De meeste Nederlandse cabaretiers zijn kut.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik word zo zenuwachtig van Bert Visscher
Wij kijken een zeer dramatische film Reservation Road. Horrid

Ik heb het afgezet, ik krijg spontaan hyperventilatie van die vent.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik word zo zenuwachtig van Bert Visscher
Wij kijken een zeer dramatische film Reservation Road. Horrid

Dat is alleen bekend onder een paar uitverkorene, voor zover ik heb begrepen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben ik slecht ingelezen? Of is nog steeds niet bekend wie mevrouw versabommie is?

Dat is wel lief, maar eigenlijk moet je altijd een flesje Chi-olie in huis hebben, dat helpt tegen 100.000 gedoetjes.quote:

Ik zoek nog steeds de naam van een komiek die ik ooit zag bij de comedy factoryquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:39 schreef Coos het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse cabaretiers zijn kut.
 Dat was echt geweldig!
  Dat was echt geweldig!  

* debuurvrouw Devoot kijktquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat is alleen bekend onder een paar uitverkorene, voor zover ik heb begrepen.

euh zou John Fealy het kunnen zijn?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds de naam van een komiek die ik ooit zag bij de comedy factory
hij deed dansende mannen na, had ie in hokjes ingedeeld. Bigfish little fish cardboard-box... en flossing your nose,Dat was echt geweldig!
Soms denk ik dat het dezelfde is als van : you take your zakje... (over bejaarden bij AH)
Die zijn vaak echt erg leuk!

Ja, die euforie schijnt 17 dagen te duren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:00 schreef versabommie het volgende:
Wel leuk om er weer bij te horen :

Ze zijn lekker onder de 60 kg.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ook van mij gefeliciteerd Versa met je bommetje
Maar nu begint het damesboksen op ZDF dat ik dankzij jullie niet mis

Ciao

quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef Laysa het volgende:
ik ook liesje...ze was wel snoeihard hoor

....ook lullig om het zo via een progamma te doen....of zou dit ook niet echt zijn
 ....ook lullig om het zo via een progamma te doen....of zou dit ook niet echt zijn  

Mijn geloof in zulke programma's! Wat doe je?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
ja was echt zielug....ook lullig om het zo via een progamma te doen....of zou dit ook niet echt zijn

ja...een aantal mensen in de zaal ook...net goed...the ...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn geloof in zulke programma's! Wat doe je?
Het boeit me eigenlijk niet zo of het echt is, ik vond het zielig.
En moest best lachen, dat ze dan op zo'n vraag vastloopt!

quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...een aantal mensen in de zaal ook...net goed...the ...
 Johan! Johan! Johan! Johan! Johan!

Ik wil altijd dood als ik naar dat soort programma's kijk, hou het nooit langer uit dan paar minuten, ook die troosteloze familie op de bank, onbegrijpelijk dat daar mensen zich voor aanmeldenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]

. Robert ten Brink deed 't wel een stuk beter dan vorig seizoen, ze hadden 'm opgevoerd met 200%
. Robert ten Brink deed 't wel een stuk beter dan vorig seizoen, ze hadden 'm opgevoerd met 200%  , het tergende slome was eraf
, het tergende slome was eraf  .
. .
.

Dat is juist hilarisch, hetzelfde als die josti's die als indiaan naar x-factor gaanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:56 schreef Sporti het volgende:
Ik wil altijd dood als ik naar dat soort programma's kijk, hou het nooit langer uit dan paar minuten, ook die troosteloze familie op de bank, onbegrijpelijk dat daar mensen zich voor aanmelden
 .
.

Klapvee doet alles voor 2 consumptiesquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb dat ook gekeken, ergerde me dood aan 't klapvee. Robert ten Brink deed 't wel een stuk beter dan vorig seizoen, ze hadden 'm opgevoerd met 200%
, het tergende slome was eraf
.
Goedeavond.
 navond
  navond  

Heerlijk als je op die manier kan kijken, maar dat wil bij mij niet lukkenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is juist hilarisch, hetzelfde als die josti's die als indiaan naar x-factor gaan.

.
.

Ik kijk het een beetje met plaatsvervangende schaamte. En als je de familie normaal al troosteloos vindt, dan had je vanavond niet getrokken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik wil altijd dood als ik naar dat soort programma's kijk, hou het nooit langer uit dan paar minuten, ook die troosteloze familie op de bank, onbegrijpelijk dat daar mensen zich voor aanmelden

Neuh, ze was onsympathiek en vrees dat ze een ontzettende plaat voor haar kop heeftquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
En die moeder met haar mislukte botoxkop
Blij dat die snol er met zo'n vraag uit is geknikkerd.
Zal wel een deuk aan haar ego geven.
 . Anders was ze nooit doorgegaan na de 15.000
. Anders was ze nooit doorgegaan na de 15.000  .
.

quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ze was onsympathiek en vrees dat ze een ontzettende plaat voor haar kop heeft. Anders was ze nooit doorgegaan na de 15.000
.

Die moeders die dan quasi bescheiden vertellen dat het kind barst van het talent, en binnen hoor je dan dat kind als een speenvarken zingen, vreselijk!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die indianen waren dan ook 30+, vind 't pas zielig als er kiddo's van 16- komen, niet kunnen zingen en overduidelijk gepushed worden door verschrikkelijke ouders.

whaha hij duwde haar van zich afquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ook gewoon lachen he?
De knuffel van Johan kwam ook niet zo heel enthousiast over aan het eind.

Ja, het moest van Robert anders was ze nog een half uur blijven zittenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
De knuffel van Johan kwam ook niet zo heel enthousiast over aan het eind.
 .
.

nog nooit gezienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Om maar niet te spreken over het Familiediner van Bert van Leeuwen
Welk zichzelf respecterend mens wil er met zijn kop op tv om een slepende ruzie met haar zus bij te leggen

Ik vind het steeds leuker wordenquote:

of ze al wist dat ze bij hem wegging toen hij haar borstvergroting betaaldequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:05 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een vraag kreeg ze dan en waarom was dat lullig voor die ex?

wil je dat echtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het steeds leuker worden
Ik heb het helaas gemist, ik zal het toch wel ergens terug kunnen kijken?

quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:05 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een vraag kreeg ze dan en waarom was dat lullig voor die ex?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+

Het is ook geen aanraderquote:

Wat zei ze toen ze wegging?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:06 schreef Laysa het volgende:
of ze al wist dat ze bij hem wegging toen hij haar borstvergroting betaalde

Als ik het zo hoor wel, maar ik kijk eigenlijk nooit iets terug, want dan is de lol er al van af.quote:

Oja das die blije EO jongen, voor hem zou ik niet eens de deur openen, laat staan mee gaan voor een etentjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook geen aanrader
Ik krijg er een plaatsvervangend schaamtegevoel van

quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]Ik wil het WEL terug zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!

De vraag die ze niet waar had was of ze een engel in bed is en had ze ja op geantwoord en was niet waar.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zei ze toen ze wegging?
De ballen!

whaha...nee ze keek sip...geen geld...ex toch kwijt....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zei ze toen ze wegging?
De ballen!

Die Johan zou echt een aardig steekje los hebben om met dat wijf verder te gaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
whaha...nee ze keek sip...geen geld...ex toch kwijt....

quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De vraag die ze niet waar had was of ze een engel in bed is en had ze ja op geantwoord en was niet waar.

wat een afgang
 wat een afgang   

nah....dat had ie al na mijn optiek...wie gaat er nou mee in zo'n progammaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die Johan zou echt een aardig steekje los hebben om met dat wijf verder te gaan.

quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)heid/index_video.xml
(Maar bij mij doet hij het niet geloof ik.)

Ik heb me er ook voor opgegevenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah....dat had ie al na mijn optiek...wie gaat er nou mee in zo'n progamma

Als hij mee zou gaan en zij zou winnen, zou zij het geld van haar borstvergroting terugbetalenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah....dat had ie al na mijn optiek...wie gaat er nou mee in zo'n progamma

Dat heb ik nog niet gezien, maar Jort Kelder alleen al......quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:13 schreef Sporti het volgende:
Het nieuwe programma van Jort Kelder, geeft wel een leuke inkijk in het dubieuze bestaan van de zgn. topverkopers. kijk ik met gevoel van ergenis maar ben toch ook wel nieuwsgierig

Zitten de buufjes dan op de bank bij jou?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb me er ook voor opgegeven

quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]

niettttttttt
  niettttttttt

Zeg me dat het niet zo isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Wie wil er dan ook een engel in bed?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
De vraag die ze niet waar had was of ze een engel in bed is en had ze ja op geantwoord en was niet waar.

nou zo lief leek ze me niet...nee eens gegeven blijft gegeven typjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als hij mee zou gaan en zij zou winnen, zou zij het geld van haar borstvergroting terugbetalen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |