af en toe geen geleuter op skyradio manier is best lekker tijdens het werken, wel met kwaliteit muziekquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:58 schreef borisz het volgende:
[..]
DJ loos hoeft nog niet eens, radio zonder DJ's kan je net zo goed een cd opzetten.
Wees gerust, dat was de LaPo niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mocht ik laatste post hebben ik kan niet openen
Whehe, nope. Dat was wéér 'n *mute*-momentje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:01 schreef -Hans- het volgende:
DiedjeeJ ben je nog niet om ?! damn, wat een FREAKING achtbaan plaat !! geluid staat hier
zwaar in het rood.
Unglaublich..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
Whehe, nope. Dat was wéér 'n *mute*-momentje.
Reclame vind ik niet erg, maar ik vind het wel vreemd dat er nooit nieuws in de avond is op StuBru.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
Gewoon geen reclame en nieuws op 3FM. Hulde !
Nieuws is toch vaak een herhaling van hetgeen wat je de hele dag al hoort en ik vind het dan eigenlijk wel super tof dat ze die tijd besteden door het houden van interviews en het draaien van muziek. Persoonlijk mis ik het niet. Wel geinig dat het beleid bij StuBru wat betreft nieuws en reclame toch behoorlijk anders isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:10 schreef Sirolf het volgende:
Reclame vind ik niet erg, maar ik vind het wel vreemd dat er nooit nieuws in de avond is op StuBru.
na 22 uur is het toch herhaling van zich zelf qua nieuwsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Reclame vind ik niet erg, maar ik vind het wel vreemd dat er nooit nieuws in de avond is op StuBru.
Toch grappig dat Eric gewoon alleen maar 3FM jingles gebruikt, en zelfs het standaard 3FM achtergrondmuziekje.
Ik kan dat slecht gezongen Engels niet aanhoren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Unglaublich... Minpunt van de plaat vind ik het tot 30 tellen, maar de rest maakt veel goed. Wat een energierijke plaat
.
Ik ben een nerd die ieder heel uur het nieuws wil horenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
na 22 uur is het toch herhaling van zich zelf qua nieuws
Slecht gezongen Engels? uuhhm, ik zal er eens extra op gaan letten. Ik let vooral op het ritme van de plaatquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik kan dat slecht gezongen Engels niet aanhoren.![]()
Plaatje van net was trouwens Wannabe in L.A. van Eagles of Death Metal!!
Dus pas op als je Der Rudy zietquote:Op vrijdag maak ik van 22.00 tot 04.00u (dus ook te zien in de Freaknacht op Ned3) als verslaggever de straten van Grunn onveilig! Mocht je me dus tegenkomen met mn zendertje op de rug, hou uiterst rechts en probeer oogcontact te vermijden![]()
Vrijdag 23 januari gaan we weer ouderwets knallen met MoveYourAss op 3FM en dan is Bette er ook weer!
Whaha, mooi om te horenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tnx london , we zijn in groningen
Ik ben bang dat er geen webcam beeld komt vanaf locatie. Voorgaande jaren was dat volgens mij ook niet het gevalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:36 schreef DenS het volgende:
Wanneer is er een webcam beeld vanaf de locatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |