Je mag hier ook niet posten zonder naar 3FM te luisteren, hè!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:46 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, dan toch maar eens 3FM opzetten.
Ik zat lounge te luisteren, met de gedachte om naar 3FM te luisteren, dus ik pas er een beetje in.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je mag hier ook niet posten zonder naar 3FM te luisteren, hè!
Jep. Over 'n uurtje beeld op Ned. 3.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:55 schreef 3FMaster het volgende:
Nachtegiel in Groningen, cam in Hilversum?
Begint NachteGiel pas om 0200 ipv 0100?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jep. Over 'n uurtje beeld op Ned. 3.
NachteGiel is al begonnen hoor, op de radio dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Begint NachteGiel pas om 0200 ipv 0100?
Heyquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:37 schreef DaMook het volgende:
Avond. Heb 3 uurtjes overgewerkt. Nu eens kijken of ik mijn printer geinstaleerd krijg
.
HP Photosmart c4580quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
HeyWat voor printer heb je gekocht?
Ah, met Wifi, da's wel handigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
HP Photosmart c4580. Met wifi zodat ik hem kan verstoppen
. Al staat ie nu tijdelijk op mijn bureau om te instaleren en daar misstaat ie ook niet eigenlijk, bureau niet meer half leeg
.
Hij ziet er opzich ook niet slecht uit en past eigenlijk wel op mijn bureau. Denk dat ik hem voorlopig wel laat staan. Wel via wifi, niet al die kabels aan mijn macquote:
Zit je op een laptopje op de WC even een documentje te typen, kun je 'em uitprinten, handjes wassen en gelijk even het geprinte papiertje ophalen. Techniek van tegenwoordigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij ziet er opzich ook niet slecht uit en past eigenlijk wel op mijn bureau. Denk dat ik hem voorlopig wel laat staan. Wel via wifi, niet al die kabels aan mijn mac.
G'nachtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:55 schreef Joncho het volgende:
Zo ik lig in bed, ik probeer de webcam, maar ik zie alleen het request rad. :x
Voor de rest; goedenacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |