gmtaquote:Op maandag 19 januari 2009 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je eigen plekkie is altijd beter ...
ok, ff recapituleren. Dus je wou je ex wel gebruiken maar je vriend niet en je wilt niet met hem trouwenquote:Op maandag 19 januari 2009 03:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik snap jou niet meer ... Ik heb een lief en de voorlaatste wilde met me trouwen. Ikke niet !!! Duidelijk
Tjaquote:Op maandag 19 januari 2009 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je eigen plekkie is altijd beter ...
Waar haal je het vandaan ?????????quote:Op maandag 19 januari 2009 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, ff recapituleren. Dus je wou je ex wel gebruiken maar je vriend niet en je wilt niet met hem trouwen![]()
Ik heb het met hem te doen![]()
(gewoon soury even nog schuldiger willen laten voelen)![]()
Ja denk het ookquote:
Ik ben gister gevallen, misschien ligt het daar aanquote:
Kusje erop danquote:Op maandag 19 januari 2009 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben gister gevallen, misschien ligt het daar aan![]()
En het valt hoor, alleen mijn knie open en een gat in mijn kin
quote:
Die is oud man.. ga je nog reageren op de rest. Blijft ik nog ff wakkerquote:
Tja, ik was zo blij dat ik hier even weg kon dat ik iets te fanatiek fietstequote:
Nee, moet me nog inschrijven maar dan moet ik eerst mijn inkomen/hebben weten.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is idd lastig, heb je al een beetje zicht op een eigen woning?
En die lidtekens blijf je voor altijd zien... das best kutquote:Op maandag 19 januari 2009 03:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, ik was zo blij dat ik hier even weg kon dat ik iets te fanatiek fietste![]()
Ik vloog uit de bocht
Waar dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, ik was zo blij dat ik hier even weg kon dat ik iets te fanatiek fietste![]()
Ik vloog uit de bocht
Je hoeft me voor mij niet te verantwoorden hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, moet me nog inschrijven maar dan moet ik eerst mijn inkomen/hebben weten.
Zo goed Soury?![]()
Vriend van me wou me al naar de dokterspost brengen, maar het waren hooguit 2 a 3 hechtingen geweest, dus ik zei laat maar. Van een snee in mijn hand zie je meer van de hechtingen dan van de wond zelf, dus ik dacht; laat maarquote:Op maandag 19 januari 2009 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
En die lidtekens blijf je voor altijd zien... das best kut
En dat zeg je nuquote:Op maandag 19 januari 2009 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waar dan?
* BONG4002 woont ook in Schagen
Bikkelquote:Op maandag 19 januari 2009 03:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vriend van me wou me al naar de dokterspost brengen, maar het waren hooguit 2 a 3 hechtingen geweest, dus ik zei laat maar. Van een snee in mijn hand zie je meer van de hechtingen dan van de wond zelf, dus ik dacht; laat maar
Ik zat eerst op de "afgeschermde" modus, maargoed, ik woon in de wijk "Groeneweg"quote:Op maandag 19 januari 2009 03:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat zeg je nu![]()
Bij de kruising op de zuiderweg. (muggenburg)
Oh, dacht hetquote:Op maandag 19 januari 2009 03:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoeft me voor mij niet te verantwoorden hoor
Ik weet niet meer waar dit antwoord op slaatquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 03:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zat eerst op de "afgeschermde" modus, maargoed, ik woon in de wijk "Groeneweg"
Zit je te zuipen?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar dit antwoord op slaat![]()
Multi taskingquote:
Dat is dichtbij, ik zit op de Seringenhofquote:Op maandag 19 januari 2009 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Heb ik ook 12 jaar gewoond, populierenlaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |