Ik zag de huidige stok van ronde 6 in het topic van ronde ronde 5. Daarom mijn verwarring...quote:
De gemeente komt daar nietquote:Op zondag 18 januari 2009 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
Hij ligt er wel zo dat je hem goed kan zien miss heb de gemeente hem al weggehaald
er staat heel groot FOK.NL op ofso misschien dat ze dan eerst daarop kijken... voordat ze de plisie of gmeente bellenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:37 schreef Yeux het volgende:
Ik ben eerder bang dat iemand de sleutel in het bord ziet liggen...![]()
Of dat de "buurman" of 1 van de andere 20 inwoners mij heeft gezien en is gaan kijken ofzo...
Zat er eerder niet een brief op de stok met iets als: "Deze stok is deel van een spel en zal binnenkort door 1 van de deelnemers verwijderd worden"???
Niets over bekend. Dago begon er opeens over. Maar zover iedereen weet ligt ie er nog. Tenzij Speedy met zijn post wilde zeggen dat hij hem heeft opgehaaldquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:44 schreef Weirdow het volgende:
Ah, hij zweeft weer in het noordelijke helft
wortel schietenquote:
tentamentijd hequote:
Zeelandquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja we moeten gewoon een regel maken dat de stok niet in Friesland, Groningen, Drenthe en Zeeland mag worden neergelegd.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja we moeten gewoon een regel maken dat de stok niet in Friesland, Groningen, Drenthe en Zeeland mag worden neergelegd.
Ja ik heb deze reeks nooit echt goed bijgehouden, dus ik noemde gewoon de 4 dunstbevolkte provinciesquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:53 schreef Piles het volgende:
[..]
ZeelandDaar ging ie het snelst van allemaal, weet je nog
Inderdaad, breng hem maar gauw naar het zuiden mensen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:49 schreef Maruna het volgende:
Zeeland was 5 keer in 1 nacht ofzo. Groningen verpest de lol op het moment. Luie studenten!!
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Wie heeft hem er neer gelegd?
Misschien kan diegene hem verplaatsen?
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:52 schreef swarmahoer het volgende:
hij ligt gewoon nu op een heel erg vervelende plek denk ik![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 08:34 schreef Puala het volgende:
Kan degene die hem geplaatst heeft hem anders niet naar een bewoonbaar deel brengen?
Geef ze dan even een schop onder hun kont en stuur ze er heenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef Yeux het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb hem er ooit, lang, lang geleden neergelegd en ga hem zeker niet zelf ophalen. Hij ligt maar 19 kilometer uit de stad Groningen en er zijn genoeg Fokkers in Groningen om hem daar op te halen.
12 kilometer zelfs maar!quote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef Yeux het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb hem er ooit, lang, lang geleden neergelegd en ga hem zeker niet zelf ophalen. Hij ligt maar 19 kilometer uit de stad Groningen en er zijn genoeg Fokkers in Groningen om hem daar op te halen.
*** JJH maakt Yeux blijquote:Op maandag 26 januari 2009 15:44 schreef JJH het volgende:
[..]
12 kilometer zelfs maar!
Laat ik het zo zeggen, als ie er Donderdag/vrijdag nog ligt ga ik hem met het OV ophalen!
Die was een tijdje ziek, ik weet niet of hij al weer mag van zijn vrouwquote:Op maandag 26 januari 2009 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
tararaboemdijee schiet is op met dat ding
welke plaats?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:15 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan gaat ie mooi mee naar overijssel.
*gniffel.
Dat is eindelijk een goede richting!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:15 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan gaat ie mooi mee naar overijssel.
*gniffel.
Hmm, is zo'n 80km voor mij.. 160 heen en terug dusquote:Op 27 January 2009 13:54 schreef swarmahoer het volgende:
jij komt uit friesland volgens mij? hij ligt nu al 2 weken in groningen wortel te schieten, iets voor jou ?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:02 schreef iFries het volgende:
[..]
Hmm, is zo'n 80km voor mij.. 160 heen en terug dusIk denk er nog even een paar uurtjes over
Zonnige middag, ik werk tot 5, eet om 6, kan ik 7 uur weg, is het donker als ik aankomquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
![]()
dat is prima te doen toch? ben je 2 uurtjes zoet mee, mooie zonnige middag besteding
16 euro benzine als je 1 op 12 rijd ongeveer.. ook nog te overzien
werken op 't fokforum?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |