Ja ok, dan is het wel grappig. Maar mensen die echt blij zijn dat het weer maandag is, en "er met frisse moed weer tegenaan gaan", en op maandagochtend vrolijk roepen: "zo, we hebben weer genoeg genikst...."quote:Op zondag 18 januari 2009 22:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dat was sarcastisch om mij een hart onder de riem te steken omdat ik anders een halve dag niet zou praten. Ik moest er elke week weer om lachen.

Daar moet een bom op!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ok, dan is het wel grappig. Maar mensen die echt blij zijn dat het weer maandag is, en "er met frisse moed weer tegenaan gaan", en op maandagochtend vrolijk roepen: "zo, we hebben weer genoeg genikst...."

*meldt*quote:Op zondag 18 januari 2009 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ok, dan is het wel grappig. Maar mensen die echt blij zijn dat het weer maandag is, en "er met frisse moed weer tegenaan gaan", en op maandagochtend vrolijk roepen: "zo, we hebben weer genoeg genikst...."

En wéér een tientje uit de pot pakken, lief!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat komt omdat een maandag voor jou hetzelfde is als een zaterdag!
 Je bent goed bezig
  Je bent goed bezig  
  (net als curling, cricket en schaatsen...)
  (net als curling, cricket en schaatsen...)

We kunnen de pot natuurlijk ook gewoon afschaffen! Of is dat heel voorbarig?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En wéér een tientje uit de pot pakken, lief!Je bent goed bezig

Ik zit snooker te kijken. Dát is pas een goeie sport om bij te blowen(net als curling, cricket en schaatsen...)

Zat ik ook te kijken.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kijk "Nu we er toch zijn" in probleemwijken.

Ik ben wel content. Mag dat ook?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:38 schreef dieenebart het volgende:
En waar is de rest van het maatschappelijk teleurgestelde gezelschap, al dan niet vors uitgevallen?

Hoeveel staat het? Ben je ook voor Selby?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:21 schreef dieenebart het volgende:
Ik zit snooker te kijken. Dát is pas een goeie sport om bij te blowen(net als curling, cricket en schaatsen...)

quote:Op zondag 18 januari 2009 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Zat ik ook te kijken.
Benieuwd wanneer ze bij jou in de buurt komen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Slaap lekker Noek!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:40 schreef Noek het volgende:
PietjePuk007 vervangt superworm
Ons Pietje wordt groot.
Ké, dawast. Doei!

Bijna goed, zit nu aan de Hertog jan, grand prestige, is dus iets donkerderquote:

Jawel, en ik moet eigenlijk gaan slapen, maar ik heb geen zin.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bijna goed, zit nu aan de Hertog jan, grand prestige, is dus iets donkerder
Morgen niet werken?

Niet slimquote:Op maandag 19 januari 2009 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel, en ik moet eigenlijk gaan slapen, maar ik heb geen zin.
 Ik weet precies hoe het voelt maar naar bed gaan is beter dan opblijven dat weet ik uit ervaring
 Ik weet precies hoe het voelt maar naar bed gaan is beter dan opblijven dat weet ik uit ervaring  

Ja maar ik hoef morgen pas om 9:00 te beginnen, dus pas om kwart voor 8 op ofzo.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet slimIk weet precies hoe het voelt maar naar bed gaan is beter dan opblijven dat weet ik uit ervaring

Is nog vroeg hoor, (vind ik)quote:Op maandag 19 januari 2009 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef morgen pas om 9:00 te beginnen, dus pas om kwart voor 8 op ofzo.

Slaap lekker liesjequote:Op maandag 19 januari 2009 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is haar, haar aan het stylen.
Mja, ik ga toch maar proberen te slapen.
Slaap lekker Fok!

Trusten Liesjequote:Op maandag 19 januari 2009 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is haar, haar aan het stylen.
Mja, ik ga toch maar proberen te slapen.
Slaap lekker Fok!
 , hoi Bong
 , hoi Bong   

Goeie long pots van young Markquote:Op maandag 19 januari 2009 00:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Trusten Liesje, hoi Bong

8-8, Selby at the table.

Hoi Frits en Bartquote:Op maandag 19 januari 2009 00:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Trusten Liesje, hoi Bong

8-8, Selby at the table.

Lucide dromen is coolquote:Op maandag 19 januari 2009 00:18 schreef dieenebart het volgende:
Truste Lies! Lekker lucide dromen en morgen assetief weer op!

quote:

Maandag
 Maandag

quote:

Kloptquote:Op maandag 19 januari 2009 01:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd een mooie dag als je vrij bent

Uh ?? nee ben het voer aan het ontdooienquote:

Saaiquote:Op maandag 19 januari 2009 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh ?? nee ben het voer aan het ontdooien

Lekker langzaamquote: