Had ie toch al voor de winterstop?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:19 schreef Jodelaar het volgende:
zin in morgenvandaag!
Suarez heeft nu trouwens kort haar (of iig, korter).. zover ik kon zien op ajaxtv bij de voorbeschouwing?
Zal erg lastig worden. Hopen dat ze hun captain missen en ons makkelijk doorgang geven.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Wordt een lastige pot. Zou verdomde blij zijn met de ( o zo belangrijke) 3 punten maar ik reken er niet op in ieder geval.
Ik duik m'n nest maar eens in. Welterusten mensen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:43 schreef versteegrob het volgende:
Zou tevens mooi zijn als ajax morgen wint..
Ja gek hč als je op dikke wijven valt!quote:
TD bij Spartaquote:Op zondag 18 januari 2009 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja gek hč als je op dikke wijven valt!
Heeft Blind eigenlijk al een taakstraf uitgevoerd of heb ik iets gemist
Het begin van het einde. Vrouwen moet je gewoon lekker weghouden bij het voetbal.quote:Op zondag 18 januari 2009 03:01 schreef Nashje het volgende:
Schitterend net. Ik testte net de kennis van m'n vriendin over Ajax. Ik vroeg wie de huidige rechtsback is. Zegt ze eerst 'ooh dat weet ik toch nooit man' en een halve seconde later 'van der wiel?'. Mijn reactie: "![]()
![]()
".
Even later ging ze wel de mist in door te zeggen dat Leonardo de linksback is. Maar toen ze mijn reactie zag krabbelde ze overigens wel snel terug door vragend te zeggen dat dat één van de Belgen moest zijn.
Zag al bij d'r bookmarks dat er Ajax - Selectie bij stond.
Volgend jaar waarschijnlijk seizoenskaartje 410.
Dat zou fijn zijn. En Suarez ook maar weer eens.quote:Op zondag 18 januari 2009 08:25 schreef Dvm86 het volgende:
Cvitanich gaat scoren!
Mijn Amerikaanse vriendin staat ook om 6:30 of 8:30 met mij op op zondag om via sopcast de wedstrijden te kijkenquote:Op zondag 18 januari 2009 03:01 schreef Nashje het volgende:
Schitterend net. Ik testte net de kennis van m'n vriendin over Ajax. Ik vroeg wie de huidige rechtsback is. Zegt ze eerst 'ooh dat weet ik toch nooit man' en een halve seconde later 'van der wiel?'. Mijn reactie: "![]()
![]()
".
Even later ging ze wel de mist in door te zeggen dat Leonardo de linksback is. Maar toen ze mijn reactie zag krabbelde ze overigens wel snel terug door vragend te zeggen dat dat één van de Belgen moest zijn.
quote:'Espanyol klopte tevergeefs aan bij Gabri'
Geschreven op zondag, 18 januari om 10:03
Espanyol heeft onlangs bij Gabri geīnformeerd of hij geīnteresseerd was in een tijdelijke overgang, zo schrijft de Spaanse sportkrant Sport zondag. De middenvelder van Ajax zag naar verluidt niets in een terugkeer tot komende zomer naar Barcelona en bedankte Los Periquitos afgelopen week voor de getoonde interesse.
De gedane moeite van de tweede club uit Barcelona is volgens Sport typerend voor de wanhoop binnen de club. Geen enkele selectiespeler mag meer verdienen dan clubicoon en aanvoerder Raúl Tamudo, maar ondanks het veel hogere salaris van Gabri klopte de nummer achttien van de Primera Divisiķn toch bij de Spanjaard aan.
Mede door blessureleed speelde Gabri (29) dit seizoen maar dertien officiële duels, waarvan tien in de Eredivisie. Hoofdtrainer Marco van Basten koos eerder dit seizoen echter ook voor andere opties op het middenveld. Volgens de voormalig bondscoach waren dit simpelweg 'tactische overwegingen'. Desondanks gaf de voormalig speler van Barcelona toentertijd aan dat hij bepaald niet gelukkig was met zijn reserverol.
Mijn vriendin komt uit een Feyenoordfamilie. Aan de ene kant schandalig, maar aan de andere kant: hilariteit alom natuurlijk met haar broer en vader.quote:Op zondag 18 januari 2009 03:01 schreef Nashje het volgende:
![]()
".
Rugklachten.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:31 schreef Silaz het volgende:
Hopen dat het trainingskamp nog meer olie tussen de voorhoede heeft gegooit. Als die jongens voorin helemaal op elkaar zijn ingespeelddan kunnen we denk ik heeeel wat leuks verwachten:D
Is Oleguer eigenlijk geblesseerd of wat? Zie hem niet bij de spelerslijst die meegaan
Ja.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 11:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja.
Gentenaar; Ogararu, Oleguer, Colin, Anita; Kennedy, Rommedahl, Sno; Martina, Sarpong, Luque
Luque gaat er 4 maken me dunkt.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:00 schreef Rumille het volgende:
Iets mis mee?
Had je liever iemand anders gezien?
Babos - Dani - Pothuizen - Zomer - El Akchaoui - Davids - Sibum - Schöne - Saidi - Bouaouzan - De Beukquote:
De Beukquote:Op zondag 18 januari 2009 12:07 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Babos - Dani - Pothuizen - Zomer - El Akchaoui - Davids - Sibum - Schöne - Saidi - Bouaouzan - De Beuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |