quote:Op zondag 18 januari 2009 17:54 schreef willem-jozef het volgende:
jezus liesje, jij vermoordt deze reeks met die kut-t.t.(gisteren niet eens gelezen, dan had ik ook zeker niet gepost..
gert de groeten aan god, is 'n ouwe schildknaap van me.
morgen eindelijk weer maandag![]()
dikke doeg, krijg hoog bezoeck straksjes.
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:56 schreef Copycat het volgende:
Liesje! Je hebt deze slowchat kapot gemaakt! Kapot!
Bied je excuses aan en gooi 100 Euro in de pot.
Or else ...
wowquote:Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef Copycat het volgende:
You leave me no other option ...
[ afbeelding ]
coole kat...doen die van mij nu nooitquote:Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest huilen.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee.. sowieso maar snel vergeten die boes.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Laysa het volgende:
gezellige muziek ook....kan me niet herinneren of dat bij bush ook was......
who?????quote:Op zondag 18 januari 2009 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen idee.. sowieso maar snel vergeten die boes.
zou zij dadelijk ook het welbekende elleboogstootje doenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:36 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, daar ken Lee Toiwert een puntje aan zuige !
jaaaaaaaaaaaa dankzij het advies van liesjequote:Op zondag 18 januari 2009 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ah je kan dus toch een toepje plaatsen..........
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa dankzij het advies van liesje...ik dacht te moeilijk
Heb je je zakdoek nog bij de hand? Er is op deze avond vast nog een mooi emo-moment ingeprogrammeerd.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:44 schreef liesje1979 het volgende:![]()
![]()
![]()
Kijk die mensen uit hun dak gaan dan! Tof!
nee toch???quote:Op zondag 18 januari 2009 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je je zakdoek nog bij de hand? Er is op deze avond vast nog een mooi emo-moment ingeprogrammeerd.
Tuurlijk, een paar tranen horen er bij!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je je zakdoek nog bij de hand? Er is op deze avond vast nog een mooi emo-moment ingeprogrammeerd.
Heus! En Beyonce komt ook nog!quote:
Ja ik had zal zo'n vermoeden, toen je zo blij kwam melden dat de mensen zo gezellig meedansten.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk, een paar tranen horen er bij!![]()
Nee eigenlijk wil ik 1 traan, die dan heel langzaam over mijn wang rolt.![]()
(Zei ze stoer, ik ben stiekem heel gevoelig voor dat soort kippenvel momentjes)
Gelukkig.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:57 schreef Noek het volgende:
Tot mijn grote opluchting kan ik melden dat dit *wijst naar de tv me echt geen hol doet.
Wat een crap zeg.
zelfs niet nu U2 optreed?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:57 schreef Noek het volgende:
Tot mijn grote opluchting kan ik melden dat dit *wijst naar de tv me echt geen hol doet.
Wat een crap zeg.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:57 schreef Noek het volgende:
Wat een crap zeg.
Het is nu op TV hoor.quote:
Noek is gewoon stom........quote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan er ook niets aan doen, ik vind het gewoon leuk.
Als die zijn muil zou houden wel. Alhoewel U2 best aardige dingen heeft gedaan, ben ik Bono een beetje zat.quote:
Ja maar normaal vind ik alles een happy place of een sad place die me aan het janken maakt maar nu even niet. Ik ben gewoon trots op mijn eigen emoties die zich eens niet laten zien en jij koestert gewoon je leuke gevoelens nu even. Enjoy!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ook hoor. MIsschien op een andere manier dan jij, maar: als je het maar naar je zin hebt toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
LOLquote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef Noek het volgende:
Het wachten is dus op Beyonce.
[ afbeelding ]
Dan ben ik ook trots op je!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar normaal vind ik alles een happy place of een sad place die me aan het janken maakt maar nu even niet. Ik ben gewoon trots op mijn eigen emoties die zich eens niet laten zien en jij koestert gewoon je leuke gevoelens nu even. Enjoy!
kee.......quote:Op zondag 18 januari 2009 22:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt niet! Ik ben meester over mijn eigen emoties.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:08 schreef Noek het volgende:
Waren die 8 jaar ook maar weer over. Dat hele Amerika ben ik nu wel zat. Kan daar niet een bom op ofzo?
het is een zeearendquote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het een havik is. Mag ook een bom op.
Gewoon even lekker zo'n yank-vlag verbranden in de achtertuin, dan kun je er weer een tijdje tegenaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:08 schreef Noek het volgende:
Waren die 8 jaar ook maar weer over. Dat hele Amerika ben ik nu wel zat. Kan daar niet een bom op ofzo?
bad hairday ?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het een havik is. Mag ook een bom op.
* Noek pakt viltstiften Heb hier geen vlag liggen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon even lekker zo'n yank-vlag verbranden in de achtertuin, dan kun je er weer een tijdje tegenaan.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw.Nou ja, een grote vogel iig!
ach... tis zo weer vrijdag......quote:Op zondag 18 januari 2009 22:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, die is gereserveerd voor morgen.
Het is zondagavond.
Maar Emile, wat goed! Ik kan dat niet.quote:
Helpt het als ik zeg dat ik morgen vrij ben en dat het een beetje als zaterdag voelt nu?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar Emiel, wat goed! Ik kan dat niet.
IK KAN HET !quote:Op zondag 18 januari 2009 22:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar Emiel, wat goed! Ik kan dat niet.
Voor jou ga ik speciaal aquarellen. Kun je zo mee in de hens.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik morgen vrij ben en dat het een beetje als zaterdag voelt nu?![]()
Nee zeker hè?
Ohw ik dacht, die zijn van voor mijn tijd, maar jij kent ze ook niet?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:18 schreef FANN het volgende:
sjesus het hosti koor nu
of josti band........ kan ook..........![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef Laysa het volgende:
oe...owke...dit is mij ook ff to much....op naar beyonceeee
Voor Liesje.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:18 schreef FANN het volgende:
sjesus het hosti koor nu
of josti band........ kan ook..........![]()
nee maar Coos wel denk ik.........quote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ik dacht, die zijn van voor mijn tijd, maar jij kent ze ook niet?
Smeer het er niet te dik op dan, dat fikt niet lekker!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Voor jou ga ik speciaal aquarellen. Kun je zo mee in de hens.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef Coos het volgende:
Die met die banjo is dat Captain Iglo op z'n vrije dag?
zie je Coos kent hem Lies.....quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef Coos het volgende:
Die met die banjo is dat Captain Iglo op z'n vrije dag?
Ik had ook liever harde knoppen van de kou gezien.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:23 schreef Copycat het volgende:
Dat is toch geen geil pakje, Beyonce.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |