Dan moeten ze de nieuwe nr1 van Nederland maar op laten treden in Groningenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:42 schreef -Hans- het volgende:
wtf geen optreden van Fake Blood tijdens Eurosonic?! Damn... bijzonder jammer!
TheVulture
Echt super dom natuurlijk want volgens mij zou het een dolle boel zijn geworden tijdens Mars! Er lopen circa 2500 talentscouts rond dit weekend in Groningen dus dit was wel een bijzonder slecht moment om ruzie te krijgen. Ik vrees voor Fake Blood dat het bij Mars blijft..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Dus Fake Blood heeft zijn naam in een klap te grabbel gegooid in Groningen... niet zo slim
Misschien wint hij de popprijs welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan moeten ze de nieuwe nr1 van Nederland maar op laten treden in Groningen
Als dat zo is, emigreer ik meteenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien wint hij de popprijs wel![]()
Volgens mij volgt dan half Nederland je voorbeeldquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als dat zo is, emigreer ik meteen
Dat denk ik dus ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt super dom natuurlijk want volgens mij zou het een dolle boel zijn geworden tijdens Mars! Er lopen circa 2500 talentscouts rond dit weekend in Groningen dus dit was wel een bijzonder slecht moment om ruzie te krijgen. Ik vrees voor Fake Blood dat het bij Mars blijft..
Oeps!quote:
Geloof dat we het rond een uur of 23:00 wel weten. Altijd wel een spannend momentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |