoed in de meeste gevallen zal het geen direct kwaad kunnen
Ik geloof ook wel dat je precies weet wat je doet, maar wilde toch ff een "reminder" geven dat de boel nu veel strenger is en ze jou gewoon zo afsluiten als er het vermoeden is van een flink virus/spywarequote:Op maandag 19 januari 2009 04:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die heb ik ook weleens![]()
Natuurlijk zet ik, voor ik zoiets doe wel even mijn internet verbinding uit![]()
En daarna verwijder ik het bestand weer of hij gaat in mijn database / virus verzameling. (zip file met beveiliging)
Heb ik ook al eens gehad, toen ik een virus op mijn server had. Maar dan wordt alleen je mail geblokkeerd en gaat direct weer open als je geen spam meer verstuurd.quote:Op maandag 19 januari 2009 04:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat je precies weet wat je doet, maar wilde toch ff een "reminder" geven dat de boel nu veel strenger is en ze jou gewoon zo afsluiten als er het vermoeden is van een flink virus/spyware
Ziggo is moeilijker, anyway....voorkomen, is beter dan genezenquote:Op maandag 19 januari 2009 04:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ik ook al eens gehad, toen ik een virus op mijn server had. Maar dan wordt alleen je mail geblokkeerd en gaat direct weer open als je geen spam meer verstuurd.
Daar ben je al achter gekomen?quote:Op maandag 19 januari 2009 05:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ziggo is moeilijker, anyway....voorkomen, is beter dan genezen
Ik heb geen viirus gehad tot nu toe, dus gelukkig geen nare ervaringen gehad...wel uitkijken natuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2009 05:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar ben je al achter gekomen?![]()
Heb nog geen aan-/ervaring met ziggo gehad.
Maar idd, daarom zet ik nu meestal eerst mijn internet uit
quote:Op maandag 19 januari 2009 01:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan mag jij vandaag de dagopening doen. (doe maar beetje ala dominee Gremdaat)
Ik ga er ook op tijd in.
precies ........quote:Op maandag 19 januari 2009 06:13 schreef Twerk het volgende:
God keek op de aarde, hij zag men boerenkool eten op maandag en wist dat het goed zat.
Groot gelijk!quote:Op maandag 19 januari 2009 08:09 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, maar op eén na is iedereen nu weg, dus het bed lokt wel weer
Merk je enig verschil?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:10 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen op de schijnbaar meest depressieve maandag van het jaar.
Yep, het schijnt Blue Monday te zijn vandaagquote:Op maandag 19 januari 2009 09:10 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen op de schijnbaar meest depressieve maandag van het jaar.
Ja. Ik las het en de maandag voelde nog afschuwelijker dan ik had verwacht. Dat wil wat zeggen hoor.quote:
Nee. Ik vind maandag altijd ruk. En ik ben snipverkouden en landerig, maar dat heeft niks met maandag te maken. Denk ik.quote:
Totdat je gestopt bent met roken, dan ben je weer verslaafd aan het anti-depressivumquote:Op maandag 19 januari 2009 09:22 schreef Noek het volgende:
En ik heb net de huisarts gebeld voor goede pillen om te stoppen met roken. Hoe depressief kan je zijn!![]()
Máár het is een antidepressivum dus misschien knap ik er wel van op.
Ik vind t nieuwe Luxor toch ook een enorm mooi theater, maar tis modern en niet vergelijken met zo'n oud historisch theater als Carré.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een goede maandag![]()
Gisteravond naar Les Miserables in Carré geweest, het was geweldig!
Als Rotterdamse hoor ik het niet te zeggen, maar wat een mooi theather is Carré, daar kan het Nieuwe Luxor niet aan tippen.
Ze geven tegenwoordig overal de happy pil voor geleuf ikquote:Op maandag 19 januari 2009 09:22 schreef Noek het volgende:
En ik heb net de huisarts gebeld voor goede pillen om te stoppen met roken. Hoe depressief kan je zijn!![]()
Máár het is een antidepressivum dus misschien knap ik er wel van op.
dit is zeker niet de tijd om jolig te gaan vertellen dat ik nog twee weken lui doch doorbetaald thuis zit he?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:13 schreef Copycat het volgende:
Godverdomme. Welke idioot zet nu midden in een looppad een karretje neer? Waar ik in het pikkedonker over struikel en languit op mijn bek val. Fijn. Alle koffie over de grond en -vraag me niet hoe- over mijn rug.
Vandaag gaat 't 'm niet worden, dat is duidelijk.
Alleen of met z'n twee?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit is zeker niet de tijd om jolig te gaan vertellen dat ik nog twee weken lui doch doorbetaald thuis zit he?
Als jouw joligheid gepaard gaat met een death wish ...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:16 schreef versabommie het volgende:
dit is zeker niet de tijd om jolig te gaan vertellen dat ik nog twee weken lui doch doorbetaald thuis zit he?
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jouw joligheid gepaard gaat met een death wish ...
ach waarom niet ...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jouw joligheid gepaard gaat met een death wish ...
Dankjequote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Met de beste wensen voor je huwelijk ...
Ik vind het wel fijn dat ze kudt schrijven ipv.. anders zou het meest begeerde stukje vrouwenvleesch toch steeds met negativiteit in verband worden gebracht en dat is m.i. sneuquote:Op maandag 19 januari 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
Dat ze bij GS gewoon kut schrijven ipv dat sneue kudt.
Door de shredder met die ballen.
Die rommel is van oudsher toch allemaal antidepressiva. Dat meende ik ergens te hebben gelezen. Was voor Vietnam veteranen, aangezien ik de supermarktoorlog heb meegemaakt, kan het best wel werken.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Een antidepressivum om te stoppen met roken?![]()
Ik ga me maar eens naar de winkel slepen. Hoestdrank inslaan en wat vitamines enzo. Ziekenboeg hier, Two down.
knuffeltje erbij?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef Copycat het volgende:
Kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut.
Lul.
Nee! Ik ben niet in een knuffelstemming. Kill, kill, kill!quote:
of zo'n stoppen met roken pilquote:Op maandag 19 januari 2009 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Ik ben niet in een knuffelstemming. Kill, kill, kill!
Of misschien dat koffie en een peuk de trick ook wel doen ...
Ja, doe es lekker demotiverend. Ik nog aan je denken op de mooiste dag van je leven.quote:
It was good.quote:
Nee, juist 2011. Zodat 2012 echt als een verlossing komt. Zul je net zien, ben ik the last woman standing zonder een kaasschaaf in de buurt.quote:
Waar ben jij dan weer een modje van?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zal ik dan maar wat herrie komen schoppen. mogguh
Pietje!! Wat leuk joh.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja hier. Fijn dat jij een lichtpuntje ziet in mijn bui. En toen ik vanochtend opstond, was ik best een happy camper.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef Noek het volgende:
Waar is Cc? Van haar bui word ik iets vrolijker.
Hé blauwe!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker, en 't is nog lange niet voorbijquote:Op maandag 19 januari 2009 11:24 schreef Dementor het volgende:
Oh jij bent van het crisiscomité.
Dat is wel een leuk subforum.
Het is wel interessant maar ik zie het liever goed gaan.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thanx
[..]
Zeker, en 't is nog lange niet voorbij![]()
.
Mijn collega gaat scheiden. Hebben ze gisteren besloten. Het is hier geen feest op het moment. Als ik nu gewoon de radio heel hard aanzet, door de treurnis heen, zal ze dit persoonlijk opvatten?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja hier. Fijn dat jij een lichtpuntje ziet in mijn bui. En toen ik vanochtend opstond, was ik best een happy camper.
maar ja, toen had ik mijn nek ook nog niet gebroken dankzij een of andere onnadenkende kutcollega.
Hè gezellig! Was dit leven maar over.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker, en 't is nog lange niet voorbij![]()
.
Er zitten hier blauwen met veul meer ervaring dan ikquote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef Dementor het volgende:
Maar Pietje kan hier dus gast bazig doen.
Ik moet vaak denken aan die grap van Youp van 't Hek in z'n oudejaarsconference, over 40 jaar zeggen we allemaal, "heb jij de welvaart nog meegemaakt?"quote:Op maandag 19 januari 2009 11:28 schreef Noek het volgende:
Hè gezellig! Was dit leven maar over.Ik wil een nieuwe!
Lieve Noek,quote:Op maandag 19 januari 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
Mijn collega gaat scheiden. Hebben ze gisteren besloten. Het is hier geen feest op het moment. Als ik nu gewoon de radio heel hard aanzet, door de treurnis heen, zal ze dit persoonlijk opvatten?
Lieve Cc, ik weet het ook niet meer. Help!
Groetjes, Noek
Hier vrolijk je van op!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn collega gaat scheiden. Hebben ze gisteren besloten. Het is hier geen feest op het moment. Als ik nu gewoon de radio heel hard aanzet, door de treurnis heen, zal ze dit persoonlijk opvatten?
Lieve Cc, ik weet het ook niet meer. Help!
Groetjes, Noek
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieve Noek,
Zet een feestzender op en zing luidkeels mee, ga een uur lovey dovey bellen met meneer Noek, roep om de haverklap dat het een prachtige dag is en, als ze dan in tranen is, neem je de rest van de dag vrij.
Jonge beestjes!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hier vrolijk je van op!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo!
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef Noek het volgende:
Heb je nog wat tips?
Ik kom niet verder dan:
Dat is niet echt feestelijk.
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hier vrolijk je van op!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo!
Als dat alles is!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
...niettus...nu weet ik weer dat ik de was moet doen...de tuin moet opruimen....en de kattenbak moet verschonen
Een zucht naar macht dus.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
Ik wil geen nieuw leven. Ik wil gewoon mijn eigen leven. Maar zonder kutcollega's die me laten struikelen en met meer geld.
Dat zou je ook kunnen doen met die collega, Noek!quote:
Dat heb je natuurlijk zelf in de hand, door minder uit te geven aan mensen en instellingen die jequote:Op maandag 19 januari 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
Ik wil geen nieuw leven. Ik wil gewoon mijn eigen leven. Maar zonder kutcollega's die me laten struikelen en met meer geld.
Gewoon stoppen met het betalen van belasting?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat heb je natuurlijk zelf in de hand, door minder uit te geven aan mensen en instellingen die je
a) niet kent
b) niets voor jou doen.
En wat dat struikelen betreft - jij was toch van de poweryoga? Of van de poweryoghurt
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Misschien is iets van Acda en de Munnik geschikt in deze Noek?
En dan schreeuwt ze en dan zwijgt ze
En ik schreeuw en zwijg naar haar
We gaan hoe dan ook vandaag nog uit elkaar
Cd van jou, cd van mij
Cd van ons allebei
Maar gekregen van m'n moeder
Van mijn moeder dus van mij
Jajajajajajajaja.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:44 schreef dieenebart het volgende:
Dat heb je natuurlijk zelf in de hand, door minder uit te geven aan mensen en instellingen die je
a) niet kent
b) niets voor jou doen.
Ja en? Denk je dan dat ik, als ik struikel over een kutkarretje, direct in de downward facing dog val en nog een zonnegroet op de koop toe doe?quote:En wat dat struikelen betreft - jij was toch van de poweryoga? Of van de poweryoghurt
Ik ben 5 jaar geleden gestopt met die pillen Zyban. Helemaal goed gegaan. Ik rookte 2-3 pakjes per dag en het is me toen heel makkelijk afgegaan. Voor mij was dit een wonderpil. Na mij zijn er nog een paar van onze vrienden op die manier gestopt en die roken allemaal nog steeds niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Die rommel is van oudsher toch allemaal antidepressiva. Dat meende ik ergens te hebben gelezen. Was voor Vietnam veteranen, aangezien ik de supermarktoorlog heb meegemaakt, kan het best wel werken.
Beterschap voor de mennekes.
Oeh, succesverhaal! Voel me gelijk Oprah. Meer, ik wil meeheer!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar geleden gestopt met die pillen Zyban. Helemaal goed gegaan. Ik rookte 2-3 pakjes per dag en het is me toen heel makkelijk afgegaan. Voor mij was dit een wonderpil. Na mij zijn er nog een paar van onze vrienden op die manier gestopt en die roken allemaal nog steeds niet.
Alleen rond de 3 maanden had ik het even moeilijk maar gelukkig deze keer wel door gezet.
Kijk maar onder je stoel.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, succesverhaal! Voel me gelijk Oprah. Meer, ik wil meeheer!
Nee, ze is best leuk, grappig en mooi. Alleen vandaag even niet. Ik ga fucking met haar meevoelen vanaf NU!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou je ook kunnen doen met die collega, Noek!
Dat is lief van je.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:53 schreef Noek het volgende:
Nee, ze is best leuk, grappig en mooi. Alleen vandaag even niet. Ik ga fucking met haar meevoelen vanaf NU!
Nee. Computerkastenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:55 schreef Dementor het volgende:
Noek hoe internet jij eigenlijk thuis?
Is het beeld van een oude witte computerkast met een 15" crt monitor en een kruk boven op zolder tussen de wasdroger en het nog te strijken wasgoed correct?
Dus ik had het bijna goed!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee. ComputerkastenLaptops
![]()
Ik strijk bijna elke dag/nacht.
Niets mis mee toch?quote:
20 jaar er voor vast zitten, jaquote:Op maandag 19 januari 2009 12:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is echt the undoing of all men.
Uhh.. ja dit seizoen zeker.. hij heeft vast niets gezegd over het uitdienen van zijn contract.quote:
Tot 2011quote:Op maandag 19 januari 2009 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhh.. ja dit seizoen zeker.. hij heeft vast niets gezegd over het uitdienen van zijn contract.
Misschien kan ze dan trainer wordenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, mooi, dat is wanneer Noek stopt met roken, dus dan vergaat de wereld toch.
Brandts.. zou een goede keus zijn ja!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit seizoen is al heel wat. Kunnen ze vast gaan onderhandelen met Ernie, ideale opvolger
.
Ohh kijk ons Pietermannetje nou!!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit seizoen is al heel wat. Kunnen ze vast gaan onderhandelen met Ernie, ideale opvolger
.
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Copycat, ben jij ram van sterrenbeeld?
Horoscoop in de metro: "Jij vindt vandaag dat je het recht hebt alles omver te lopen wat jou in de weg staat bij de realisatie van je plannen. Wat vindjij daar morgen van?"
Liefffffffffquote:Op maandag 19 januari 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, doe es lekker demotiverend. Ik nog aan je denken op de mooiste dag van je leven.
Hoerig gedrag, dat is het!
Ik ga roken. Doei!
Tweeling: "Je kunt een zonnige tijd tegemoet zien. Jouw optimisme over de toekomst is bijzonder groot en terecht"quote:Op maandag 19 januari 2009 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ben Tweelingen. Wat heeft vandaag nog meer voor me in petto?
Aaaaaaaaaaaah tweelingen... dat verklaart wel een hoopquote:Op maandag 19 januari 2009 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ben Tweelingen. Wat heeft vandaag nog meer voor me in petto?
Hoezo? ze is toch optimistisch over haar toekomst?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tweeling: "Je kunt een zonnige tijd tegemoet zien. Jouw optimisme over de toekomst is bijzonder groot en terecht"
Weet je zeker dat je geen Ram bent?
Ik ben Tweelingen in hart en nieren. En ook nog Aap. Het ene moment ben ik de vrolijkheid zelve, het volgende moment is Mussolini vergeleken bij mij een schattig knaapje.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tweeling: "Je kunt een zonnige tijd tegemoet zien. Jouw optimisme over de toekomst is bijzonder groot en terecht"
Nee, dat doe ik dan weer niet. Maar ik ben wel veel te rusteloos en snel op dingen en mensen uitgekekenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:43 schreef versabommie het volgende:
Aaaaaaaaaaaah tweelingen... dat verklaart wel een hoopdoe jij ook elke maand je hele huisindeling veranderen? Of blijft het zoeken naar veranderingen bij jou beperkt?
Kreeft! Kreeft!quote:Op maandag 19 januari 2009 13:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
geregistreerd op: maandag 21 juli 2003 @ 09:46quote:Op maandag 19 januari 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik dan weer niet. Maar ik ben wel veel te rusteloos en snel op dingen en mensen uitgekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |