Tweesquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:47 schreef borisz het volgende:
3FM gooit nu een hoop online kanalen het internet op, maar als je die kanalen nu wat meer op de normale zender zou gooien heb je een veel betere zender.
2500 talentscouts, damn! Morgen speelt Hit Me TV en als ze net zo spelen als een paar week terug op de Grote Markt dan moet het volgens mij wel goed komenquote:Met deze officiële aftrap is het muziekevenement EuroSonic Noorderslag losgebarsten. Verspreid over drie dagen zijn er optredens van zo 'n 250 bands uit Europa te bewonderen. Op het festival komen ook een geschatte 2500 talentscouts af.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=78685#
Brennel, trusten !!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:53 schreef Brennel het volgende:
Ik ga jullie alweer verlaten, morgen de hele dag cursus in Amersfoort en daarvoor om 6.15 m'n bed uit![]()
Slaap lekker en een fijne avond en nacht nog!
Succes morgen, en van hetzelfde!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:53 schreef Brennel het volgende:
Ik ga jullie alweer verlaten, morgen de hele dag cursus in Amersfoort en daarvoor om 6.15 m'n bed uit![]()
Slaap lekker en een fijne avond en nacht nog!
DJ loos hoeft nog niet eens, radio zonder DJ's is ook maarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]volmondig mee eens doe gewoon is tussen 13:00 en 17:00 eem dj loze uitzending met goede mix muziek
je hoort het hans je woont in een levensgevaarlijke stadquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
2500 talentscouts, damn! Morgen speelt Hit Me TV en als ze net zo spelen als een paar week terug op de Grote Markt dan moet het volgens mij wel goed komen.
Ik weet niet wat ik hoor MaW. Ik ga direct verhuizenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
je hoort het hans je woont in een levensgevaarlijke stad
Freaknacht !quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:59 schreef drummerdude het volgende:
Wat komt er na 1.00 op de radio?
eeeej !quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:00 schreef Treezz het volgende:![]()
Hallo, iemand x-factor gekeken ... of uri geller..
X-factor en SCH - Fey.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:00 schreef Treezz het volgende:![]()
Hallo, iemand x-factor gekeken ... of uri geller..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |