De Tandemquote:Op zondag 18 januari 2009 14:15 schreef Black-Death het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Van Der Wielaert het gaat doen
Ja helaas ben jij geen profvoetballerquote:Op zondag 18 januari 2009 15:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik had m toch een doodschop gegeven..
Dat kan je. als Feyenoord supporter, maar beter bij al die oude verwende nesten van je cluppie doen.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Havenhakkerquote:Op zondag 18 januari 2009 15:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Neh daar gaan alle wedstrijden door elkaar heen, hier gaat het juist om ajax.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:36 schreef RayMania het volgende:
Heren; Live Eredivisieverslagen # 113 Slechte Scheidrechters
Jij vindt de gele kaart onterecht?quote:
Ze speelden tot de 55e minuut ongeveer best behoorlijk voetbal... maar dan krijg je weer van die kut incidenten als ditquote:Op zondag 18 januari 2009 15:58 schreef JeroenV het volgende:
Nou, de winterstop heeft ze goed gedaan.
Jij vind deze scheids niet partijdig?quote:
Voor even? Dit is gewoon iets wat steeds terug blijft keren hoor. Typisch voor het Ajax van de laatste jaren.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:00 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ze speelden tot de 55e minuut ongeveer best behoorlijk voetbal... maar dan krijg je weer van die kut incidenten als dit... titel kan weer ff de koelkast in komende wedstrijden
Bij die 2-2 ging ie sowieso gruwelijk in de fout.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:00 schreef TheJanitor het volgende:
Volgende keer Vermeer maar weer want dit is ook niets.
Exact. En nou niet zeiken dat Blom het verneukt heeft. Als je ziet hoe Ajax staat te slapen bij die 2e tegengoal, en eigenlijk ook die 1e, dan heb je het 100% aan jezelf te danken.quote:
Die tweede gele kaart was volkomen terecht. De mogelijke partijdigheid van een scheidsrechter veranderd daar niets aan.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:01 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Twee matige gele kaarten geven terwijl dat nec werkelijk alles mag?
Ja, dit is slecht voor m'n hartquote:
ja echt g-r-u-w-e-l-i-j-kquote:Op zondag 18 januari 2009 16:02 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Bij die 2-2 ging ie sowieso gruwelijk in de fout.
Beetje voorbarigquote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef TIM-846 het volgende:
Stekelenburg kunnen we weer afschrijven. Zomer bedankt.
Uiteraard heeft de scheids het weer gedaan bij jullie.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
baggerscheids
Dat is wel gebeurdquote:Op zondag 18 januari 2009 14:03 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk wel eens wat meer van Sulejmani te zien... eindelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |