gmtaquote:Op maandag 19 januari 2009 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je eigen plekkie is altijd beter ...
ok, ff recapituleren. Dus je wou je ex wel gebruiken maar je vriend niet en je wilt niet met hem trouwenquote:Op maandag 19 januari 2009 03:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik snap jou niet meer ... Ik heb een lief en de voorlaatste wilde met me trouwen. Ikke niet !!! Duidelijk
Tjaquote:Op maandag 19 januari 2009 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je eigen plekkie is altijd beter ...
Waar haal je het vandaan ?????????quote:Op maandag 19 januari 2009 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, ff recapituleren. Dus je wou je ex wel gebruiken maar je vriend niet en je wilt niet met hem trouwen![]()
Ik heb het met hem te doen![]()
(gewoon soury even nog schuldiger willen laten voelen)![]()
Ja denk het ookquote:
Ik ben gister gevallen, misschien ligt het daar aanquote:
Kusje erop danquote:Op maandag 19 januari 2009 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben gister gevallen, misschien ligt het daar aan![]()
En het valt hoor, alleen mijn knie open en een gat in mijn kin
quote:
Die is oud man.. ga je nog reageren op de rest. Blijft ik nog ff wakkerquote:
Tja, ik was zo blij dat ik hier even weg kon dat ik iets te fanatiek fietstequote:
Nee, moet me nog inschrijven maar dan moet ik eerst mijn inkomen/hebben weten.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is idd lastig, heb je al een beetje zicht op een eigen woning?
En die lidtekens blijf je voor altijd zien... das best kutquote:Op maandag 19 januari 2009 03:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, ik was zo blij dat ik hier even weg kon dat ik iets te fanatiek fietste![]()
Ik vloog uit de bocht
Waar dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, ik was zo blij dat ik hier even weg kon dat ik iets te fanatiek fietste![]()
Ik vloog uit de bocht
Je hoeft me voor mij niet te verantwoorden hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, moet me nog inschrijven maar dan moet ik eerst mijn inkomen/hebben weten.
Zo goed Soury?![]()
Vriend van me wou me al naar de dokterspost brengen, maar het waren hooguit 2 a 3 hechtingen geweest, dus ik zei laat maar. Van een snee in mijn hand zie je meer van de hechtingen dan van de wond zelf, dus ik dacht; laat maarquote:Op maandag 19 januari 2009 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
En die lidtekens blijf je voor altijd zien... das best kut
En dat zeg je nuquote:Op maandag 19 januari 2009 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waar dan?
* BONG4002 woont ook in Schagen
Bikkelquote:Op maandag 19 januari 2009 03:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vriend van me wou me al naar de dokterspost brengen, maar het waren hooguit 2 a 3 hechtingen geweest, dus ik zei laat maar. Van een snee in mijn hand zie je meer van de hechtingen dan van de wond zelf, dus ik dacht; laat maar
Ik zat eerst op de "afgeschermde" modus, maargoed, ik woon in de wijk "Groeneweg"quote:Op maandag 19 januari 2009 03:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat zeg je nu![]()
Bij de kruising op de zuiderweg. (muggenburg)
Oh, dacht hetquote:Op maandag 19 januari 2009 03:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoeft me voor mij niet te verantwoorden hoor
Ik weet niet meer waar dit antwoord op slaatquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 03:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zat eerst op de "afgeschermde" modus, maargoed, ik woon in de wijk "Groeneweg"
Zit je te zuipen?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar dit antwoord op slaat![]()
Multi taskingquote:
Dat is dichtbij, ik zit op de Seringenhofquote:Op maandag 19 januari 2009 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Heb ik ook 12 jaar gewoond, populierenlaan.
Lekkerquote:Op maandag 19 januari 2009 03:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is dichtbij, ik zit op de Seringenhof
Nauwelijks, ja op maandag, dan legen ze de bakken maar verder is het lekker rustig iddquote:Op maandag 19 januari 2009 03:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lekkeriig geen verkeer voor je deur
Wat kook je?quote:
Haha, nee idd, meestal ben ik al te bed maar nu dus toevallig nietquote:Op maandag 19 januari 2009 03:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben ik niet meer de enige die hier wakker is![]()
Wat is de wwwereld toch kleinquote:Op maandag 19 januari 2009 03:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, nee idd, meestal ben ik al te bed maar nu dus toevallig niet
Eigenlijk wel ja, ik wilde het eerder zeggen dat ik ui S kwam maar wilde mijn identiteit secured houden, nu niet meer dus zodoendequote:
Niks ontbijt was om 17:00 Is wel best verder ...quote:
Zat je ex op fok ofzo?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, ik wilde het eerder zeggen dat ik ui S kwam maar wilde mijn identiteit secured houden, nu niet meer dus zodoende
Haha, neen, ikzelf....en onder een nick die diverse permbans hadquote:
Noem je tv kijken en fokken multitasken?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks ontbijt was om 17:00 Is wel best verder ...
Oh, een laatbloeier die er eerst achter moet komen hoe het werktquote:Op maandag 19 januari 2009 03:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, neen, ikzelf....en onder een nick die diverse permbans had
Ik was toen idd nogal naief bezig en dacht alles te kunnen doen idd.....zoals LS bijvquote:Op maandag 19 januari 2009 04:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, een laatbloeier die er eerst achter moet komen hoe het werkt![]()
Doet me aan iemand denken
TV kijken ?quote:Op maandag 19 januari 2009 04:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Noem je tv kijken en fokken multitasken?
Ik dacht eerder aan Lobasca, maar LS was ook geen lievertje iddquote:Op maandag 19 januari 2009 04:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik was toen idd nogal naief bezig en dacht alles te kunnen doen idd.....zoals LS bijv
ok misschien een domme vraag maar, wat valt er te multitasken om dit tijdstipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Lekker vroegquote:
Idd, beide eigenlijk....nouja, ik dus nog erger enzoquote:Op maandag 19 januari 2009 04:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan Lobasca, maar LS was ook geen lievertje idd
Misschien ben ik wel aan het werkquote:Op maandag 19 januari 2009 04:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok misschien een domme vraag maar, wat valt er te multitasken om dit tijdstip
omg, nog ergerquote:Op maandag 19 januari 2009 04:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lekker vroeg
[..]
Idd, beide eigenlijk....nouja, ik dus nog erger enzo
Werkquote:
Insgelijksquote:Op maandag 19 januari 2009 04:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
omg, nog erger![]()
Ik dacht vroeger ook dat ik anoniem was hoor en ik zal me ook wel eens misdragen hebben, mja je wordt ouder/wijzer he
Niks !!!!! Maar ben nog standby tot 06:00 .. Dus ik incaseer muntjes nuquote:
ok, dus je doet niets, krijgt er wel voor betaald en je noemt dat multitaskenquote:Op maandag 19 januari 2009 04:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks !!!!! Maar ben nog standby tot 06:00 .. Dus ik incaseer muntjes nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |