Toch vind ik die van Nina Kinert ook wel mooi. Ik het begin dacht ik zelfs dat het Kinert was.quote:
G'Morgen Hansquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:33 schreef -Hans- het volgende:
Bijna middag.
Lekker wakker worden met de plaat van Lady Ga Ga
G'morgenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Er is niet veel meer gepost gisteravond en vannacht
ipod touch was leeg ik dacht even op te laden maar viel toen al in slaapquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
G'morgen
Nee, slechts 1 bladzijde. Ik ben in slaap gevallen, zoals altijd.
d.r.a.m.aquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:53 schreef 3FMaster het volgende:
Neee!!!!
Bij de AH hebben ze zo'n CD die ze telkens op repeat drukken, waaronder dit liedje. Ik kan deze wel dromen.
Over 2 wekenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:58 schreef 3FMaster het volgende:
Ging Edwin vandaag al weg?
Nou, een drama is 'et niet, maar als ik dat liedje hoor, moet ik denken aan werk, en dat wil ik niet op zaterdagochtend middagquote:
Ow, ik hoorde dat hij vandaag een cadeau kreeg. Maar idd, ik lees het hier, hij gaat pas in februari.quote:
Zeker. Maar ze verschillen toch wel qua intro. Iets. Net als A Fine Frenzy - Almost Lover, zelfde piano riedeltje.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Toch vind ik die van Nina Kinert ook wel mooi. Ik het begin dacht ik zelfs dat het Kinert was.
Blijft toch mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |