nog nooit gezienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Om maar niet te spreken over het Familiediner van Bert van Leeuwen
Welk zichzelf respecterend mens wil er met zijn kop op tv om een slepende ruzie met haar zus bij te leggen

Ik vind het steeds leuker wordenquote:

of ze al wist dat ze bij hem wegging toen hij haar borstvergroting betaaldequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:05 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een vraag kreeg ze dan en waarom was dat lullig voor die ex?

wil je dat echtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het steeds leuker worden
Ik heb het helaas gemist, ik zal het toch wel ergens terug kunnen kijken?

quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:05 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een vraag kreeg ze dan en waarom was dat lullig voor die ex?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+

Het is ook geen aanraderquote:

Wat zei ze toen ze wegging?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:06 schreef Laysa het volgende:
of ze al wist dat ze bij hem wegging toen hij haar borstvergroting betaalde

Als ik het zo hoor wel, maar ik kijk eigenlijk nooit iets terug, want dan is de lol er al van af.quote:

Oja das die blije EO jongen, voor hem zou ik niet eens de deur openen, laat staan mee gaan voor een etentjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook geen aanrader
Ik krijg er een plaatsvervangend schaamtegevoel van

quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]Ik wil het WEL terug zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!

De vraag die ze niet waar had was of ze een engel in bed is en had ze ja op geantwoord en was niet waar.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zei ze toen ze wegging?
De ballen!

whaha...nee ze keek sip...geen geld...ex toch kwijt....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zei ze toen ze wegging?
De ballen!

Die Johan zou echt een aardig steekje los hebben om met dat wijf verder te gaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
whaha...nee ze keek sip...geen geld...ex toch kwijt....

quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De vraag die ze niet waar had was of ze een engel in bed is en had ze ja op geantwoord en was niet waar.

wat een afgang
 wat een afgang   

nah....dat had ie al na mijn optiek...wie gaat er nou mee in zo'n progammaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die Johan zou echt een aardig steekje los hebben om met dat wijf verder te gaan.

quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)heid/index_video.xml
(Maar bij mij doet hij het niet geloof ik.)

Ik heb me er ook voor opgegevenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah....dat had ie al na mijn optiek...wie gaat er nou mee in zo'n progamma

Als hij mee zou gaan en zij zou winnen, zou zij het geld van haar borstvergroting terugbetalenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah....dat had ie al na mijn optiek...wie gaat er nou mee in zo'n progamma

Dat heb ik nog niet gezien, maar Jort Kelder alleen al......quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:13 schreef Sporti het volgende:
Het nieuwe programma van Jort Kelder, geeft wel een leuke inkijk in het dubieuze bestaan van de zgn. topverkopers. kijk ik met gevoel van ergenis maar ben toch ook wel nieuwsgierig

Zitten de buufjes dan op de bank bij jou?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb me er ook voor opgegeven

quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]

niettttttttt
  niettttttttt

Zeg me dat het niet zo isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Wie wil er dan ook een engel in bed?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
De vraag die ze niet waar had was of ze een engel in bed is en had ze ja op geantwoord en was niet waar.

nou zo lief leek ze me niet...nee eens gegeven blijft gegeven typjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als hij mee zou gaan en zij zou winnen, zou zij het geld van haar borstvergroting terugbetalen

Kom niet aan Jort hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gezien, maar Jort Kelder alleen al......

Ik geloof je meteen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]

Ben je door de screening ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]

Dan win ik gegarandeerd die 100.000, want voor haar heb ik geen geheimen. Dus zou niets verrassends uitkomen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zitten de buufjes dan op de bank bij jou?

Zijn er al deelnemers geweest die die ton gewonnen hebben?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan win ik gegarandeerd die 100.000, want voor haar heb ik geen geheimen. Dus zou niets verrassends uitkomen.

Dat begreep ik, daarom moest ik ook lachenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar bedoel ik mee dak nie aan jort kom

quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar bedoel ik mee dak nie aan jort kom
 lijkt me makkie, op die manier moet ik er ook niet aan denken
  lijkt me makkie, op die manier moet ik er ook niet aan denken   

Volgens mij was vorige week de hoogste met 35.000quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zijn er al deelnemers geweest die die ton gewonnen hebben?

Heb je een reactie gehad op je aanmelding?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan win ik gegarandeerd die 100.000, want voor haar heb ik geen geheimen. Dus zou niets verrassends uitkomen.

quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zijn er al deelnemers geweest die die ton gewonnen hebben?

quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat begreep ik, daarom moest ik ook lachen
Sporti heeft van ons niets te vrezen

Is het je buurvrouw??quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:30 schreef Deisyy het volgende:
Marijke Helwegen kwam net langs
Ze is zo gek als een deur, maar ik vind haar zo'n leuk mens. Ze had ook weer het één en ander laten verbouwen volgens mij.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |