Dat is toch hij van dat zielige nummer, dat altijd op begrafenissen wordt gespeeld. Hoe heet ie ook alweer?quote:
Ik weet nooit zo goed wat ik van haar vind. Ze roept een beetje tegenstrijdige gevoelens bij me op.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:30 schreef Deisyy het volgende:
Marijke Helwegen kwam net langs![]()
Ze is zo gek als een deur, maar ik vind haar zo'n leuk mens. Ze had ook weer het één en ander laten verbouwen volgens mij.
Nee gekkie, ik woon gewoon in een rijtjeshuisquote:
Ik weet niet ik kom niet zo vaak op begrafenissen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch hij van dat zielige nummer, dat altijd op begrafenissen wordt gespeeld. Hoe heet ie ook alweer?
Hoi Dribbel
Ik moet ook om haar lachen, ze is dommig, lief, en vind zichzelf geweldigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik van haar vind. Ze roept een beetje tegenstrijdige gevoelens bij me op.![]()
Ik moet altijd wel om haar lachen.
Slowhand dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch hij van dat zielige nummer, dat altijd op begrafenissen wordt gespeeld. Hoe heet ie ook alweer?
Hoi Dribbel
shaken....not stiredquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet ook om haar lachen, ze is dommig, lief, en vind zichzelf geweldig![]()
Maar volgens mij is ze niet goed hoor, want ze zit constant te shaken
Ja, maar ergens ook heel irritant ofzo.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet ook om haar lachen, ze is dommig, lief, en vind zichzelf geweldig![]()
Maar volgens mij is ze niet goed hoor, want ze zit constant te shaken
Ja die dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:37 schreef Sporti het volgende:
[..]
Slowhand dusde nick van Eric Clapton
Ja okee ik kom niet uit een eiquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Speelt minstens net zo goed gitaar als jij in je ava
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja okee ik kom niet uit een eiHij heeft nog bij mij op gitaarles gezeten joh
Toen Eric op gitaarles zat, zat jij nog in je vaders verrekijkerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja okee ik kom niet uit een eiHij heeft nog bij mij op gitaarles gezeten joh
eitje dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen Eric op gitaarles zat, zat jij nog in je vaders verrekijker
Dat bedoelde hij dus toen hij zei dat m'n speeltechniek echt zaad wasquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen Eric op gitaarles zat, zat jij nog in je vaders verrekijker
Toen ik dat nummer voor het eerst bij Mooi weer De Leeuw hoorde had ik ook al zoiets vanquote:
Wordt tijd dat "het geloof" the dust bitesquote:
Ohw, het is een nummer.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik dat nummer voor het eerst bij Mooi weer De Leeuw hoorde had ik ook al zoiets van![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat? Die smaakt niet lekker ofzo?
dees laat ik ff aan me voorbijtrekkenquote:
Goed plan, ik krijg er ook een wegtrekker vanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
dees laat ik ff aan me voorbijtrekken
Nah, ik heb best wel eens leuke nummers van ze gehoord, maar dit is wel heel kut!quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:54 schreef Deisyy het volgende:
Om zwaar depressief van te worden![]()
En dat willen we niet
Truste Laysaquote:
O wat leuk heel veel plezierquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Truste Laysa![]()
Ik ben ook weg, ik ga morgen naar Amsterdam en 's avonds naar Les Miserables
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler]
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet je wat ook raar is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler]
![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Zal ik je ff helpen dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
Deze moet vol!![]()
[RLS SC #096] Nieuwsgierigheid van mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |