Zonder gebash en meningen opleggen?quote:Op maandag 19 januari 2009 02:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, ja ik kijk meestal NOS-TT als bron, die is het meest neutraal
Stel je niet zo aan zegquote:
Dat kan niet op TTquote:Op maandag 19 januari 2009 02:13 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Zonder gebash en meningen opleggen?
Ik snap hem ook niet helemaalquote:
Zou ie homo zijn?quote:Op maandag 19 januari 2009 02:04 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Zolang het niet met de mijne is vind ik het best.
godzijdank... 2 weken rustquote:Op maandag 19 januari 2009 02:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus jij hebt je kunstje ook weer moeten doen vanavond?![]()
Je ben nog 2 weken vrij
Hee Bommie .. gebonden manquote:
Oke, ik zal proberen voorzichtig uit de kast te komen . . .quote:Op maandag 19 januari 2009 02:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet helemaal![]()
[..]
Zou ie homo zijn?
Mooi Neuken ?quote:Op maandag 19 januari 2009 02:20 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Oke, ik zal proberen voorzichtig uit de kast te komen . . .
Ik ben hetro . .
Schokkend?
Sorry.
Slaap lekker SpiekerJozefquote:Op maandag 19 januari 2009 02:24 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ik ga een uurtje slapen. Morgen is er weer een week . . .
hey lekker ding waar ik nu dus gewoon nix mee kanquote:
mooi neuken bestaat niet !quote:
thnx bong ( pass eens door dat dingquote:Op maandag 19 januari 2009 02:34 schreef BONG4002 het volgende:
Leuk om je weer te zien posten versa, ik was zelf dan niet echt actief dus weet niet hoevaak je al meepost maar voor mij ben je een r00t user
Okej danquote:Op maandag 19 januari 2009 02:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
thnx bong ( pass eens door dat ding) ben er al weer een tijdje maar nog niet op de volle kracht zeg maar
![]()
Leuk je weer te lezen!
Ja het had een Hoofdletter moeten zijn sorryquote:
ben hier al sinds bb1 alleen met een andere nick.. dat was waarschijnlijk het meest verontrustende in het servivalspelletje voor sommigenquote:Op maandag 19 januari 2009 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej dan![]()
Jij begon toch vanaf BB5 ongeveer? (die met Roel en Dido)
Ah dus hardcorequote:Op maandag 19 januari 2009 02:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben hier al sinds bb1 alleen met een andere nick.. dat was waarschijnlijk het meest verontrustende in het servivalspelletje voor sommigen
en soury met of zonder hoofdletter, mooi neuken bestaat niet![]()
Echt wel ...quote:Op maandag 19 januari 2009 02:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben hier al sinds bb1 alleen met een andere nick.. dat was waarschijnlijk het meest verontrustende in het servivalspelletje voor sommigen
en soury met of zonder hoofdletter, mooi neuken bestaat niet![]()
leg uit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |