quote:Op zondag 18 januari 2009 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa dankzij het advies van liesje...ik dacht te moeilijk
Heb je je zakdoek nog bij de hand? Er is op deze avond vast nog een mooi emo-moment ingeprogrammeerd.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:44 schreef liesje1979 het volgende:![]()
![]()
![]()
Kijk die mensen uit hun dak gaan dan! Tof!
nee toch???quote:Op zondag 18 januari 2009 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je je zakdoek nog bij de hand? Er is op deze avond vast nog een mooi emo-moment ingeprogrammeerd.
Tuurlijk, een paar tranen horen er bij!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je je zakdoek nog bij de hand? Er is op deze avond vast nog een mooi emo-moment ingeprogrammeerd.
Heus! En Beyonce komt ook nog!quote:
Ja ik had zal zo'n vermoeden, toen je zo blij kwam melden dat de mensen zo gezellig meedansten.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk, een paar tranen horen er bij!![]()
Nee eigenlijk wil ik 1 traan, die dan heel langzaam over mijn wang rolt.![]()
(Zei ze stoer, ik ben stiekem heel gevoelig voor dat soort kippenvel momentjes)
Gelukkig.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:57 schreef Noek het volgende:
Tot mijn grote opluchting kan ik melden dat dit *wijst naar de tv me echt geen hol doet.
Wat een crap zeg.
zelfs niet nu U2 optreed?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:57 schreef Noek het volgende:
Tot mijn grote opluchting kan ik melden dat dit *wijst naar de tv me echt geen hol doet.
Wat een crap zeg.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:57 schreef Noek het volgende:
Wat een crap zeg.
Het is nu op TV hoor.quote:
Noek is gewoon stom........quote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan er ook niets aan doen, ik vind het gewoon leuk.
Als die zijn muil zou houden wel. Alhoewel U2 best aardige dingen heeft gedaan, ben ik Bono een beetje zat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |