Kortom, wachten tot 1:45 dat het op Ned3 is?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er geen webcam beeld komt vanaf locatie. Voorgaande jaren was dat volgens mij ook niet het geval.
Jup, ik vrees inderdaad dat er weinig anders op zitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:44 schreef DenS het volgende:
Kortom, wachten tot 1:45 dat het op Ned3 is?
Nja dan berg ik me laptop weer op, net aan de TV aangesloten
Heer-lijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:47 schreef -Hans- het volgende:
Tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuuuuuuuuut
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:47 schreef muisje-eliza het volgende:
Terug Vind Mars
Baai baai.quote:dag schatten, fijne nacht nog allemaal![]()
Ik herhaal...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:48 schreef -Hans- het volgende:
Trusten Eliza !![]()
.
Damn, wat een plaat blijft het toch.MGMT
![]()
Kids
quote:
Whehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:49 schreef Briggy het volgende:
Ik herhaal...
Damn, wat een plaat blijft het toch.MGMT
![]()
Kids
Hehehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Die met gevaar voor eigen leven een aantal gasten uit Engeland tot de orde riep omdat
hij wilde slapen.
Mee eensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:47 schreef borisz het volgende:
Groningen moet je nog uitkijken, anders wordt je aangereden door een fiets.
Dat was opzich wel een geinig verhaal want hij had een hotelkamer en lag op het punt om te gaan slapen. Vervolgens kwamen de buren terug en die hadden erg veel lawaai. Corton stopt wat wc papier in zijn oren om het geluid te dempen maar dat hielp niets. Vervolgens is hij na de kamer van die gasten gegaan en daarna was het stilquote:
Whehehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was opzich wel een geinig verhaal want hij had een hotelkamer en lag op het punt om te gaan slapen. Vervolgens kwamen de buren terug en die hadden erg veel lawaai. Corton stopt wat wc papier in zijn oren om het geluid te dempen maar dat hielp niets. Vervolgens is hij na de kamer van die gasten gegaan en daarna was het stil.
Gecondoleerd. Het schijnt een gevaarlijke stad te zijnquote:
Jij ging dus al heel snel de fout inquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Het schijnt een gevaarlijke stad te zijn. Woon er dan al 26 jaar, maar goed dat even ter zijde.
Toch nog een beetje het MoveYourAss gevoelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:56 schreef Briggy het volgende:
Eerst MGMT en nu...
Editors
![]()
Wat een verwennerij
quote:
Hey DrummerdudeMaster.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:25 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, even luchtdrummen op Hells Bells
Ben ik weer trouwens
Yoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:25 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, even luchtdrummen op Hells Bells
Ben ik weer trouwens
Ik hoef morgen gelukkig niet te werken. Jullie wel neem ik aan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik denk steeds dat 't al 'n uur later is, maar 't duurt nog anderhalf uur (!) totdat 't op Ned. 3 komt..
Erg <piep> inderdaadquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik denk steeds dat 't al 'n uur later is, maar 't duurt nog anderhalf uur (!) totdat 't op Ned. 3 komt..
Nope, maar moet er wel vroeg uit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik hoef morgen gelukkig niet te werken. Jullie wel neem ik aan?
Kleine aanpassingquote:
Zonder spaties: 8 - ).quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
- smiley met zonnebril, geen idee welke code dat is. Had beter mn laptop aan laten staan..
Bij mij nu REM - Near wild heaven.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
Beetje saai plaatje dit..
Je mag hier ook niet posten zonder naar 3FM te luisteren, hč!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:46 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, dan toch maar eens 3FM opzetten.
Ik zat lounge te luisteren, met de gedachte om naar 3FM te luisteren, dus ik pas er een beetje in.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je mag hier ook niet posten zonder naar 3FM te luisteren, hč!
Jep. Over 'n uurtje beeld op Ned. 3.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:55 schreef 3FMaster het volgende:
Nachtegiel in Groningen, cam in Hilversum?
Begint NachteGiel pas om 0200 ipv 0100?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jep. Over 'n uurtje beeld op Ned. 3.
NachteGiel is al begonnen hoor, op de radio dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Begint NachteGiel pas om 0200 ipv 0100?
Heyquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:37 schreef DaMook het volgende:
Avond. Heb 3 uurtjes overgewerkt. Nu eens kijken of ik mijn printer geinstaleerd krijg
.
HP Photosmart c4580quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
HeyWat voor printer heb je gekocht?
Ah, met Wifi, da's wel handigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
HP Photosmart c4580. Met wifi zodat ik hem kan verstoppen
. Al staat ie nu tijdelijk op mijn bureau om te instaleren en daar misstaat ie ook niet eigenlijk, bureau niet meer half leeg
.
Hij ziet er opzich ook niet slecht uit en past eigenlijk wel op mijn bureau. Denk dat ik hem voorlopig wel laat staan. Wel via wifi, niet al die kabels aan mijn macquote:
Zit je op een laptopje op de WC even een documentje te typen, kun je 'em uitprinten, handjes wassen en gelijk even het geprinte papiertje ophalen. Techniek van tegenwoordigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij ziet er opzich ook niet slecht uit en past eigenlijk wel op mijn bureau. Denk dat ik hem voorlopig wel laat staan. Wel via wifi, niet al die kabels aan mijn mac.
G'nachtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:55 schreef Joncho het volgende:
Zo ik lig in bed, ik probeer de webcam, maar ik zie alleen het request rad. :x
Voor de rest; goedenacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |