Dit vroeg ik me trouwens ook af.....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:05 schreef cattie het volgende:
Carmella, mag ik vragen waarom je vriend niet bij de bevalling zal zijn? Dat lijkt mij wel heel heftig namelijk. Iedereen is natuurlijk anders, maar ik zou niet weten hoe ik het zonder mijn man had moeten doen.
Ik vind het heel moedig hoe je alles doet! Dikke knuffel.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zag nu pas dat ik de laatste was.
Thanks Diaan!
Volgens mij werkt de vriend van Carmella in het buitenland en hebben ze ervoor gekozen dat hij gewoon door blijft werken tot de baby er is en pas daarna verlof ipv te gaan zitten wachten en zo kostbare dagen te verliezen zeg maar.
Wat ontzettend liefquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:31 schreef simmu het volgende:
idd. waar is dat ziekenhuis? ik wordt er helemaal naar van als ik bedenk dat je dan heel alleen bent. toegegeven, inet is niet echt, maar om nu helemaal alleen te zijn? met iedereen die hier rondhuppelt valt er vast wel te regelen dat er iemand langskomt (tenzij je dat niet wilt)
geen idee waar je woont, maar ik meld me dan wel aan hoor! als het qua vervoer doenbaar is kom ik wel
Dat zou misschien wat zijn, maar ik vrees dat het heel erg prijzig is...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:05 schreef tessie het volgende:
Carmelia, vind je een doula ook niks?
Dat weet ik dus ook niet hoe ik het moet doen, maar ik heb de keuze niet hè?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:05 schreef cattie het volgende:
Iedereen is natuurlijk anders, maar ik zou niet weten hoe ik het zonder mijn man had moeten doen.
Daar wil ik me bij aansluiten!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:45 schreef Moonah het volgende:
Ik vind het aanbod van de Z-Holland meiden echt super!
quote:Op zondag 18 januari 2009 10:12 schreef Lois het volgende:
* Lois sleept een trampoline naar binnen voor Jelief en Diaan*
Even de boel proberen op te jagen
nee geen trampoline een skippybal. heb ooit gehoord dat iemand daarna de bevalling op gang kwamquote:Op zondag 18 januari 2009 10:12 schreef Lois het volgende:
* Lois sleept een trampoline naar binnen voor Jelief en Diaan*
Even de boel proberen op te jagen
Ik herken het... Twan is hier vanaf dinsdagavond ook weer, dus wel iets om rekening mee te houden. Wij hebben wel met mijn ouders afgesproken dat zij of hier komen of dat wij twan bij hen brengen. Maar een voordeel bij ons is dat we nog geen 5 minuten van elkaar wonen. Als je bijv. al de hele dag weeen hebt, dan zou je zekerheidshalve hem al kunnen brengen tegen de avond. Het is allemaal wel even een gedoe ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:02 schreef texelonia het volgende:
Zwangeren die al een kind hebben rondlopen, hoe zijn jullie van plan dat straks te doen met de bevalling? Blijft kind gewoon thuis terwijl je (thuis) ligt te bevallen? Of breng je kind ergens naartoe?
Ik wil eigenlijk in het ziekenhuis bevallen en vraag me nu eigenlijk af hoe dat met Noah moet.in principe zou hij naar mijn ouders kunnen, of mijn ouders hierheen komen als het zover is. Maar dat is wel ruim een half uur reistijd, niet heel veel (Noah's bevalling ging niet echt snel dus verwacht nu ook geen turbo bevalling), maar wel iets om rekening mee te houden. En dan ligt het er ook aan hoe laat dat nodig is natuurlijk, om m'n ouders nou midden in de nacht te vragen om hierheen te komen...? En bij hen logeren is ook lastig als het doordeweeks is, dan heeft ie toch ook gewoon school... Het makkelijkst zou eigenlijk zijn als ik kan bevallen terwijl hij op school zit ofzowMaar ja, je hebt er zo weinig over te zeggen he... En dus valt er weinig te plannen, wat ik lastig vind, want het houdt me wel bezig nu.
Carmella, ze kijken echt hoe een bevalling gaat. Ik heb de gyn bij mijn bevalling bijna continu aan mijn bed gehad.. (En was de gyn er niet dan was er een verpleegster). Ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken hoor!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:39 schreef Carmella het volgende:
Lois en BE ik word er helemaal stil van, wat onwijs lief!
De laatste tijd denk ik er wel over na dat ik het jammer vind dat ik niet thuis mag bevallen.
Normaal vind ik een ziekenhuisbevalling een prima en fijn idee, maar omdat ik alleen ben heb je dan echt alleen maar daar een bed en verder niks. Thuis kun je nog rondwaggelen en in je eigen plek afleiding zoeken met spullen die je hebt liggen.
(Ik vroeg ook bij de gyn of ze tussen weeën door wel af en toe komen kijken bij me, dan zeggen ze dat ze wel minimaal om de 2 a 3 uur komen... oei wat klinkt dat dan lang)
Ik hoop dat ik nog hier watpufposts
kan plaatsen om de tijd te doden en uiteraard dat er veel te lezen valt, alhoewel iets me zegt dat met de gemiddelde pijn met weeën dat er écht niet van zal komen
![]()
Dat zeiden ze bij mij ookquote:Veel gyns zeggen wel dat de pijn in m'n nieren erger is dan bevallingsweeën, dat geeft me dan vertrouwen, alsof ik een warming-up heb gehad. (Tja ik moet toch érgens de positieve dingen vandaan pikken, dus dat doe ik dan ook maar)
Dat zal wel een hele opluchting zijn! Gefeliciteerd hoor!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:06 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb hier laatst die vraag gesteld over de buitenbaarmoederlijke zwangerschap waar ze bij mij bang voor waren.
Ik ben gister opgenomen in het ziekenhuis met buikpijn. Omdat ze het nog altijd niet konden vinden hebben ze me laten blijven, omdat bij eventuele klappen van de eileider ik niet snel genoeg in het ziekenhuis kon zijn. Vanmorgen weer een echo gehad en daarop eindelijk de innesteling kunnen zien! Gewoon in de baarmoeder, waar het hoort! Ben echt zo super blij!
Dus als het kan wil ik ook in het lijstje...bevaldatum 17.09.2009 en de tikker is http://bd.lilypie.com/8Tghp1/.png
Super bedankt voor de behulpzame reacties en ik ga natuurlijk proberen hier iedereen te leren kennen en lekker actief te worden!
Wat een goed nieuwsquote:Op zondag 18 januari 2009 14:06 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb hier laatst die vraag gesteld over de buitenbaarmoederlijke zwangerschap waar ze bij mij bang voor waren.
Ik ben gister opgenomen in het ziekenhuis met buikpijn. Omdat ze het nog altijd niet konden vinden hebben ze me laten blijven, omdat bij eventuele klappen van de eileider ik niet snel genoeg in het ziekenhuis kon zijn. Vanmorgen weer een echo gehad en daarop eindelijk de innesteling kunnen zien! Gewoon in de baarmoeder, waar het hoort! Ben echt zo super blij!
Dus als het kan wil ik ook in het lijstje...bevaldatum 17.09.2009 en de tikker is http://bd.lilypie.com/8Tghp1/.png
Super bedankt voor de behulpzame reacties en ik ga natuurlijk proberen hier iedereen te leren kennen en lekker actief te worden!
Toen ik dat nog las schoot ik gisteravond helemaal volquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:17 schreef Jelief het volgende:
En daarom hou ik van OUD!
Ja maar jij bent weken te vroeg bevallen en zat aan weeënremmers. Dan zit er toch logisch iemand bij je als je met zo'n situatie daar bent. Of bedoelde je ook voor pas als er iets mis gaat?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:13 schreef Raissa het volgende:
Ik heb de gyn bij mijn bevalling bijna continu aan mijn bed gehad.. (En was de gyn er niet dan was er een verpleegster).
Dat bedoelde ik ja, had niet helemaal verder gedacht dan mn neus lang wasquote:Op zondag 18 januari 2009 19:49 schreef Carmella het volgende:
Ja maar jij bent weken te vroeg bevallen en zat aan weeënremmers. Dan zit er toch logisch iemand bij je als je met zo'n situatie daar bent. Of bedoelde je ook voor pas als er iets mis gaat?
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Berkery het volgende:Ik word weer papa
![]()
![]()
1 september is de voorlopige opleverdatum
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Berkery het volgende:
Ik word weer papa
![]()
![]()
Vertelvertelvertel! Ik dacht dat jullie eigenlijk gestopt waren met dingen. Was dit gewoon een spontaan gelukje?quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Berkery het volgende:Ik word weer papa
![]()
![]()
Nu maar hopen dat er geen zes weken vertraging door leveringsproblemen in de fabriek volgt.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Berkery het volgende:Ik word weer papa
![]()
![]()
Het ging in elk geval best appart zo neem je overal afscheid van en zo ben je zwanger in elk geval behoorlijk dubbel. Hadden net alle kinderspullen weggegeven aan mijn vriendin, jammer genoeg is het bij haar mis gegaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Vertelvertelvertel! Ik dacht dat jullie eigenlijk gestopt waren met dingen. Was dit gewoon een spontaan gelukje?
1 week is al teveel...quote:Op zondag 18 januari 2009 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er geen zes weken vertraging door leveringsproblemen in de fabriek volgt.
Gefeliciteerd!
Bij Twan was ik 2 weken te laatquote:Op zondag 18 januari 2009 21:37 schreef Kinderwens het volgende:
Diaan wat ben je laat...ben zo benieuwd wanneer het nu gaat beginnen!
En
ALS het nog gaat beginnen tenminste... Je gaat zo langzamerhand toch denken dat er gewoon een kussen onder haar kleding zit.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:37 schreef Kinderwens het volgende:
Diaan wat ben je laat...ben zo benieuwd wanneer het nu gaat beginnen!
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
ALS het nog gaat beginnen tenminste... Je gaat zo langzamerhand toch denken dat er gewoon een kussen onder haar kleding zit.
Nee is ook niet zo, tenzij die er chirurgisch ingebracht is.quote:
Hmmmzzz...quote:Op zondag 18 januari 2009 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee is ook niet zo, tenzij die er chirurgisch ingebracht is.
Jemig, Rottdog en Berkery, wat ontzettend geweldigquote:Op zondag 18 januari 2009 21:25 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Het ging in elk geval best appart zo neem je overal afscheid van en zo ben je zwanger in elk geval behoorlijk dubbel. Hadden net alle kinderspullen weggegeven aan mijn vriendin, jammer genoeg is het bij haar mis gegaan.
Net zoals jij BE heb ik al tig testen versleten en het antwoord blijft hetzelfde duidelijke afspattende twee strepen.
Het is idd een spontaan gelukje
Echt helemaal super zeg! Mên wat zullen jullie door het dolle zijn!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:25 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Het ging in elk geval best appart zo neem je overal afscheid van en zo ben je zwanger in elk geval behoorlijk dubbel. Hadden net alle kinderspullen weggegeven aan mijn vriendin, jammer genoeg is het bij haar mis gegaan.
Net zoals jij BE heb ik al tig testen versleten en het antwoord blijft hetzelfde duidelijke afspattende twee strepen.
Het is idd een spontaan gelukje
Nee, die andere heeft geen nummertjes meer nadat ze haar login kwijt was en een nieuw account aangemaakt heeft. (Ze heeft nu twee underscores. En ze post zelden.)quote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef Moonah het volgende:
Rottdog!
Van harte!
En ik zie een Linda met nummertjes.... Toch niet dé Linda met (andere) nummertjes???
Hey! Leukquote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Berkery het volgende:Ik word weer papa
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:33 schreef happyme28 het volgende:
Rottdog en Berkery gefeliciteerd met dit mooie nieuws!! Dat zijn nog een leuke ongelukjes!
Hier knijp ik 'm behoorlijk. Vandaag ineens weer wat licht bloedverlies, maar ik hoop maar dat het nog een beetje van de innesteling was ofzo. Echt een pietepeuterig stolseltje wat me de moed in de schoenen doet zakken. Zal blij zijn als het overmorgen is en we weten of we nog hoop kunnen hebben maar momenteel ben ik even van mijn wolkje af.
Vanmorgen weer bij de VK geweest voor controle en mijn bloeddruk was weer helemaal goed!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:17 schreef juttertje het volgende:
Fruppel, dat is ook schrikken. Gelukkig hoef je niet zo lang meer, maar hopelijk kan je bij de vk blijven. Was je in het OLVG? Mocht je daar moeten blijven, ze zijn wel lief daar hoor![]()
Ik had zondag een 5w+3 echo en toen was er ook alleen een zwart vlekje (=vruchtzakje) te zien. Donderdag een 6w echo en dan moest er al een embryo te zien zijn. Jij bent iets verder dan ik, dus je moet toch minstens een klein beetje kunnen zien!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:56 schreef happyme28 het volgende:
Ja het wordt sowieso inwendig, ik loop bij de gyn. Nou ja, ik ben al blij als er IETS zit![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |