Dat is toch hij van dat zielige nummer, dat altijd op begrafenissen wordt gespeeld. Hoe heet ie ook alweer?quote:

Ik weet nooit zo goed wat ik van haar vind. Ze roept een beetje tegenstrijdige gevoelens bij me op.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:30 schreef Deisyy het volgende:
Marijke Helwegen kwam net langs
Ze is zo gek als een deur, maar ik vind haar zo'n leuk mens. Ze had ook weer het één en ander laten verbouwen volgens mij.

Nee gekkie, ik woon gewoon in een rijtjeshuisquote:

Ik weet niet ik kom niet zo vaak op begrafenissen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch hij van dat zielige nummer, dat altijd op begrafenissen wordt gespeeld. Hoe heet ie ook alweer?
Hoi Dribbel

Ik moet ook om haar lachen, ze is dommig, lief, en vind zichzelf geweldigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik van haar vind. Ze roept een beetje tegenstrijdige gevoelens bij me op.
Ik moet altijd wel om haar lachen.

Slowhand dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch hij van dat zielige nummer, dat altijd op begrafenissen wordt gespeeld. Hoe heet ie ook alweer?
Hoi Dribbel
 de nick van Eric Clapton
  de nick van Eric Clapton   

shaken....not stiredquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet ook om haar lachen, ze is dommig, lief, en vind zichzelf geweldig
Maar volgens mij is ze niet goed hoor, want ze zit constant te shaken

Ja, maar ergens ook heel irritant ofzo.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet ook om haar lachen, ze is dommig, lief, en vind zichzelf geweldig
Maar volgens mij is ze niet goed hoor, want ze zit constant te shaken

Ja die dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:37 schreef Sporti het volgende:
[..]
Slowhand dusde nick van Eric Clapton

Ja okee ik kom niet uit een eiquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Speelt minstens net zo goed gitaar als jij in je ava
 Hij heeft nog bij mij op gitaarles gezeten joh
  Hij heeft nog bij mij op gitaarles gezeten joh  

quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja okee ik kom niet uit een eiHij heeft nog bij mij op gitaarles gezeten joh

Toen Eric op gitaarles zat, zat jij nog in je vaders verrekijkerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja okee ik kom niet uit een eiHij heeft nog bij mij op gitaarles gezeten joh

eitje dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen Eric op gitaarles zat, zat jij nog in je vaders verrekijker

Dat bedoelde hij dus toen hij zei dat m'n speeltechniek echt zaad wasquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen Eric op gitaarles zat, zat jij nog in je vaders verrekijker

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |