het is veel werk, maar wel effectief om 'n kloon aan te maken en af en toe wat veren in je 'eigen' reet te fluitenquote:Op zondag 18 januari 2009 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kreeg trouwens een mooi compliment van fluiter vandaag!
quote:Op zondag 18 januari 2009 03:46 schreef Coos het volgende:
Fan...rol die Griek even op zijn rug en kom iets vrolijks posten.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 04:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hij stalkt je echt he?![]()
En die ranzige berichtjes die hij steeds achterlaat
tis toch verschrikkelijk .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 04:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo iemand zou een ban moeten krijgen. Maar ja, wie ben ik!
jouw laatste spieker was http://fotoboek.fok.nl/retuow82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb net in je fobo gekeken........
quote:Op zondag 18 januari 2009 04:08 schreef FANN het volgende:
[..]
jouw laatste spieker was http://fotoboek.fok.nl/retuow82![]()
ik heb net in je fobo gekeken........
hij hep wel een mooie motor.......quote:Op zondag 18 januari 2009 04:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dank, ik heb even deze achtergelaten:
quote:Op zondag 18 januari 2009 04:12 schreef liesje1979 het volgende:
En die sukkel heeft alweer als laatste in jouw fobo gekeken.![]()
Heb je trouwens wel kusjes in mijn fobo gezet?
Ik niet in de jouwe. zal het meteen even doen.
Ik wel, en +1 voor dat nummer.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nah...... ben niet zo van de kusjes.....![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 04:14 schreef FANN het volgende:
nog één dansje en dan ga ik die griek weer op zijn buik rollen.......
anders krijg je van die doorlegplekken![]()
![]()
Neuhquote:Op zondag 18 januari 2009 04:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Wil je dat het ergens over gaat?
Goedemorgen!quote:Op zondag 18 januari 2009 10:06 schreef versabommie het volgende:
iedereen al fris en fruitig aan het ontbijt enzo he ?
Morguh!
Ontijt nét gemist. Lunch dan maar.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:06 schreef versabommie het volgende:
iedereen al fris en fruitig aan het ontbijt enzo he ?
Morguh!
neuh we gaan niets faken, gewoon een leuk feestje enzo ... is voor die kinderen al genoeg om het speciaal te maken en ze het benul te geven dat Papa weer getrouwd is... Kinderen denken veel simpeler en moeten ook veel simpeler denken dan ouders het willen maken ..quote:Op zondag 18 januari 2009 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ontijt nét gemist. Lunch dan maar.![]()
Klinkt als een knusse toffe dag, Bommelmans.. Ik heb zelf niet zoveel met trouwen maar als het dan toch zou moeten, dan zóiets.
En een tropisch eiland is ook goed.![]()
Lijkt me wel heel ráár "trouwens" om dan over half jaar wéér te gaan doen alsof je trouwt! Wordt er dan ook een complete ceremonie gefaked, of is dat niet nodig om de kids het idee te geven dat het echt is?![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:56 schreef Laysa het volgende:
de eerste??? want normaal die ik die object blablabla...werkte niet.....en goedemorgen liesje
Niet? Howcome?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:01 schreef Laysa het volgende:
ahaaa....thanks....als ik eens een vrolijk liedje heb ga ik eens wat plaatsen...ben in een niet vrolijke bui
idee....ikk ben normaalquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee....ik ben normaal....zeker nu in mn nwe huisje...maar het wil niet oz lukken vandaag
....dan maar aan de
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:08 schreef Laysa het volgende:
pfff quoten gaat ook al fout.....ik ga op de bank hangen.....fijne dag liesje
Oh ja, middag!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!
Leuke dag klinkt het Bomsie!
True, een gestoord grote taart zegt ze meer dan een ambtenaar van de burgerlijke stand.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh we gaan niets faken, gewoon een leuk feestje enzo ... is voor die kinderen al genoeg om het speciaal te maken en ze het benul te geven dat Papa weer getrouwd is... Kinderen denken veel simpeler en moeten ook veel simpeler denken dan ouders het willen maken ..
Euh ja, daar knap je niet echt van opquote:Op zondag 18 januari 2009 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Boh! ik ga zo maar even een tukkie doen denk ik.![]()
Al vanaf half acht op, en 5 keer eruit vannacht.
dat zegt Coos ook altijd.....quote:Op zondag 18 januari 2009 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
True, een gestoord grote taart zegt ze meer dan een ambtenaar van de burgerlijke stand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |