Kortom, wachten tot 1:45 dat het op Ned3 is?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er geen webcam beeld komt vanaf locatie. Voorgaande jaren was dat volgens mij ook niet het geval.
Jup, ik vrees inderdaad dat er weinig anders op zitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:44 schreef DenS het volgende:
Kortom, wachten tot 1:45 dat het op Ned3 is?
Nja dan berg ik me laptop weer op, net aan de TV aangesloten
Heer-lijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:47 schreef -Hans- het volgende:
Tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuuuuuuuuut
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:47 schreef muisje-eliza het volgende:
Terug Vind Mars
Baai baai.quote:dag schatten, fijne nacht nog allemaal![]()
Ik herhaal...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:48 schreef -Hans- het volgende:
Trusten Eliza !![]()
.
Damn, wat een plaat blijft het toch.MGMT
![]()
Kids
quote:
Whehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:49 schreef Briggy het volgende:
Ik herhaal...
Damn, wat een plaat blijft het toch.MGMT
![]()
Kids
Hehehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Die met gevaar voor eigen leven een aantal gasten uit Engeland tot de orde riep omdat
hij wilde slapen.
Mee eensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:47 schreef borisz het volgende:
Groningen moet je nog uitkijken, anders wordt je aangereden door een fiets.
Dat was opzich wel een geinig verhaal want hij had een hotelkamer en lag op het punt om te gaan slapen. Vervolgens kwamen de buren terug en die hadden erg veel lawaai. Corton stopt wat wc papier in zijn oren om het geluid te dempen maar dat hielp niets. Vervolgens is hij na de kamer van die gasten gegaan en daarna was het stilquote:
Whehehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was opzich wel een geinig verhaal want hij had een hotelkamer en lag op het punt om te gaan slapen. Vervolgens kwamen de buren terug en die hadden erg veel lawaai. Corton stopt wat wc papier in zijn oren om het geluid te dempen maar dat hielp niets. Vervolgens is hij na de kamer van die gasten gegaan en daarna was het stil.
Gecondoleerd. Het schijnt een gevaarlijke stad te zijnquote:
Jij ging dus al heel snel de fout inquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Het schijnt een gevaarlijke stad te zijn. Woon er dan al 26 jaar, maar goed dat even ter zijde.
Toch nog een beetje het MoveYourAss gevoelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:56 schreef Briggy het volgende:
Eerst MGMT en nu...
Editors
![]()
Wat een verwennerij
quote:
Hey DrummerdudeMaster.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:25 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, even luchtdrummen op Hells Bells
Ben ik weer trouwens
Yoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:25 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, even luchtdrummen op Hells Bells
Ben ik weer trouwens
Ik hoef morgen gelukkig niet te werken. Jullie wel neem ik aan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik denk steeds dat 't al 'n uur later is, maar 't duurt nog anderhalf uur (!) totdat 't op Ned. 3 komt..
Erg <piep> inderdaadquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik denk steeds dat 't al 'n uur later is, maar 't duurt nog anderhalf uur (!) totdat 't op Ned. 3 komt..
Nope, maar moet er wel vroeg uit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik hoef morgen gelukkig niet te werken. Jullie wel neem ik aan?
Kleine aanpassingquote:
Zonder spaties: 8 - ).quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
- smiley met zonnebril, geen idee welke code dat is. Had beter mn laptop aan laten staan..
Bij mij nu REM - Near wild heaven.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
Beetje saai plaatje dit..
Je mag hier ook niet posten zonder naar 3FM te luisteren, hè!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:46 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, dan toch maar eens 3FM opzetten.
Ik zat lounge te luisteren, met de gedachte om naar 3FM te luisteren, dus ik pas er een beetje in.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je mag hier ook niet posten zonder naar 3FM te luisteren, hè!
Jep. Over 'n uurtje beeld op Ned. 3.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:55 schreef 3FMaster het volgende:
Nachtegiel in Groningen, cam in Hilversum?
Begint NachteGiel pas om 0200 ipv 0100?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jep. Over 'n uurtje beeld op Ned. 3.
NachteGiel is al begonnen hoor, op de radio dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Begint NachteGiel pas om 0200 ipv 0100?
Heyquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:37 schreef DaMook het volgende:
Avond. Heb 3 uurtjes overgewerkt. Nu eens kijken of ik mijn printer geinstaleerd krijg
.
HP Photosmart c4580quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
HeyWat voor printer heb je gekocht?
Ah, met Wifi, da's wel handigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
HP Photosmart c4580. Met wifi zodat ik hem kan verstoppen
. Al staat ie nu tijdelijk op mijn bureau om te instaleren en daar misstaat ie ook niet eigenlijk, bureau niet meer half leeg
.
Hij ziet er opzich ook niet slecht uit en past eigenlijk wel op mijn bureau. Denk dat ik hem voorlopig wel laat staan. Wel via wifi, niet al die kabels aan mijn macquote:
Zit je op een laptopje op de WC even een documentje te typen, kun je 'em uitprinten, handjes wassen en gelijk even het geprinte papiertje ophalen. Techniek van tegenwoordigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij ziet er opzich ook niet slecht uit en past eigenlijk wel op mijn bureau. Denk dat ik hem voorlopig wel laat staan. Wel via wifi, niet al die kabels aan mijn mac.
G'nachtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:55 schreef Joncho het volgende:
Zo ik lig in bed, ik probeer de webcam, maar ik zie alleen het request rad. :x
Voor de rest; goedenacht!
Ik had zelfs mijn mac toen die 1 meter langs de router stond al draadloosquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zit je op een laptopje op de WC even een documentje te typen, kun je 'em uitprinten, handjes wassen en gelijk even het geprinte papiertje ophalen. Techniek van tegenwoordig.
Nee dank je, ik heb buikpijn van al dat spul.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:20 schreef 3FMaster het volgende:
Nou, daar komtie:
Mijn 'remix van Mars'![]()
http://www.supload.com/listen?s=TI1n5G
Das misschien maar beter ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb buikpijn van al dat spul.
Die jamsessie was zeker gaaf, vooral toen de zangeres begon over kortingskaartquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:32 schreef Sirolf het volgende:
De jam met Room Eleven, Guus Meeuwis en Alain Clark net was echt heel erg gaaf!
Alleen jammer dat 'ie wat traag op gang keam, maar ach. Lalala Love LIVE is ook leuk.
Daar word ik nu wel een beetje moe van steeds.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 03:29 schreef DaMook het volgende:
Mars!
Het was leuker dan het nu is, daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 17 januari 2009 03:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar word ik nu wel een beetje moe van steeds.
Toch vind ik die van Nina Kinert ook wel mooi. Ik het begin dacht ik zelfs dat het Kinert was.quote:
G'Morgen Hansquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:33 schreef -Hans- het volgende:
Bijna middag.
Lekker wakker worden met de plaat van Lady Ga Ga
G'morgenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Er is niet veel meer gepost gisteravond en vannacht
ipod touch was leeg ik dacht even op te laden maar viel toen al in slaapquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
G'morgen
Nee, slechts 1 bladzijde. Ik ben in slaap gevallen, zoals altijd.
d.r.a.m.aquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:53 schreef 3FMaster het volgende:
Neee!!!!
Bij de AH hebben ze zo'n CD die ze telkens op repeat drukken, waaronder dit liedje. Ik kan deze wel dromen.
Over 2 wekenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:58 schreef 3FMaster het volgende:
Ging Edwin vandaag al weg?
Nou, een drama is 'et niet, maar als ik dat liedje hoor, moet ik denken aan werk, en dat wil ik niet op zaterdagochtend middagquote:
Ow, ik hoorde dat hij vandaag een cadeau kreeg. Maar idd, ik lees het hier, hij gaat pas in februari.quote:
Zeker. Maar ze verschillen toch wel qua intro. Iets. Net als A Fine Frenzy - Almost Lover, zelfde piano riedeltje.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Toch vind ik die van Nina Kinert ook wel mooi. Ik het begin dacht ik zelfs dat het Kinert was.
Blijft toch mooi
Dan moeten ze de nieuwe nr1 van Nederland maar op laten treden in Groningenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:42 schreef -Hans- het volgende:
wtf geen optreden van Fake Blood tijdens Eurosonic?! Damn... bijzonder jammer!
TheVulture
Echt super dom natuurlijk want volgens mij zou het een dolle boel zijn geworden tijdens Mars! Er lopen circa 2500 talentscouts rond dit weekend in Groningen dus dit was wel een bijzonder slecht moment om ruzie te krijgen. Ik vrees voor Fake Blood dat het bij Mars blijft..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Dus Fake Blood heeft zijn naam in een klap te grabbel gegooid in Groningen... niet zo slim
Misschien wint hij de popprijs welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan moeten ze de nieuwe nr1 van Nederland maar op laten treden in Groningen
Als dat zo is, emigreer ik meteenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien wint hij de popprijs wel![]()
Volgens mij volgt dan half Nederland je voorbeeldquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als dat zo is, emigreer ik meteen
Dat denk ik dus ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt super dom natuurlijk want volgens mij zou het een dolle boel zijn geworden tijdens Mars! Er lopen circa 2500 talentscouts rond dit weekend in Groningen dus dit was wel een bijzonder slecht moment om ruzie te krijgen. Ik vrees voor Fake Blood dat het bij Mars blijft..
Oeps!quote:
Geloof dat we het rond een uur of 23:00 wel weten. Altijd wel een spannend momentquote:
Tja, als je diegene echt leuk vind. Het kan goed uitpakken, maar ook slecht dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Hoe dom ook om dit bij een collega te doen
Ik zou het dan sowieso niet op de radio doen, of je moet wel verdomd zeker van je zaak zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Tja, als je diegene echt leuk vind. Het kan goed uitpakken, maar ook slecht dus
Nee, is hij op de radio geweest? Of heb je hem geupload?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:14 schreef 3FMaster het volgende:
Hey Drummerdude
Had je die 'remix' van mij gehoord ofniet?
Geen idee, was vannacht in slaap gevallen, had 'em wel gemaild naar Ekdom en Veenstra.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:15 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Nee, is hij op de radio geweest? Of heb je hem geupload?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Geen idee, was vannacht in slaap gevallen, had 'em wel gemaild naar Ekdom en Veenstra.
http://www.supload.com/listen?s=TI1n5G hier kan je em horen.
Briljante plaatquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:34 schreef 3FMaster het volgende:
Ik begin nu dat Empire of the sun te snappen.
Ik snap nog steeds niet waarom ze Day 'n Night als MH hebben gekozen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Briljante plaat. Van de nieuwe single releases toch wel een van de betere, imo.
Best een geinige plaat, maar gaat volgens mij wel snel vervelen als je het te vaak hoort. Van mij had het ook geen MH hoeven worden. Genoeg leukere alternatievenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:40 schreef 3FMaster het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze Day 'n Night als MH hebben gekozen.
Byequote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:20 schreef drummerdude het volgende:
Ik ga nu echt heel druk bezig met presentatie, post dus niks meer. Tot vanaaf denk ik
Kom op! Klik op invoeren, druk 'em maar inquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:20 schreef -Hans- het volgende:
My finger is on the button...
Push the button!
Succes!. Mzzlquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:20 schreef drummerdude het volgende:
Ik ga nu echt heel druk bezig met presentatie, post dus niks meer. Tot vanaaf denk ik
Whehe, gedaanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef 3FMaster het volgende:
Kom op! Klik op invoeren, druk 'em maar in
Ik heb geen idee wat het was, volgens mij geen aandacht gekregen in de show.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:09 schreef TC_Artemis het volgende:
Hmm wat betekende het negeriaans nou? k kon niet meer luisteren net
Eensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hey! Jij mag hier niet komen, je presentatie is nog niet af!
Hoezo? Die is opnieuw uitgebracht, hoor!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:32 schreef borisz het volgende:Land van Maas en Waal
![]()
Oh wacht dat is bij radio 1
Net even gelezen. Erg leuk ja!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:48 schreef borisz het volgende:
Zaterdagmiddag humor. Een van de meest geniale topics van fok!
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 21![]()
![]()
![]()
![]()
Nog ingezongen door Boudewijn de Groot?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:32 schreef borisz het volgende:
Land van Maas en Waal
![]()
Oh wacht dat is bij radio 1
Me2.. de herrie van haar kan ik echt niet aanhorenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Toen ging ik maar even iets anders doen.
Het houdt maar niet opquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:33 schreef -Hans- het volgende:
Ah, alsof je het over de duivel hebt. Daar is Beyonce weer..
Ik luister vanaf dit jaar altijd doordeweeks tussen 17 en 19 naar 3FM en natuurlijk de nacht van vrijdag op zaterdag.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:35 schreef borisz het volgende:
Nooit 3FM luisteren tussen 1200 en 1800 op zaterdag.
Ze is ook te lang doorgegaan met haar zangcarrière, het is tijd dat ze iets anders onderneemt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:33 schreef -Hans- het volgende:
Ah, alsof je het over de duivel hebt. Daar is Beyonce weer..
Wat?!? Niet op #1quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee 3.
Dat laatste stukje begrijpt niemand
Van mij mag ze snel zwanger worden.. dan zijn we voor een lange tijd van haar verlostquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Ze is ook te lang doorgegaan met haar zangcarrière, het is tijd dat ze iets anders onderneemt.
Yo !quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:10 schreef drummerdude het volgende:
Ben er weer!![]()
Hoelaat begint Michiel?
Het regent hier, maar hiet giet daar!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Metallica - Enter Sandman[ afbeelding ]
Yeaah !quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:34 schreef 3FMaster het volgende:
Het regent hier, maar hiet giet daar!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het regent hier, maar hiet giet daar!
Kijk, en daar gaat het om in het leven: de bonus aanbiedingenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:39 schreef DaMook het volgende:
Zo toch maar boodschappen gedaan. Weer 100 euro lichter, maar wel 3 euro bonus voordeel![]()
.
Ja dat scheelt bakken met geldquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kijk, en daar gaat het om in het leven: de bonus aanbiedingen
Hans, start de recorderquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Mooi hoor Novastar.
Yeah, Hit Me TV !!!
quote:
Heel simpel, maar heel lekker, hamburgersquote:
damn, lekker hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heel simpel, maar heel lekker, hamburgers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |