Ja maar normaal vind ik alles een happy place of een sad place die me aan het janken maakt maar nu even niet. Ik ben gewoon trots op mijn eigen emoties die zich eens niet laten zien en jij koestert gewoon je leuke gevoelens nu even. Enjoy!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan er ook niets aan doen, ik vind het gewoon leuk.
Ik ook hoor. MIsschien op een andere manier dan jij, maar: als je het maar naar je zin hebt toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan er ook niets aan doen, ik vind het gewoon leuk.
LOLquote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef Noek het volgende:
Het wachten is dus op Beyonce.
[ afbeelding ]
Dan ben ik ook trots op je!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar normaal vind ik alles een happy place of een sad place die me aan het janken maakt maar nu even niet. Ik ben gewoon trots op mijn eigen emoties die zich eens niet laten zien en jij koestert gewoon je leuke gevoelens nu even. Enjoy!
kee.......quote:Op zondag 18 januari 2009 22:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt niet! Ik ben meester over mijn eigen emoties.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:08 schreef Noek het volgende:
Waren die 8 jaar ook maar weer over. Dat hele Amerika ben ik nu wel zat. Kan daar niet een bom op ofzo?
het is een zeearendquote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het een havik is. Mag ook een bom op.
Gewoon even lekker zo'n yank-vlag verbranden in de achtertuin, dan kun je er weer een tijdje tegenaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:08 schreef Noek het volgende:
Waren die 8 jaar ook maar weer over. Dat hele Amerika ben ik nu wel zat. Kan daar niet een bom op ofzo?
bad hairday ?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het een havik is. Mag ook een bom op.
* Noek pakt viltstiften Heb hier geen vlag liggen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon even lekker zo'n yank-vlag verbranden in de achtertuin, dan kun je er weer een tijdje tegenaan.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw.Nou ja, een grote vogel iig!
ach... tis zo weer vrijdag......quote:Op zondag 18 januari 2009 22:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, die is gereserveerd voor morgen.
Het is zondagavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |