Toch maar niet gegaan, ik had opzich wel zin in een auto ritje gehad als het mooi weer was maar dit weer nodigt niet echt uit. Misschien een keer 's avonds deze week of volgend weekend als hij dan nog niet weg is.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:02 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in mijn eentje te gaan, maar als TARA mee wil... (ondanks zijn zieke gezinnetje). Maar misschien dat ik anders iemand anders mee kan krijgen.
Ik zag de huidige stok van ronde 6 in het topic van ronde ronde 5. Daarom mijn verwarring...quote:
De gemeente komt daar nietquote:Op zondag 18 januari 2009 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
Hij ligt er wel zo dat je hem goed kan zien miss heb de gemeente hem al weggehaald
er staat heel groot FOK.NL op ofso misschien dat ze dan eerst daarop kijken... voordat ze de plisie of gmeente bellenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:37 schreef Yeux het volgende:
Ik ben eerder bang dat iemand de sleutel in het bord ziet liggen...![]()
Of dat de "buurman" of 1 van de andere 20 inwoners mij heeft gezien en is gaan kijken ofzo...
Zat er eerder niet een brief op de stok met iets als: "Deze stok is deel van een spel en zal binnenkort door 1 van de deelnemers verwijderd worden"???
Niets over bekend. Dago begon er opeens over. Maar zover iedereen weet ligt ie er nog. Tenzij Speedy met zijn post wilde zeggen dat hij hem heeft opgehaaldquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:44 schreef Weirdow het volgende:
Ah, hij zweeft weer in het noordelijke helft
wortel schietenquote:
tentamentijd hequote:
Zeelandquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja we moeten gewoon een regel maken dat de stok niet in Friesland, Groningen, Drenthe en Zeeland mag worden neergelegd.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja we moeten gewoon een regel maken dat de stok niet in Friesland, Groningen, Drenthe en Zeeland mag worden neergelegd.
Ja ik heb deze reeks nooit echt goed bijgehouden, dus ik noemde gewoon de 4 dunstbevolkte provinciesquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:53 schreef Piles het volgende:
[..]
ZeelandDaar ging ie het snelst van allemaal, weet je nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |