Ja!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nu Draadstaal, later door het concert. Elk nadeel heb ze voordeel.
Ik zou niet hebben gekeken vanwege het amusement, meer omdat ik het niet wilde missen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat is amusement om het amusement.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zou niet hebben gekeken vanwege het amusement, meer omdat ik het niet wilde missen.![]()
Ik heb zo'n beetje alles gezien, het voelt alsof ik nu een aflevering heb gemist ofzo..
en we hadden niet eens een streamlockquote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zou niet hebben gekeken vanwege het amusement, meer omdat ik het niet wilde missen.![]()
Ik heb zo'n beetje alles gezien, het voelt alsof ik nu een aflevering heb gemist ofzo..
Shit! Ja maar da's ook heel erg. Mijn zondagavond is wel erger hoor maar jouw haar is ook belangrijk.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Shit! Ja maar da's ook heel erg. Mijn zondagavond is wel erger hoor maar jouw haar is ook belangrijk.
Gooi er een bom op!
Je kan het vast wel ergens terugkijken.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Doet me niks. Kijk me naar m'n ava.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Maar eigenlijk vind ik dat je een andere ava moet nemen, je bent geen echte fan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Doet me niks. Kijk me naar m'n ava.
"I just brush your hatred off my shoulders."![]()
Da's wel vaker zo toch, bij amusement?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat is amusement om het amusement.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:45 schreef FANN het volgende:
en dan ga ik nu de kapsalon in effe stijlen enzo........
misschien zijn nadia en amanda er ookgezellie.........
Ja, of komt Rieb even langs!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:45 schreef FANN het volgende:
misschien zijn nadia en amanda er ookgezellie.........
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:45 schreef FANN het volgende:
Slaap lekker Laysaquote:Op zondag 18 januari 2009 22:50 schreef Laysa het volgende:
ik zeg ook slaap lekker fok!ga trouwens niet mn haar stijlen....krijg het nl niet stijl
Ik zou er iet vrolijk van worden, zo'n collegaquote:Op zondag 18 januari 2009 22:52 schreef Noek het volgende:
Ik heb weleens een collega gehad en het eerste wat hij altijd tegen me zei op maandagmorgen was:
"God, ben zo blij dat het weer maandag is. Wat duurde dat weekend toch weer lang. Zo'n hinderlijke onderbreking van de werkweek, dat weekend!!"
Dat ik het zelfs ging voelen en zin kreeg in de maandag. Ik ben zo sekte-gevoelig.
Maar dat was sarcastisch om mij een hart onder de riem te steken omdat ik anders een halve dag niet zou praten. Ik moest er elke week weer om lachen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou er iet vrolijk van worden, zo'n collega![]()
Ik heb meer met de "ik leef toe naar vrijdag" collega's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |