Had ie toch al voor de winterstop?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:19 schreef Jodelaar het volgende:
zin in morgenvandaag!
Suarez heeft nu trouwens kort haar (of iig, korter).. zover ik kon zien op ajaxtv bij de voorbeschouwing?
Zal erg lastig worden. Hopen dat ze hun captain missen en ons makkelijk doorgang geven.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Wordt een lastige pot. Zou verdomde blij zijn met de ( o zo belangrijke) 3 punten maar ik reken er niet op in ieder geval.
Ik duik m'n nest maar eens in. Welterusten mensen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:43 schreef versteegrob het volgende:
Zou tevens mooi zijn als ajax morgen wint..
Ja gek hč als je op dikke wijven valt!quote:
TD bij Spartaquote:Op zondag 18 januari 2009 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja gek hč als je op dikke wijven valt!
Heeft Blind eigenlijk al een taakstraf uitgevoerd of heb ik iets gemist
Het begin van het einde. Vrouwen moet je gewoon lekker weghouden bij het voetbal.quote:Op zondag 18 januari 2009 03:01 schreef Nashje het volgende:
Schitterend net. Ik testte net de kennis van m'n vriendin over Ajax. Ik vroeg wie de huidige rechtsback is. Zegt ze eerst 'ooh dat weet ik toch nooit man' en een halve seconde later 'van der wiel?'. Mijn reactie: "![]()
![]()
".
Even later ging ze wel de mist in door te zeggen dat Leonardo de linksback is. Maar toen ze mijn reactie zag krabbelde ze overigens wel snel terug door vragend te zeggen dat dat één van de Belgen moest zijn.
Zag al bij d'r bookmarks dat er Ajax - Selectie bij stond.
Volgend jaar waarschijnlijk seizoenskaartje 410.
Dat zou fijn zijn. En Suarez ook maar weer eens.quote:Op zondag 18 januari 2009 08:25 schreef Dvm86 het volgende:
Cvitanich gaat scoren!
Mijn Amerikaanse vriendin staat ook om 6:30 of 8:30 met mij op op zondag om via sopcast de wedstrijden te kijkenquote:Op zondag 18 januari 2009 03:01 schreef Nashje het volgende:
Schitterend net. Ik testte net de kennis van m'n vriendin over Ajax. Ik vroeg wie de huidige rechtsback is. Zegt ze eerst 'ooh dat weet ik toch nooit man' en een halve seconde later 'van der wiel?'. Mijn reactie: "![]()
![]()
".
Even later ging ze wel de mist in door te zeggen dat Leonardo de linksback is. Maar toen ze mijn reactie zag krabbelde ze overigens wel snel terug door vragend te zeggen dat dat één van de Belgen moest zijn.
quote:'Espanyol klopte tevergeefs aan bij Gabri'
Geschreven op zondag, 18 januari om 10:03
Espanyol heeft onlangs bij Gabri geļnformeerd of hij geļnteresseerd was in een tijdelijke overgang, zo schrijft de Spaanse sportkrant Sport zondag. De middenvelder van Ajax zag naar verluidt niets in een terugkeer tot komende zomer naar Barcelona en bedankte Los Periquitos afgelopen week voor de getoonde interesse.
De gedane moeite van de tweede club uit Barcelona is volgens Sport typerend voor de wanhoop binnen de club. Geen enkele selectiespeler mag meer verdienen dan clubicoon en aanvoerder Raśl Tamudo, maar ondanks het veel hogere salaris van Gabri klopte de nummer achttien van de Primera División toch bij de Spanjaard aan.
Mede door blessureleed speelde Gabri (29) dit seizoen maar dertien officiėle duels, waarvan tien in de Eredivisie. Hoofdtrainer Marco van Basten koos eerder dit seizoen echter ook voor andere opties op het middenveld. Volgens de voormalig bondscoach waren dit simpelweg 'tactische overwegingen'. Desondanks gaf de voormalig speler van Barcelona toentertijd aan dat hij bepaald niet gelukkig was met zijn reserverol.
Mijn vriendin komt uit een Feyenoordfamilie. Aan de ene kant schandalig, maar aan de andere kant: hilariteit alom natuurlijk met haar broer en vader.quote:Op zondag 18 januari 2009 03:01 schreef Nashje het volgende:
![]()
".
Rugklachten.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:31 schreef Silaz het volgende:
Hopen dat het trainingskamp nog meer olie tussen de voorhoede heeft gegooit. Als die jongens voorin helemaal op elkaar zijn ingespeelddan kunnen we denk ik heeeel wat leuks verwachten:D
Is Oleguer eigenlijk geblesseerd of wat? Zie hem niet bij de spelerslijst die meegaan
Ja.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 11:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja.
Gentenaar; Ogararu, Oleguer, Colin, Anita; Kennedy, Rommedahl, Sno; Martina, Sarpong, Luque
Luque gaat er 4 maken me dunkt.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:00 schreef Rumille het volgende:
Iets mis mee?
Had je liever iemand anders gezien?
Babos - Dani - Pothuizen - Zomer - El Akchaoui - Davids - Sibum - Schöne - Saidi - Bouaouzan - De Beukquote:
De Beukquote:Op zondag 18 januari 2009 12:07 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Babos - Dani - Pothuizen - Zomer - El Akchaoui - Davids - Sibum - Schöne - Saidi - Bouaouzan - De Beuk
Huh?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:12 schreef Rumille het volgende:
[..]
En Davids. Whehe, die is toch zonder club
Ja, hij heeft rugklachten. Hoop toch dat hij nog een kans krijgt want hij is veel beter dan dat hij zich nu voordoet, op dit niveau sta je namelijk echt niet in de basis om CL te spelen.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:31 schreef Silaz het volgende:
Hopen dat het trainingskamp nog meer olie tussen de voorhoede heeft gegooit. Als die jongens voorin helemaal op elkaar zijn ingespeelddan kunnen we denk ik heeeel wat leuks verwachten:D
Is Oleguer eigenlijk geblesseerd of wat? Zie hem niet bij de spelerslijst die meegaan
Ik heb zomaar het gevoel dat Alderweireld een hele grote gaat worden. Hoe kan het trouwens toch dat Belgie zoveel goede verdedigers heeft terwijl wij er zeer weinig hebben? Als Belgie nou eens niet onafhankelijk was geworden, dan hadden wij een superteam voor het WK.quote:Toby Alderweireld ziet de komst van verdediger Robbie Wielaert niet als een probleem. De jonge Belg ziet de komst van de B-international juist positief, zoals hij eigenlijk alles met een positieve inslag bekijkt.
Voor hij op zijn vijftiende de overstap maakte naar Amsterdam vielen er thuis de nodige woorden over zijn reis naar het buitenland. "Ik stond erg open voor Ajax. Ik zag het als een grote kans voor een jonge voetballer. Mijn ouders vonden het alleen niet zo leuk. Logisch, vanwege mijn leeftijd en de afstand vanuit Belgiė naar Amsterdam. Daar zijn wel de nodige dingen over gezegd."
Eenmaal in Amsterdam sloeg zijn mening echter om. "Het was moeilijk voor me om te aarden. Je bent opeens zover weg van de dingen die tot dan toe normaal waren. Gelukkig bleven mijn ouders en mijn broers Sven en Steve achter me staan. Daardoor kreeg ik net dat kleine zetje in de rug om te komen waar ik nu ben. Daarom heb ik op mijn linkerborst de namen van mijn broers laten tatoeėren; dichtbij mijn hart."
Regelmatig zit de verdediger nu bij de selectie van trainer Marco van Basten. Ook op de trainingen draait hij mee, maar dat is niet altijd even makkelijk, zo laat hij weten op het digitale thuis van zijn club. "Natuurlijk is het in het begin allemaal erg wennen. Tegen jongens als Luis Suarez en Miralem Sulejmani kun je je helemaal niets permitteren. Zij draaien zó snel en kort."
Een officieel duel speelde Alderweireld nog niet, maar daar maakt de Belg zich nog niet druk over. "Dat gaat zeker wel komen. Eigenlijk is het wel grappig dat ik in de oefenduels met Internazionale en VfB Stuttgart minuten heb gemaakt. Dat is Europese top en het geeft me vertrouwen dat de trainer mij tegen dergelijke tegenstanders opstelt." Dat de ploeg Robbie Wielaert haalde ziet hij ook niet als een nadeel voor zijn eigen kansen. "Ajax had iemand als Rob met al zijn ervaring nodig. Van zo'n voetballer kan ik veel leren."
Zondag zit hij opnieuw bij de achttienkoppige selectie. De doelstelling is volgens Alderweireld zoals die altijd hoort te zijn bij Ajax. "Ons doel tegen NEC is duidelijk: drie punten halen. Natuurlijk is NEC een lastige tegenstander en zijn er de laatste jaren veel punten gemorst in Nijmegen, maar ik vind dat Ajax iedere wedstrijd in moet gaan om te winnen. Met onze voorhoede en door het vertrek van Peter Wisgerhof bij NEC denk ik dat wij de lijn van voor de winterstop doorzetten." Bron: Ajax.nl / Voetbalprimeur
quote:Suįrez: "Ik moet weg bij Ajax"
zondag 18 januari, door dano1, Amsterdam, 12:39u, Soccernews
"Je kan maar één Luis Suįrez in je team hebben." Dat zei Ron Jans vorig jaar over de rechtsbuiten. En misschien had de coach van FC Groningen daar ook wel gelijk in. "Van Klaas-Jan Huntelaar wordt verwacht dat hij het eerste vertrekt, maar ik denk dat Luis een net zo grote kans maakt."
Dat zei Ron Jans dus een maand of twee geleden. Suįrez (foto) zelf vult aan: "Ik hoop het allerbeste voor Klaas-Jan. Hopelijk scoort hij aan de lopende band bij Real Madrid", vertelt de buitenspeler die geboren is in Uruguay. "Of hij net zoveel scoort als bij Ajax moeten we maar afwachten. Ik hoop het wel voor hem. Maar bij Ajax wist hij dat hij ballen van mij zou krijgen, of het in Madrid net zo makkelijk is, dat moeten we maar even afwachten."
Suįrez heeft wel een droom: "Hopelijk speel ik ooit nog een keer samen met Huntelaar. Misschien wel bij Real Madrid." Suarez vindt zelf dat hij hogerop moet: "Hoe vervelend het ook is voor Ajax, als ik beter wil worden zal ik weg moeten bij Ajax. Waar mijn plafond ligt? Als ik me echt door wil ontwikkelen en echt beter wil worden zal ik moeten vertrekken uit Amsterdam. Ik twijfel er niet aan dat ik een hoger niveau aankan."
Wat een kuttitel.quote:
Nee hoor. Ik denk niet dat de topclubs interesse in hem hebben, althans niet voor de prijs die Ajax gaat vragen voor hem. Edit: hij heeft overigens nog een contract tot 2012. In ieder geval wel Elia halen in de zomer.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:51 schreef thewishmaster het volgende:
Als ik dat zo lees, is Luis Suarez echt wel weg bij Ajax na dit seizoen.
Ik denk dat de top van Luis Suarez een stuk hoger ligt dan de top van Klaas Jan Huntelaar, dus ik zou niet weten waarom de topclubs geen +/- 20 miljoen voor hem over zouden hebben.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:52 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik denk niet dat de topclubs interesse in hem hebben, althans niet voor de prijs die Ajax gaat vragen voor hem.
Man City kan zo met 40 miljoen aankomen. Dus ik zeg als de transfermarkt in de zomer opengaat, gelijk Elia halen.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:52 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik denk niet dat de topclubs interesse in hem hebben, althans niet voor de prijs die Ajax gaat vragen voor hem.
En jij denkt dat Ajax hem gaat verkopen voor ongeveer 20 miljoen? Die jongen heeft een contract tot 2012 en is een enorm belangrijke schakel in het team. Ajax hoeft hem niet te verkopen.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:54 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik denk dat de top van Luis Suarez een stuk hoger ligt dan de top van Klaas Jan Huntelaar, dus ik zou niet weten waarom de topclubs geen +/- 20 miljoen voor hem over zouden hebben.
20miljoen hebben ze wel voor hem over misschien ja, maar ik denk toch dat Ajax meer gaat vragen dan dat. Nog 3,5 jaar een contract, geen druk om hem te verkopen, veruit onze beste speler...quote:Op zondag 18 januari 2009 12:54 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik denk dat de top van Luis Suarez een stuk hoger ligt dan de top van Klaas Jan Huntelaar, dus ik zou niet weten waarom de topclubs geen +/- 20 miljoen voor hem over zouden hebben.
Laten we wel reeel blijven, welke speler die in de Nederlandse competitie speelt zal voor meer dan max. 25 miljoen Euro verkocht worden?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:55 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En jij denkt dat Ajax hem gaat verkopen voor ongeveer 20 miljoen? Die jongen heeft een contract tot 2012 en is een enorm belangrijke schakel in het team. Ajax hoeft hem niet te verkopen.
Suarezquote:Op zondag 18 januari 2009 12:57 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Laten we wel reeel blijven, welke speler die in de Nederlandse competitie speelt zal voor meer dan max. 25 miljoen Euro verkocht worden?
Op de bedragen die we voor Sneijder en Huntelaar hebben gekregen. En hun hadden volgens mij ook een korter contract dan wat Suarez nu heeft.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:58 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
En waar baseer je die bedragen op?
Huntelaar? - met een aflopend contract!quote:Op zondag 18 januari 2009 12:57 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Laten we wel reeel blijven, welke speler die in de Nederlandse competitie speelt zal voor meer dan max. 25 miljoen Euro verkocht worden?
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar ik moet nog maar zien dat voor een speler uit de Eredivisie meer dan 30 miljoen betaald wordt. Hij heeft, met alle respect, zijn goals gemaakt in de Nederlandse competitie. Verder heeft hij niet in de CL (hoofdtoernooi) gespeeld, waardoor hij ook nauwelijks de kans heeft gehad zich te onderscheiden in Europese topwedstrijden.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:02 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Huntelaar? - met een aflopend contract!
Sneijder?
Suarez is van zo'n klasse dat hij zeker +30 miljoen gaat opleveren. Zeker gezien z'n contract. Ik zie hem zelf het liefste bij Inter spelen. Maar het zal me weinig doen als Man City met een mooi bedrag over de brug komt.
Nog 1 jaar blijven dus maar wel het contract verlengen om ajax goed te laten verdienen aan hem.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:06 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar ik moet nog maar zien dat voor een speler uit de Eredivisie meer dan 30 miljoen betaald wordt. Hij heeft, met alle respect, zijn goals gemaakt in de Nederlandse competitie. Verder heeft hij niet in de CL (hoofdtoernooi) gespeeld, waardoor hij ook nauwelijks de kans heeft gehad zich te onderscheiden in Europese topwedstrijden.
Veel plezier met die bewegelijke aanvallersquote:
En Suarez. Die is daar ook niet vies van he.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:04 schreef Dvm86 het volgende:
Daarnaast is het Ajax dat de touwtjes stevig in handen heeft, niet de buitenlandse clubs.
Daarom moeten we dus progressie zien. Thuis lukt het allemaal wel maar uit komen er nog wat aardige wedstrijden..quote:Op zondag 18 januari 2009 13:50 schreef thewishmaster het volgende:
Ik vind het belangrijker dat de drie punten meegaan, in uitwedstrijden is het spel over het algemeen dramatisch.
Zal wel een soort gentleman agreement zijn dat hij in de zomer weg mag als een club zich meldt, zonder dat Twente tegenwerkt. Maar goed, dan is het nog de vraag hoeveel ze wel niet voor hem willen.quote:Onlangs tekende Eljero Elia een nieuw contract bij FC Twente, ondanks nadrukkelijke belangstelling van Ajax, PSV en een aantal buitenlandse clubs. De nieuwe verbintenis biedt voldoende garanties voor beide partijen, maar een clausule inzake een gelimiteerde afkoopsom ontbreekt. Dat gaf de vleugelaanvaller zaterdag aan na afloop van het duel met Vitesse (2-1 winst). Volgens de Twente-speler zijn er goede afspraken gemaakt, waaruit van beide kanten waardering en vertrouwen spreekt.
Ik hoop eigenlijk wel eens wat meer van Sulejmani te zien... eindelijk...quote:Op zondag 18 januari 2009 14:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Doe mij die 3 punten maar en laat het mooie voetbal maar achterwege vandaag.
met vermeer anders oo niet hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Met Steek in de goal geen tegengoals!
De Tandemquote:Op zondag 18 januari 2009 14:15 schreef Black-Death het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Van Der Wielaert het gaat doen
Ja helaas ben jij geen profvoetballerquote:Op zondag 18 januari 2009 15:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik had m toch een doodschop gegeven..
Dat kan je. als Feyenoord supporter, maar beter bij al die oude verwende nesten van je cluppie doen.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Havenhakkerquote:Op zondag 18 januari 2009 15:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Neh daar gaan alle wedstrijden door elkaar heen, hier gaat het juist om ajax.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:36 schreef RayMania het volgende:
Heren; Live Eredivisieverslagen # 113 Slechte Scheidrechters
Jij vindt de gele kaart onterecht?quote:
Ze speelden tot de 55e minuut ongeveer best behoorlijk voetbal... maar dan krijg je weer van die kut incidenten als ditquote:Op zondag 18 januari 2009 15:58 schreef JeroenV het volgende:
Nou, de winterstop heeft ze goed gedaan.
Jij vind deze scheids niet partijdig?quote:
Voor even? Dit is gewoon iets wat steeds terug blijft keren hoor. Typisch voor het Ajax van de laatste jaren.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:00 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ze speelden tot de 55e minuut ongeveer best behoorlijk voetbal... maar dan krijg je weer van die kut incidenten als dit... titel kan weer ff de koelkast in komende wedstrijden
Bij die 2-2 ging ie sowieso gruwelijk in de fout.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:00 schreef TheJanitor het volgende:
Volgende keer Vermeer maar weer want dit is ook niets.
Exact. En nou niet zeiken dat Blom het verneukt heeft. Als je ziet hoe Ajax staat te slapen bij die 2e tegengoal, en eigenlijk ook die 1e, dan heb je het 100% aan jezelf te danken.quote:
Die tweede gele kaart was volkomen terecht. De mogelijke partijdigheid van een scheidsrechter veranderd daar niets aan.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:01 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Twee matige gele kaarten geven terwijl dat nec werkelijk alles mag?
Ja, dit is slecht voor m'n hartquote:
ja echt g-r-u-w-e-l-i-j-kquote:Op zondag 18 januari 2009 16:02 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Bij die 2-2 ging ie sowieso gruwelijk in de fout.
Beetje voorbarigquote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef TIM-846 het volgende:
Stekelenburg kunnen we weer afschrijven. Zomer bedankt.
Uiteraard heeft de scheids het weer gedaan bij jullie.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
baggerscheids
Dat is wel gebeurdquote:Op zondag 18 januari 2009 14:03 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk wel eens wat meer van Sulejmani te zien... eindelijk...
Eensch, de enige die ik niet echt goed vond spelen was Suarez...quote:
Wat iedereen ook zegt, juist dat soort spelers zijn onmisbaar in een elftal als je wilt winnen in dit soort wedstrijden (en kampioen wilt worden). Die ultieme wil om te winnen, heerlijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:26 schreef VoreG het volgende:
Keihard werken in een lastige wedstrijd. Heerlijk. Lange tijd geleden dat ik dit heb gezien. Wordt ook weer veel gescoord. Wat een teringlijer trouwens die suarez heerlijk.
Die tweede gele kaart sloeg nergens op en die handsbal was ook niet zijn fout.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Eensch, de enige die ik niet echt goed vond spelen was Suarez...
Cvitanich, wat óngelovelijk dom!!
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:30 schreef Wooldoor het volgende:
Aanvallend kon Schilder echt niets brengen en verdedigend vond ik hem zeer zwak hij had telkens zijn handen vol aan de aanvallers van NEC in de meest simpele situaties. Hij trok ook nog net niet een speler van NEC naar de grond in de laatste 10 minuten in het strafschopgebied.
Wij hebben toch wél gewonnen?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uiteraard heeft de scheids het weer gedaan bij jullie.
Speelde wel een goede wedstrijd...quote:Op zondag 18 januari 2009 16:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Cvitanich, wat óngelovelijk dom!!
Brrrrquote:Op zondag 18 januari 2009 16:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
aiii... Ajax wint zelfs NEC-uit... je wordt nu wel een beetje bang hč?
Haalde niet het gewenste niveau maar was wel erg aanwezig bij de combinaties. Ongelooflijk hoe kinderlijk eenvoudig hij iedere keer zijn mannetje passeert onder deze aanhoudende druk. Wat een geweldenaar.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik vond Schilder vandaag één van de beteren zelfs. Prima stand-in voor Vermaelen. Een jongen uit de eigen opleiding die niet zeurt en er staat als hij moet spelen. Snel zijn contract verlengen zeg ik!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:31 schreef Rumille het volgende:
[..]Ik vond hem juist goed spelen. Het is geen Vermaelen maar hij deed het echt niet slecht.
Wel jammer dat Van Basten hem niet naar het eerste heeft gehaald nog om mee te trainen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
rood Cvitamaargoed, die kunnen we wel even voor 1 keer missen.... bring on de Dark
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zondag 18 januari 2009 16:37 schreef ericajax het volgende:
Jezus wat een heerlijke overwinning
Strijdlust
URBY
GABRI
Het team![]()
Dat klappen erbij vond ik ook wel humorquote:Op zondag 18 januari 2009 16:41 schreef denthemen het volgende:
Iemand een gifje van het hooghouden?? Ik wil hem als avatar
Deed ie ook alleen maar om niet voor lul te staanquote:Op zondag 18 januari 2009 16:42 schreef jna het volgende:
[..]
Dat klappen erbij vond ik ook wel humor
Helemaal mee eens. Ook wel merkwaardig dat hij niet minimaal 2e aanvoerder is. Ervaring en strijdlust.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:35 schreef RayMania het volgende:
Gabri moet gewoon standaard spelen, volgens mij winnen we dan altijd.
Heerlijke wedstrijd, strijd, spannend en een goede afloop.
Tuurlijk maar ik ken genoeg spelers die een sliding met 2 benen vooruit hadden ingezetquote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Deed ie ook alleen maar om niet voor lul te staan
Dan maar Leonardo erbijquote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef Pritt het volgende:
Mooi kut dat we Cvita voor een wedstrijd kwijt zijn.
En ik maar denken dat het door strijdlust en wilskracht was.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef TheJanitor het volgende:
VI.nl
Ajax zegeviert bij NEC dankzij pechvogel Fernįndez![]()
![]()
veyenoord international hequote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef TheJanitor het volgende:
VI.nl
Ajax zegeviert bij NEC dankzij pechvogel Fernįndez![]()
![]()
Leed wel twee of drie keer balverlies op een stomme manier op een gevaarlijke plaats.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Gregory verdiend ook een dikke pluim. Bleef uiterst koelbloedig en bikkelde ook nog eens flink.
Vond hem vandaag zeer onder de maat spelen. Niet echt scherp en veel te laconiek aan de bal.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Gregory verdiend ook een dikke pluim. Bleef uiterst koelbloedig en bikkelde ook nog eens flink.
Goed! Hij liep meteen al te coachen en te wijzen, zat er een paar keer goed tussen en lost ook foutjes van Vertonghen op.quote:
Voor de rest wel erg solide.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Leed wel twee of drie keer balverlies op een stomme manier op een gevaarlijke plaats.
Geluk in zo'n situatie dwing je af.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
ondanks het harde werken en team spirit enzo hebben we toch wel geluk dat Dani Fernandez die bal er als een handige harry in eigen doel kopt. was een bepalend moment.
Zeau dat publiek daar zeg, gaan ze opeens zingen kevin je moeder is een hoer terwijl hij niet echt nadelig voor hun fluitte ofzoquote:Op zondag 18 januari 2009 17:06 schreef denthemen het volgende:
Het Ajax publiek hoorde ik ook nog een keer goed en terecht "We spelen met 10 tegen 12"
Coachte al veel, van wat ik had gezien. Verder wel oke. Kan beter, maar heeft even tijd nodig.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:08 schreef F1Bas het volgende:
Wat vonden jullie van Wielaert?
Zou je denken he, maar dat was het NEC-publiekquote:Op zondag 18 januari 2009 17:06 schreef denthemen het volgende:
Het Ajax publiek hoorde ik ook nog een keer goed en terecht "We spelen met 10 tegen 12"
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef ericajax het volgende:
AD: Ajax presenteerde zich vooral tijdens de eerste helft allesbehalve als een ploeg die graag aanspraak wil maken op de landstitel.
Wat een bullshit zeg.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef ericajax het volgende:
AD: Ajax presenteerde zich vooral tijdens de eerste helft allesbehalve als een ploeg die graag aanspraak wil maken op de landstitel.
Denk niet dat iedereen het kan waarderen als ik dat in elk topic plemptquote:Op zondag 18 januari 2009 17:21 schreef Jodelaar het volgende:
Raymania, waar is het mooie ajaxlied heen?
Ofc. wel.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Denk niet dat iedereen het kan waarderen als ik dat in elk topic plempt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef ericajax het volgende:
Wat een gelul zeg .quote:Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef ericajax het volgende:
Pranjic?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
we krijgen er trouwens binnenkort waarschijnlijk weer een Serviėr bij. kan verder niks zeggen.
Zeker die gast die bij de voormalige club van Sulejmani speeltquote:Op zondag 18 januari 2009 17:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
we krijgen er trouwens binnenkort waarschijnlijk weer een Serviėr bij. kan verder niks zeggen.
Djuricic dus alsnog.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
Lazovic? Voor de wc'squote:Op zondag 18 januari 2009 17:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
Zeg dan ook niets, en noem ook maar geen dagenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |