quote:Op zondag 18 januari 2009 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet je wat ook raar is....Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler]
![]()
Wij zijn vnvnd geweest, ik heb het al twee keer eerder gezien. Dit met met de complete orginele cast. T was weer geweldig en het is op zijn plek in Carré.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Truste Laysa![]()
Ik ben ook weg, ik ga morgen naar Amsterdam en 's avonds naar Les Miserables
Ah tof Juud!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:38 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wij zijn vnvnd geweest, ik heb het al twee keer eerder gezien. Dit met met de complete orginele cast. T was weer geweldig en het is op zijn plek in Carré.
Trusten voor allemaal...
Ik luister, maar kan me niet echt vinden in de vrouw.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is wel leuk om een discussie uit te lokken tussen de vrouwen en de mannen in dit topic....
In de man natuurlijk wel....quote:Op zondag 18 januari 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik luister, maar kan me niet echt vinden in de vrouw.
Rijp? Nee!quote:Op zondag 18 januari 2009 01:47 schreef Coos het volgende:
Zijn er hier nog RIJPE VROUWEN?(ja sorry de tv hè!)
Ben jij nog niet rijp Lies??quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben jij nog niet rijp Lies??![]()
Hoeveel kilo ben je dan als je echt rijp ben?![]()
Hey WJquote:
hoi coos!quote:
Als ik er heel lang naar kijk zie ik Jezus er in verschijnen.quote:Op zondag 18 januari 2009 02:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar dan goudkleurig met zilver (ik word soms een beetje doenerig met een slok op haha).
haha, dat had ik ookquote:Op zondag 18 januari 2009 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik er heel lang naar kijk zie ik Jezus er in verschijnen.
Op Ned. 2? My life without me....quote:Op zondag 18 januari 2009 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dat had ik ook![]()
gisteren een zeer goede film gezien (ook nps) maar ben de titel kwijt. ging over ziek meisje met kids, kerel en vreemdgaan. errug mooi. heb je die ook gezien en zo ja, wat was de titel als je het weet?
wilde vandaag ff gluren op imdb, maar ben de titel dus kwijt en kan geen t.v. gids van gisteren vinden op da interwep.
jij je nog vermaakt, of de weduwe ff leeggezogen?
Een rustig weekend. Was voor de film effe bij de buren en niemand kon nog normaal lullen. Ik kan er zo nog even heen. Nee laat maar. Toen ik er net was zaten er drie helemaal lam en vier pubers van 18 a 19 met petjes op en een VW golf compleet stoned als een genaaid schaap voor zich uit te staren. (de jongste zoon van de buurman)quote:Op zondag 18 januari 2009 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dat had ik ook![]()
gisteren een zeer goede film gezien (ook nps) maar ben de titel kwijt. ging over ziek meisje met kids, kerel en vreemdgaan. errug mooi. heb je die ook gezien en zo ja, wat was de titel als je het weet?
wilde vandaag ff gluren op imdb, maar ben de titel dus kwijt en kan geen t.v. gids van gisteren vinden op da interwep.
jij je nog vermaakt, of de weduwe ff leeggezogen?
roger to that. http://www.imdb.com/title/tt0314412/quote:Op zondag 18 januari 2009 02:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op Ned. 2? My life without me....
cheers, dude.quote:Op zondag 18 januari 2009 02:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0314412/
http://www.cinema.nl/films/1888530/my-life-without-me
voor WJ
vroeger kreeg je indoors een knal als je een petje droegquote:Op zondag 18 januari 2009 02:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Een rustig weekend. Was voor de film effe bij de buren en niemand kon nog normaal lullen. Ik kan er zo nog even heen. Nee laat maar. Toen ik er net was zaten er drie helemaal lam en vier pubers van 18 a 19 met petjes op en een VW golf compleet stoned als een genaaid schaap voor zich uit te staren. (de jongste zoon van de buurman)
Dus niks nieuws.
kee kee...quote:Op zondag 18 januari 2009 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi marriage boy![]()
vertel ff samengevat als je wilt (ceremonie; drank en tieten etc.).
quote:Op zondag 18 januari 2009 02:28 schreef Coos het volgende:
En Aadje had geen wiet bij zich dus toen hebben die petjes 7 jointjes voor Aadje gedraaid.
Da's toch wel lief. Zie je het voor je? Een Golf GTI bla bla bla met vier petjes er in van 18 a 19 jaar die uit verveling rondjes rijden door de stad om te kijkenof er "nog wat te beleven valt".
Buurjongen heeft 2 maanden zijn rijbewijs en al vier bekeuringen. 3 voor door rood licht.![]()
Dus ik gelijk: tsja... die moeten ze afschaffen die rode lichten.....en dan die petjes nog bevestigend knikken.
quote:Op zondag 18 januari 2009 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
kee kee...
We wilden alles zo simpel mogelijk houden om over een half jaar met de kinderen een groot feest te doen, maar voor mijn lieve bruidje en vooral mijn spisplinternieuwe schoonmoeder was dit de eerste en zeker ook laatste keer... dus het bloed kruipt... Hele intieme ceremonie, mijn schoonma had geregeld dat mijn twee beste maatjes er wel bij waren.. iedereen aan 1 kleine tafel en 30 minuten enorm gelachen, iedereen mocht zijn mond opendoen en zelfs die ambtenaar had het enorm naar haar zin, thuis gekomen de trap helemaal vol met rosenblaadjes en kaarsjes, was mijn bruidje haar zusje er die het hele huis heeft aangekleed, rood, kaarsjes veel rozen en rozenblaadjes..en een enorme hartvormige taart van 2 verdiepingen toen veel mensen over de vloer , en dit alles had mijn lieve vrouwtje niet verwacht... zo lief naief he![]()
Nouja om 14:00 werden we naar de hotelsuite gebracht en vandaaruit laat ik niets los's avonds gingen we dineren... maar we werden ipv een tafel voor 2 naar een enorme tafel gebracht en ja hoor, het hele circus kwam binnen
Was een kado van mijn pa.. Nouja na heerlijk eten en veel lachen, drank en gezelligheid zijn wij naar de kamer gestuurd en de rest is nog ff wat gaan drinken... afijn rest van de details hou ik ff voor mezelf weer hahaha
doet ze vaker.. zo jammer he van Lies!quote:
klinkt leuk man! ook lekker dat je nog twee weken vrij hebt om optimaal te genieten van die taartquote:Op zondag 18 januari 2009 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
kee kee...
We wilden alles zo simpel mogelijk houden om over een half jaar met de kinderen een groot feest te doen, maar voor mijn lieve bruidje en vooral mijn spisplinternieuwe schoonmoeder was dit de eerste en zeker ook laatste keer... dus het bloed kruipt... Hele intieme ceremonie, mijn schoonma had geregeld dat mijn twee beste maatjes er wel bij waren.. iedereen aan 1 kleine tafel en 30 minuten enorm gelachen, iedereen mocht zijn mond opendoen en zelfs die ambtenaar had het enorm naar haar zin, thuis gekomen de trap helemaal vol met rosenblaadjes en kaarsjes, was mijn bruidje haar zusje er die het hele huis heeft aangekleed, rood, kaarsjes veel rozen en rozenblaadjes..en een enorme hartvormige taart van 2 verdiepingen toen veel mensen over de vloer , en dit alles had mijn lieve vrouwtje niet verwacht... zo lief naief he![]()
Nouja om 14:00 werden we naar de hotelsuite gebracht en vandaaruit laat ik niets los's avonds gingen we dineren... maar we werden ipv een tafel voor 2 naar een enorme tafel gebracht en ja hoor, het hele circus kwam binnen
Was een kado van mijn pa.. Nouja na heerlijk eten en veel lachen, drank en gezelligheid zijn wij naar de kamer gestuurd en de rest is nog ff wat gaan drinken... afijn rest van de details hou ik ff voor mezelf weer hahaha
En ik maar denken dat Bommelmans hetero was. Je hebt nu verklapt met wie hij is getrouwd.quote:Op zondag 18 januari 2009 02:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
klinkt leuk man! ook lekker dat je nog twee weken vrij hebt om optimaal te genieten van die taart.
quote:Op zondag 18 januari 2009 02:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
doet ze vaker.. zo jammer he van Lies!
quote:
het is veel werk, maar wel effectief om 'n kloon aan te maken en af en toe wat veren in je 'eigen' reet te fluitenquote:Op zondag 18 januari 2009 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kreeg trouwens een mooi compliment van fluiter vandaag!
quote:Op zondag 18 januari 2009 03:46 schreef Coos het volgende:
Fan...rol die Griek even op zijn rug en kom iets vrolijks posten.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 04:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hij stalkt je echt he?![]()
En die ranzige berichtjes die hij steeds achterlaat
tis toch verschrikkelijk .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 04:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo iemand zou een ban moeten krijgen. Maar ja, wie ben ik!
jouw laatste spieker was http://fotoboek.fok.nl/retuow82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb net in je fobo gekeken........
quote:Op zondag 18 januari 2009 04:08 schreef FANN het volgende:
[..]
jouw laatste spieker was http://fotoboek.fok.nl/retuow82![]()
ik heb net in je fobo gekeken........
hij hep wel een mooie motor.......quote:Op zondag 18 januari 2009 04:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dank, ik heb even deze achtergelaten:
quote:Op zondag 18 januari 2009 04:12 schreef liesje1979 het volgende:
En die sukkel heeft alweer als laatste in jouw fobo gekeken.![]()
Heb je trouwens wel kusjes in mijn fobo gezet?
Ik niet in de jouwe. zal het meteen even doen.
Ik wel, en +1 voor dat nummer.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nah...... ben niet zo van de kusjes.....![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 04:14 schreef FANN het volgende:
nog één dansje en dan ga ik die griek weer op zijn buik rollen.......
anders krijg je van die doorlegplekken![]()
![]()
Neuhquote:Op zondag 18 januari 2009 04:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Wil je dat het ergens over gaat?
Goedemorgen!quote:Op zondag 18 januari 2009 10:06 schreef versabommie het volgende:
iedereen al fris en fruitig aan het ontbijt enzo he ?
Morguh!
Ontijt nét gemist. Lunch dan maar.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:06 schreef versabommie het volgende:
iedereen al fris en fruitig aan het ontbijt enzo he ?
Morguh!
neuh we gaan niets faken, gewoon een leuk feestje enzo ... is voor die kinderen al genoeg om het speciaal te maken en ze het benul te geven dat Papa weer getrouwd is... Kinderen denken veel simpeler en moeten ook veel simpeler denken dan ouders het willen maken ..quote:Op zondag 18 januari 2009 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ontijt nét gemist. Lunch dan maar.![]()
Klinkt als een knusse toffe dag, Bommelmans.. Ik heb zelf niet zoveel met trouwen maar als het dan toch zou moeten, dan zóiets.
En een tropisch eiland is ook goed.![]()
Lijkt me wel heel ráár "trouwens" om dan over half jaar wéér te gaan doen alsof je trouwt! Wordt er dan ook een complete ceremonie gefaked, of is dat niet nodig om de kids het idee te geven dat het echt is?![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:56 schreef Laysa het volgende:
de eerste??? want normaal die ik die object blablabla...werkte niet.....en goedemorgen liesje
Niet? Howcome?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:01 schreef Laysa het volgende:
ahaaa....thanks....als ik eens een vrolijk liedje heb ga ik eens wat plaatsen...ben in een niet vrolijke bui
idee....ikk ben normaalquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee....ik ben normaal....zeker nu in mn nwe huisje...maar het wil niet oz lukken vandaag
....dan maar aan de
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:08 schreef Laysa het volgende:
pfff quoten gaat ook al fout.....ik ga op de bank hangen.....fijne dag liesje
Oh ja, middag!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!
Leuke dag klinkt het Bomsie!
True, een gestoord grote taart zegt ze meer dan een ambtenaar van de burgerlijke stand.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh we gaan niets faken, gewoon een leuk feestje enzo ... is voor die kinderen al genoeg om het speciaal te maken en ze het benul te geven dat Papa weer getrouwd is... Kinderen denken veel simpeler en moeten ook veel simpeler denken dan ouders het willen maken ..
Euh ja, daar knap je niet echt van opquote:Op zondag 18 januari 2009 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Boh! ik ga zo maar even een tukkie doen denk ik.![]()
Al vanaf half acht op, en 5 keer eruit vannacht.
dat zegt Coos ook altijd.....quote:Op zondag 18 januari 2009 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
True, een gestoord grote taart zegt ze meer dan een ambtenaar van de burgerlijke stand.
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:54 schreef willem-jozef het volgende:
jezus liesje, jij vermoordt deze reeks met die kut-t.t.(gisteren niet eens gelezen, dan had ik ook zeker niet gepost..
gert de groeten aan god, is 'n ouwe schildknaap van me.
morgen eindelijk weer maandag![]()
dikke doeg, krijg hoog bezoeck straksjes.
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:56 schreef Copycat het volgende:
Liesje! Je hebt deze slowchat kapot gemaakt! Kapot!
Bied je excuses aan en gooi 100 Euro in de pot.
Or else ...
wowquote:Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef Copycat het volgende:
You leave me no other option ...
[ afbeelding ]
coole kat...doen die van mij nu nooitquote:Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest huilen.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee.. sowieso maar snel vergeten die boes.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Laysa het volgende:
gezellige muziek ook....kan me niet herinneren of dat bij bush ook was......
who?????quote:Op zondag 18 januari 2009 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen idee.. sowieso maar snel vergeten die boes.
zou zij dadelijk ook het welbekende elleboogstootje doenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:36 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, daar ken Lee Toiwert een puntje aan zuige !
jaaaaaaaaaaaa dankzij het advies van liesjequote:Op zondag 18 januari 2009 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ah je kan dus toch een toepje plaatsen..........
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa dankzij het advies van liesje...ik dacht te moeilijk
Heb je je zakdoek nog bij de hand? Er is op deze avond vast nog een mooi emo-moment ingeprogrammeerd.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:44 schreef liesje1979 het volgende:![]()
![]()
![]()
Kijk die mensen uit hun dak gaan dan! Tof!
nee toch???quote:Op zondag 18 januari 2009 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je je zakdoek nog bij de hand? Er is op deze avond vast nog een mooi emo-moment ingeprogrammeerd.
Tuurlijk, een paar tranen horen er bij!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je je zakdoek nog bij de hand? Er is op deze avond vast nog een mooi emo-moment ingeprogrammeerd.
Heus! En Beyonce komt ook nog!quote:
Ja ik had zal zo'n vermoeden, toen je zo blij kwam melden dat de mensen zo gezellig meedansten.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk, een paar tranen horen er bij!![]()
Nee eigenlijk wil ik 1 traan, die dan heel langzaam over mijn wang rolt.![]()
(Zei ze stoer, ik ben stiekem heel gevoelig voor dat soort kippenvel momentjes)
Gelukkig.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:57 schreef Noek het volgende:
Tot mijn grote opluchting kan ik melden dat dit *wijst naar de tv me echt geen hol doet.
Wat een crap zeg.
zelfs niet nu U2 optreed?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:57 schreef Noek het volgende:
Tot mijn grote opluchting kan ik melden dat dit *wijst naar de tv me echt geen hol doet.
Wat een crap zeg.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:57 schreef Noek het volgende:
Wat een crap zeg.
Het is nu op TV hoor.quote:
Noek is gewoon stom........quote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan er ook niets aan doen, ik vind het gewoon leuk.
Als die zijn muil zou houden wel. Alhoewel U2 best aardige dingen heeft gedaan, ben ik Bono een beetje zat.quote:
Ja maar normaal vind ik alles een happy place of een sad place die me aan het janken maakt maar nu even niet. Ik ben gewoon trots op mijn eigen emoties die zich eens niet laten zien en jij koestert gewoon je leuke gevoelens nu even. Enjoy!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ook hoor. MIsschien op een andere manier dan jij, maar: als je het maar naar je zin hebt toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
LOLquote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef Noek het volgende:
Het wachten is dus op Beyonce.
[ afbeelding ]
Dan ben ik ook trots op je!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar normaal vind ik alles een happy place of een sad place die me aan het janken maakt maar nu even niet. Ik ben gewoon trots op mijn eigen emoties die zich eens niet laten zien en jij koestert gewoon je leuke gevoelens nu even. Enjoy!
kee.......quote:Op zondag 18 januari 2009 22:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt niet! Ik ben meester over mijn eigen emoties.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:08 schreef Noek het volgende:
Waren die 8 jaar ook maar weer over. Dat hele Amerika ben ik nu wel zat. Kan daar niet een bom op ofzo?
het is een zeearendquote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het een havik is. Mag ook een bom op.
Gewoon even lekker zo'n yank-vlag verbranden in de achtertuin, dan kun je er weer een tijdje tegenaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:08 schreef Noek het volgende:
Waren die 8 jaar ook maar weer over. Dat hele Amerika ben ik nu wel zat. Kan daar niet een bom op ofzo?
bad hairday ?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het een havik is. Mag ook een bom op.
* Noek pakt viltstiften Heb hier geen vlag liggen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon even lekker zo'n yank-vlag verbranden in de achtertuin, dan kun je er weer een tijdje tegenaan.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw.Nou ja, een grote vogel iig!
ach... tis zo weer vrijdag......quote:Op zondag 18 januari 2009 22:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, die is gereserveerd voor morgen.
Het is zondagavond.
Maar Emile, wat goed! Ik kan dat niet.quote:
Helpt het als ik zeg dat ik morgen vrij ben en dat het een beetje als zaterdag voelt nu?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar Emiel, wat goed! Ik kan dat niet.
IK KAN HET !quote:Op zondag 18 januari 2009 22:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar Emiel, wat goed! Ik kan dat niet.
Voor jou ga ik speciaal aquarellen. Kun je zo mee in de hens.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik morgen vrij ben en dat het een beetje als zaterdag voelt nu?![]()
Nee zeker hè?
Ohw ik dacht, die zijn van voor mijn tijd, maar jij kent ze ook niet?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:18 schreef FANN het volgende:
sjesus het hosti koor nu
of josti band........ kan ook..........![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef Laysa het volgende:
oe...owke...dit is mij ook ff to much....op naar beyonceeee
Voor Liesje.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:18 schreef FANN het volgende:
sjesus het hosti koor nu
of josti band........ kan ook..........![]()
nee maar Coos wel denk ik.........quote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ik dacht, die zijn van voor mijn tijd, maar jij kent ze ook niet?
Smeer het er niet te dik op dan, dat fikt niet lekker!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Voor jou ga ik speciaal aquarellen. Kun je zo mee in de hens.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef Coos het volgende:
Die met die banjo is dat Captain Iglo op z'n vrije dag?
zie je Coos kent hem Lies.....quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef Coos het volgende:
Die met die banjo is dat Captain Iglo op z'n vrije dag?
Ik had ook liever harde knoppen van de kou gezien.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:23 schreef Copycat het volgende:
Dat is toch geen geil pakje, Beyonce.
en ook nog eens een stom liedje....wat een teleurstellingquote:
Je haalt de woorden uit m'n smoel!quote:
Als je van sugarcoated emoties in een patriottisch jasje houdt.quote:
quote:
quote:
Tijdens de campagne kon ik er geen genoeg van krijgen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je van sugarcoated emoties in een patriottisch jasje houdt.
Niet noodzakelijk hoor, om het hetle gedoe toch wel amusant te vinden.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je van sugarcoated emoties in een patriottisch jasje houdt.
Ja, maar dat is amusement om het amusement.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef Gert het volgende:
Niet noodzakelijk hoor, om het hetle gedoe toch wel amusant te vinden.
Ja!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nu Draadstaal, later door het concert. Elk nadeel heb ze voordeel.
Ik zou niet hebben gekeken vanwege het amusement, meer omdat ik het niet wilde missen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat is amusement om het amusement.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zou niet hebben gekeken vanwege het amusement, meer omdat ik het niet wilde missen.![]()
Ik heb zo'n beetje alles gezien, het voelt alsof ik nu een aflevering heb gemist ofzo..
en we hadden niet eens een streamlockquote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zou niet hebben gekeken vanwege het amusement, meer omdat ik het niet wilde missen.![]()
Ik heb zo'n beetje alles gezien, het voelt alsof ik nu een aflevering heb gemist ofzo..
Shit! Ja maar da's ook heel erg. Mijn zondagavond is wel erger hoor maar jouw haar is ook belangrijk.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Shit! Ja maar da's ook heel erg. Mijn zondagavond is wel erger hoor maar jouw haar is ook belangrijk.
Gooi er een bom op!
Je kan het vast wel ergens terugkijken.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Doet me niks. Kijk me naar m'n ava.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Maar eigenlijk vind ik dat je een andere ava moet nemen, je bent geen echte fan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Doet me niks. Kijk me naar m'n ava.
"I just brush your hatred off my shoulders."![]()
Da's wel vaker zo toch, bij amusement?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat is amusement om het amusement.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:45 schreef FANN het volgende:
en dan ga ik nu de kapsalon in effe stijlen enzo........
misschien zijn nadia en amanda er ookgezellie.........
Ja, of komt Rieb even langs!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:45 schreef FANN het volgende:
misschien zijn nadia en amanda er ookgezellie.........
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:45 schreef FANN het volgende:
Slaap lekker Laysaquote:Op zondag 18 januari 2009 22:50 schreef Laysa het volgende:
ik zeg ook slaap lekker fok!ga trouwens niet mn haar stijlen....krijg het nl niet stijl
Ik zou er iet vrolijk van worden, zo'n collegaquote:Op zondag 18 januari 2009 22:52 schreef Noek het volgende:
Ik heb weleens een collega gehad en het eerste wat hij altijd tegen me zei op maandagmorgen was:
"God, ben zo blij dat het weer maandag is. Wat duurde dat weekend toch weer lang. Zo'n hinderlijke onderbreking van de werkweek, dat weekend!!"
Dat ik het zelfs ging voelen en zin kreeg in de maandag. Ik ben zo sekte-gevoelig.
Maar dat was sarcastisch om mij een hart onder de riem te steken omdat ik anders een halve dag niet zou praten. Ik moest er elke week weer om lachen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou er iet vrolijk van worden, zo'n collega![]()
Ik heb meer met de "ik leef toe naar vrijdag" collega's
Ja ok, dan is het wel grappig. Maar mensen die echt blij zijn dat het weer maandag is, en "er met frisse moed weer tegenaan gaan", en op maandagochtend vrolijk roepen: "zo, we hebben weer genoeg genikst...."quote:Op zondag 18 januari 2009 22:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dat was sarcastisch om mij een hart onder de riem te steken omdat ik anders een halve dag niet zou praten. Ik moest er elke week weer om lachen.
Daar moet een bom op!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ok, dan is het wel grappig. Maar mensen die echt blij zijn dat het weer maandag is, en "er met frisse moed weer tegenaan gaan", en op maandagochtend vrolijk roepen: "zo, we hebben weer genoeg genikst...."
*meldt*quote:Op zondag 18 januari 2009 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ok, dan is het wel grappig. Maar mensen die echt blij zijn dat het weer maandag is, en "er met frisse moed weer tegenaan gaan", en op maandagochtend vrolijk roepen: "zo, we hebben weer genoeg genikst...."
En wéér een tientje uit de pot pakken, lief!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat komt omdat een maandag voor jou hetzelfde is als een zaterdag!
We kunnen de pot natuurlijk ook gewoon afschaffen! Of is dat heel voorbarig?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En wéér een tientje uit de pot pakken, lief!Je bent goed bezig
![]()
Ik zit snooker te kijken. Dát is pas een goeie sport om bij te blowen(net als curling, cricket en schaatsen...)
Zat ik ook te kijken.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kijk "Nu we er toch zijn" in probleemwijken.
Ik ben wel content. Mag dat ook?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:38 schreef dieenebart het volgende:
En waar is de rest van het maatschappelijk teleurgestelde gezelschap, al dan niet vors uitgevallen?
Hoeveel staat het? Ben je ook voor Selby?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:21 schreef dieenebart het volgende:
Ik zit snooker te kijken. Dát is pas een goeie sport om bij te blowen(net als curling, cricket en schaatsen...)
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Zat ik ook te kijken.
Benieuwd wanneer ze bij jou in de buurt komen.
Slaap lekker Noek!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:40 schreef Noek het volgende:
PietjePuk007 vervangt superworm
Ons Pietje wordt groot.
Ké, dawast. Doei!
Bijna goed, zit nu aan de Hertog jan, grand prestige, is dus iets donkerderquote:
Jawel, en ik moet eigenlijk gaan slapen, maar ik heb geen zin.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bijna goed, zit nu aan de Hertog jan, grand prestige, is dus iets donkerder
Morgen niet werken?
Niet slimquote:Op maandag 19 januari 2009 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel, en ik moet eigenlijk gaan slapen, maar ik heb geen zin.
Ja maar ik hoef morgen pas om 9:00 te beginnen, dus pas om kwart voor 8 op ofzo.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet slimIk weet precies hoe het voelt maar naar bed gaan is beter dan opblijven dat weet ik uit ervaring
Is nog vroeg hoor, (vind ik)quote:Op maandag 19 januari 2009 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef morgen pas om 9:00 te beginnen, dus pas om kwart voor 8 op ofzo.
Slaap lekker liesjequote:Op maandag 19 januari 2009 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is haar, haar aan het stylen.![]()
Mja, ik ga toch maar proberen te slapen.
Slaap lekker Fok!
Trusten Liesjequote:Op maandag 19 januari 2009 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is haar, haar aan het stylen.![]()
Mja, ik ga toch maar proberen te slapen.
Slaap lekker Fok!
Goeie long pots van young Markquote:Op maandag 19 januari 2009 00:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Trusten Liesje, hoi Bong
![]()
8-8, Selby at the table.
Hoi Frits en Bartquote:Op maandag 19 januari 2009 00:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Trusten Liesje, hoi Bong
![]()
8-8, Selby at the table.
Lucide dromen is coolquote:Op maandag 19 januari 2009 00:18 schreef dieenebart het volgende:
Truste Lies! Lekker lucide dromen en morgen assetief weer op!
quote:
quote:
Kloptquote:Op maandag 19 januari 2009 01:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd een mooie dag als je vrij bent
Uh ?? nee ben het voer aan het ontdooienquote:
Saaiquote:Op maandag 19 januari 2009 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh ?? nee ben het voer aan het ontdooien
Lekker langzaamquote:
Forum Opties | |
---|---|