Had ie toch al voor de winterstop?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:19 schreef Jodelaar het volgende:
zin in morgenvandaag!
Suarez heeft nu trouwens kort haar (of iig, korter).. zover ik kon zien op ajaxtv bij de voorbeschouwing?
Zal erg lastig worden. Hopen dat ze hun captain missen en ons makkelijk doorgang geven.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Wordt een lastige pot. Zou verdomde blij zijn met de ( o zo belangrijke) 3 punten maar ik reken er niet op in ieder geval.
Ik duik m'n nest maar eens in. Welterusten mensen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:43 schreef versteegrob het volgende:
Zou tevens mooi zijn als ajax morgen wint..
Ja gek hè als je op dikke wijven valt!quote:
TD bij Spartaquote:Op zondag 18 januari 2009 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja gek hè als je op dikke wijven valt!
Heeft Blind eigenlijk al een taakstraf uitgevoerd of heb ik iets gemist
Het begin van het einde. Vrouwen moet je gewoon lekker weghouden bij het voetbal.quote:Op zondag 18 januari 2009 03:01 schreef Nashje het volgende:
Schitterend net. Ik testte net de kennis van m'n vriendin over Ajax. Ik vroeg wie de huidige rechtsback is. Zegt ze eerst 'ooh dat weet ik toch nooit man' en een halve seconde later 'van der wiel?'. Mijn reactie: "![]()
![]()
".
Even later ging ze wel de mist in door te zeggen dat Leonardo de linksback is. Maar toen ze mijn reactie zag krabbelde ze overigens wel snel terug door vragend te zeggen dat dat één van de Belgen moest zijn.
Zag al bij d'r bookmarks dat er Ajax - Selectie bij stond.
Volgend jaar waarschijnlijk seizoenskaartje 410.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |