Dat vond Stacy ookquote:
Lolquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Die donkere had ook zomaar een deelneemster kunnen zijn van het programma Probleempubers
maar ik vond 'r wel grappig
Een beetje een "voor"-filmpje voor ADHD therapie. Maar wel cutequote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Die donkere had ook zomaar een deelneemster kunnen zijn van het programma Probleempubers
maar ik vond 'r wel grappig
Erg leuk. Als ze goede nummers mogen doen dan kunnen ze ook wel zingen hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:14 schreef happyme28 het volgende:
Ik lach me rot om die twee
Maar niet echt geweldig verder.
Geheel mee eensquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind dat meisje juist hilarisch, echt nog een kind, maar ik kan het wel waarderen eigenlijk.
Wel raar dat ze door zijn, zo goed waren ze niet!
Juist omdat ze zich als grote madames gedragen. Dat jeugdige maakt ze enorm grappig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wel raar dat ze door zijn, zo goed waren ze niet!
Amenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:37 schreef Seam het volgende:
Ze waren slecht en die ene is echt een dom wijfTering ik werd helemaal gek van der idiote gedrag
Hoi, stink ik? Ik stink man. Sta ik straks in mijn stank. Stink ik?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:30 schreef Noek het volgende:
Wat een leuk kind, die met dat donkere haar.
En dat meisje rechts naast haar dat keek 'r aan van: ben je gek geworden?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 @ 09:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoi, stink ik? Ik stink man. Sta ik straks in mijn stank. Stink ik?
Geweldigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)etbenb.avi_plain.xml
Nog meer van ze.
Misschien was ze zenuwachtigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 @ 18:01 schreef Daury het volgende:
Even serieus: die kleine was aan de crack. Zo hyper ben je zelfs niet in de pubertijd zonder spuits en snuifs.
nee jij bent niet de enige welkom in mij clubquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:31 schreef poohy het volgende:
Ben ik nou de enige die dat meisje ontzettend irritant vond? Ze was nog geen eens bijna grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Nee hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:31 schreef poohy het volgende:
Ben ik nou de enige die dat meisje ontzettend irritant vond? Ze was nog geen eens bijna grappig
Amenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 @ 20:31 schreef poohy het volgende:
idd ook ik heb er al lange tijd hekel aan haha wacht steeds tot ze dr uit gaan:P haha nohh..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee jij bent niet de enige welkom in mij club
Die interviewer heeft dezelfde techniek als Sunchaser.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)etbenb.avi_plain.xml
Nog meer van ze.
FYI, dit is de essentie van kijkcijfers scoren. Hoe meer gespreksstof, hoe beter.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef UltraR het volgende:
Ongelooflijk dat iedereen dat irritante aandacht vragende gedrag maar tolereert en zelfs in meegaat.
Ik zou daar toch snel een eind aan maken. Vervelend kind.
Nee inderdaad, irritante weiffen. Stond bijna te springen op de bank, waren ze er toch niet uit. Wat jammer nou.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:31 schreef poohy het volgende:
Probleem tieners zijn hetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:56 schreef djenneke het volgende:
Onbeschofte slecht opgevoede kutkinderen.
Nee, het zijn onbeschofte slecht opgevoede kutkinderen.quote:
Amenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:54 schreef Stefkeeh het volgende:
Ik vind ze echt heel irritant.
En qua zang niet echt super.
Ik ook ja. En die naam van het duo is alleen al reden om ze door te latenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ben echt fan ik vind dr enig!
Dat al helemaal ja, maar het hele plaatje is gewoon geniaal van die twee!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook ja. En die naam van het duo is alleen al reden om ze door te laten
Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut?! Georgina is leuk, dit is gewoon een vervelend kutkindquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:00 schreef oh-oh het volgende:
En ineens weet ik waar die Eva me aan doet denken, Georgina Verbaan!
Die is ook vreselijk irritant en een doet zich dommer voor dan ze is maar ze is toch stiekem onwijs grappig
Fuck yeah. Ook al was Georgina stom, die Eva is alles behalve leukquote:
Die ouders van Eva zitten zeker heel trots voor de TVquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Fuck yeah. Ook al was Georgina stom, die Eva is alles behalve leuk
Ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik haar moeder wasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die ouders van Eva zitten zeker heel trots voor de TVIk moest wel om haar lachen
echt he!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik haar moeder was
Ja, die kreeg mooi niets meer te eten als ze er één van mij wasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:24 schreef Skeletor het volgende:
[..]
echt he!!
Ze zei vorige week toch ook al dat haar moeder niet kon koken
Er is een groot verschil tussen tegendraads en onbeschoft en brutaalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:46 schreef RioolSpook het volgende:
Ik vind ze juist wel grappig. Ze zijn zo lekker tegendraads. Iig de donkere. En volgens mij doed ze het niet eens bewust.
Dat is viesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
" JA IK HEB MAANDVERBAND NODIG![]()
![]()
Das toch gewoon normaal?"
Haar moeder kan ook al niet kokenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik haar moeder was
en deze http://www.youtube.com/user/xNathaliex3quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:05 schreef Silvieja het volgende:
Youtube;
http://www.youtube.com/user/Eefsepeefs
Apart, ik vind het juist zo overduidelijk overdreven bewust de irritante kutpuber uithangen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:46 schreef RioolSpook het volgende:
Ik vind ze juist wel grappig. Ze zijn zo lekker tegendraads. Iig de donkere. En volgens mij doed ze het niet eens bewust.
Dat maakt het alleen maar erger. Als ze het bewust deed was het gewoon een geniale zet, want de programma-leiding laat ze er nu nooit uitgaan vanwege de kijkcijfers waar ze zeker hun bijdrage aan leveren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:46 schreef RioolSpook het volgende:
ik denk dat je nathalie bedoeltquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond die dikke blonde pas irritant, van dat andere groepje. Dat mens met die zeurderige stem, dunne wenkbrauwen en dikke kop. Die zijn er als het goed is nu wel uit.
Ja maar dan wel Nathalie van Xcited en niet de buurman Nathalie, toch? Die vond ik namelijk ook mega irritant.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:40 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik denk dat je nathalie bedoelt
Ja die van die foto, niet die van de Buurmannenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:57 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ja maar dan wel Nathalie van Xcited en niet de buurman Nathalie, toch? Die vond ik namelijk ook mega irritant.
Deze (rechts):
[ afbeelding ]
eensch!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ja die van die foto, niet die van de Buurmannen![]()
Die is ook niet dik, heeft gewoon wat puppyvet, gaat er wel af. Die van die foto is echt gewoon een dik monstertje met een mega irritante rotstem en dito accent.
Eensch dat iemand een ander persoon een 'dik monstertje' noemt? Tja, zal wel aan mij liggen danquote:
Neequote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Eensch dat iemand een ander persoon een 'dik monstertje' noemt? Tja, zal wel aan mij liggen dan
Ja, daar heb ik me ook al sinds het begin aan lopen ergerenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:24 schreef Maggie het volgende:
[..]
NeeDat bedoelde ik niet - want dat ben ik zelf nog wel meer
Eensch met dat ze een mega irritante rotstem en dito accent heeft, en dat ik die Nathalie irritanter vond dan de buurman Nathalie!
Zo goed zijn ze niet en de liveshows wil ik ze ook niet in zien.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:00 schreef Deceit het volgende:
ik was helemaal fan van ze maar nu irriteerden ze (eva) me eigenlijk.. Maar moeten nog steeds naar de liveshows!! Samen zingen ze zo goed! The Veronicas style qua zang!
Ik vond die middelste anders ook aardig irritant!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:57 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ja maar dan wel Nathalie van Xcited en niet de buurman Nathalie, toch? Die vond ik namelijk ook mega irritant.
Deze (rechts):
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:04 schreef The.Truth het volgende:
Volgens mij speelt ze het niet, ze is gewoon echt zo
Bewijs:
Kijk vanaf 1:04
Geweldig hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:04 schreef The.Truth het volgende:
Volgens mij speelt ze het niet, ze is gewoon echt zo
Bewijs:
Kijk vanaf 1:04
Ik heb het niet heel nauwkeurig gevolgd, maar het is toch een duo?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat ene meisje. Ze blijft hilarisch. Qua zang zijn ze me niet opgevallen, was ook wel moeilijk met zo'n grote groep.
Ja, maar deze keer moesten meerdere groepjes samenwerken.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het niet heel nauwkeurig gevolgd, maar het is toch een duo?
Denk dat na de laatste uitzending 80% kiest voor irritant.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:37 schreef Natalie het volgende:
Volgens mij zitten ze er alleen nog maar in omdat ze leuke bekkies hebben, niet al te slecht zingen en door hun gedrag (grappig/irritant/luidruchtig, kies maar) goed zijn voor de kijkcijfers. Maar goed zingen vind ik ze niet meer.
Volgens mij is zij zo'n beetje de enige die dat juist wel doetquote:Op maandag 16 februari 2009 16:37 schreef PatriQue89 het volgende:
vooral die met het donkere haar. Gedraag je naar je leeftijd!
die blonde vind ik echt geen leuk bekkie hebben hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 16:37 schreef Natalie het volgende:
Volgens mij zitten ze er alleen nog maar in omdat ze leuke bekkies hebben, niet al te slecht zingen en door hun gedrag (grappig/irritant/luidruchtig, kies maar) goed zijn voor de kijkcijfers. Maar goed zingen vind ik ze niet meer.
Die blonde is niet meer blondquote:Op maandag 16 februari 2009 16:47 schreef Dakota het volgende:
[..]
die blonde vind ik echt geen leuk bekkie hebben hoor
Ze gedraagd zich eerder als een kind van 6, maar goed...quote:Op maandag 16 februari 2009 16:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij is zij zo'n beetje de enige die dat juist wel doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:50 schreef Dakota het volgende:
California dreaming goed? doe normaal man
en hierom zou ze helemaal afgeschoten moeten worden
Ik doe alleen damagecontrolquote:Op maandag 16 februari 2009 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, dat kan beter in het spoilertopic, áls het echt waar is tenminste. Maar het klinkt wel redelijk aannemelijk.
Dat ontstijgt de marge ook niet echt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:50 schreef Dakota het volgende:
California dreaming goed? doe normaal man
en hierom zou ze helemaal afgeschoten moeten worden
Ik ook, snel weer afgezet. Wel leuk gezongen, maar niet goed genoeg om af te luisteren.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat ontstijgt de marge ook niet echt.Ik krijg er de rillingen van.
En dan keihard lachen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:02 schreef Liquidootje het volgende:
Ik denk dat Eva degene is die scheten laat in bed ipv haar vriendje.
Moet dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 22:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Eindelijk wat leven in de brouwerij
Mensen die roepen dat ze irritant zijn, hebben zeker als levensmotto "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg"
Zo ontzettend goed vond ik het nou ook weer niet. Ik mis echt een bepaalde klank in hun zangstem, vind het nogal futloosquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:08 schreef Natalie het volgende:
Het is bijna jammer dat ze zo goed samen zingen, want het klinkt echt goed (toegegeven)
Maar anders had ik vooral die met dat korte haar wel een rotschop van dat podium af willen geven. Wat een ontzettend vervelend wicht is dat.
'stink ik? ja ik stink he, ruik je hem, goede scheet he, ja ik heb m'n best gedaan hoor'quote:
Dat komt omdat ze op het podium niet zo irritant lopen te springen en netjes hun tekst zingen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 22:28 schreef UltraR het volgende:
Ze zijn irritant, maar ik vond ze vanavond zó goed (voor het eerst) dat ik er gewoon doorheen kon kijken
Ik vond c-united ook gewoon slecht, met die piepstemmetjes. Ongelooflijk dat de jury het zo goed vondquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:28 schreef UltraR het volgende:
Ze zijn irritant, maar ik vond ze vanavond zó goed (voor het eerst) dat ik er gewoon doorheen kon kijken (iets wat ik bijvoorbeeld bij de religeuzen van C-United niet kan) en ze terecht door vind.
Dat vond ik anders maar foeilelijke X-factor loze drollen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:16 schreef Regina7 het volgende:
Terecht door, maar onterecht tenkoste van die zusjes.
Ze zitten er alleen een jaar naastquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:37 schreef peeet1 het volgende:
Buurman en Buurman bij X Factor ( scheveningen 20 2 2008 )
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:38 schreef vronie het volgende:
Ik blijf Eva een heerlijke meid vinden.
http://www.rtl.nl/(/shows(...)s/buurmanneneten.xml
Met Paarden, varkens en plantenmensenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:38 schreef vronie het volgende:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
fan-post
ze zijn zo debiel en irritant
Wat een leuk kind zegquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:38 schreef vronie het volgende:
Derde middelbare school alquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:38 schreef vronie het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
Je zou haar leerkracht maar zijn![]()
Eva steekt vinger op en vraagt: Juffffff?
Leerkracht: Ja Eva, wat is er?
Eva: Heb jij ook last van baardhaar? [ afbeelding ]
Leerkracht: [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Eva is een leuke meid maar zoooooooo snel afgeleid -__- Ik heb er les aan gegeven het afgelopen half jaar, ze is lief en leuk maar je hebt er je handen vol aan
Als ze nu op tv ook eens wat minder aandacht gaat vragen dan komt het wel goed met haar
Juist niet. Haar doen en laten op tv zorgt er juist voor dat ze verder komt. Dus ze moet vooral zo door gaan zoals ze nu deed. Het is alleen te hopen dat ze dat zelf niet in de gaten krijgt, anders gaat ze misschien geforceerd 'leuk' lopen doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als ze nu op tv ook eens wat minder aandacht gaat vragen dan komt het wel goed met haar
Ze loopt juist de hele tijd al geforceerd "leuk" te doenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Juist niet. Haar doen en laten op tv zorgt er juist voor dat ze verder komt. Dus ze moet vooral zo door gaan zoals ze nu deed. Het is alleen te hopen dat ze dat zelf niet in de gaten krijgt, anders gaat ze misschien geforceerd 'leuk' lopen doen.
Ja, precies. Ik zie haar ook verder komen, juist door haar extraverte en joviale karakter. Ze had zo de dochter van Gerard Joling kunnen zijn.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Juist niet. Haar doen en laten op tv zorgt er juist voor dat ze verder komt. Dus ze moet vooral zo door gaan zoals ze nu deed. Het is alleen te hopen dat ze dat zelf niet in de gaten krijgt, anders gaat ze misschien geforceerd 'leuk' lopen doen.
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze loopt juist de hele tijd al geforceerd "leuk" te doen
Ben jij dan een van die rare varkens- paarden- en plantenmensenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:11 schreef FilthyMcNasty het volgende:
Shit. Zitten er hier waarschijnlijk gewoon leraren van mijn school. Dacht ik er eens vanaf te zijn...
maargoed ik vind het echt te nep overkomen. Ze zingen niet heel erg slecht, maar de timing is niet altijd even goed.
Haha nee gelukkig niet..quote:Op maandag 23 februari 2009 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij dan een van die rare varkens- paarden- en plantenmensen?
En dat gezicht dan. Beeldig tochquote:Op maandag 23 februari 2009 16:20 schreef Jerruh het volgende:
"Spandoek! We hadden een spandoek!!!!"
Haha, dat komt door haar makeup denk ik. Ze maakt katogen met haar eyeliner. Beetje travo iddquote:Op maandag 23 februari 2009 19:34 schreef oh-oh het volgende:
One Jay vind ik dan weer te gelikt.
En van die zussen vind ik die grote net een enge travo.
Buurman en Buurman is qua alles mijn favo groepje
Iddquote:Op maandag 23 februari 2009 20:14 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha, dat komt door haar makeup denk ik. Ze maakt katogen met haar eyeliner. Beetje travo idd
Ik hoop echt dat die twee dorks in de liveshows komen
Is de definitieve verdeling onder de juryleden al bekend dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:21 schreef Naamah het volgende:
-spoiler- Zou wel leuk zijn als ze de liveshows halen!!
Deze info mag best in het "X factor spoiler topic"quote:Op maandag 23 februari 2009 21:21 schreef Naamah het volgende:
KNIP... Moeilijk he spoileren
Spoilerquote:Op maandag 23 februari 2009 21:21 schreef Naamah het volgende:
-spoiler- Zou wel leuk zijn als ze de liveshows halen!!
Je zei het alsof het al zeker was hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 22:14 schreef Naamah het volgende:
Heb het al weggehaald, had niet in de gaten dat de verdeling nog niet bekend was en weet niet eens of het uberhaupt zo is..
Niet. Er stond ', toch?' achter...quote:Op maandag 23 februari 2009 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je zei het alsof het al zeker was hoor
Niet dus. Je zei het als een feit.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:39 schreef Naamah het volgende:
[..]
Niet. Er stond ', toch?' achter...
Nou ze doet van alles, maar geforceerd? Voeg wat zenuwen toe voor het feit dat ze op tv zijn en het flapt er allemaal zo uitquote:Op maandag 23 februari 2009 00:12 schreef djenneke het volgende:
Ze loopt juist de hele tijd al geforceerd "leuk" te doen
Dus brabanders zijn automatisch al grappig vind je?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:16 schreef Regina7 het volgende:
Hun accent is 50% van wat ze grappig maakt.
25% is hun mimiek, de rest is wat ze er uit floepen.
Yepquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:10 schreef Siral het volgende:
[..]
Dus brabanders zijn automatisch al grappig vind je?![]()
Ja, die post had ik ook wel gezien, maar alleen zo'n loze quote is ook een beetje overdreven, vandaar dat ik de link er nog maar even bij had gezet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:28 schreef Ruudt het volgende:
Anders lees je even het topic goed door Impry.
Daar vind ik haar slecht zingenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:19 schreef Impry het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)n_eten.avi_plain.xml
"Ja, leren over plantjes"
Misschien wat voor jou.. met je 'nieuwschierig'quote:Op maandag 23 februari 2009 22:47 schreef Siral het volgende:
Ik hoop voor eva dat ze wint, hoeft ze niet meer naar de GROENSCHOOl whauhahahahah
Eh? Wat is wat voor mij..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:13 schreef Dakota het volgende:
[..]
Misschien wat voor jou.. met je 'nieuwschierig'
NIEUWS-GIERIG, ftw!
School bedoelt zequote:
Rythovius? Wie ben jij dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:22 schreef FilthyMcNasty het volgende:
[..]
Haha nee gelukkig niet..
Zit op d'r vorige school en zat bij haar broer in de klas (echt een klapmongool, maar die is ook al van school gegaan..)
Nope zit niet op het Rythoviusquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:07 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Rythovius? Wie ben jij dan?
Kan me wel iets bij voorstellen eigenlijk. Flapt er van alles uit en ik heb zo'n idee dat als je je autoritair opstelt ze de hakken in het zand zet en niet meer tot rust te brengen is juist omdat ze zo impulsief is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Verbaast me niet dat Eva zoveel problemen oplevert op scholen. Haar eerlijkheid daarover is wel weer leuk.
Maar ik heb ook bij Rex in de klas gezeten!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:54 schreef FilthyMcNasty het volgende:
[..]
Nope zit niet op het Rythovius.
Ben blij dat 't mijn dochter niet is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 @ 16:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Verbaast me niet dat Eva zoveel problemen oplevert op scholen. Haar eerlijkheid daarover is wel weer leuk.
ja iddquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ben blij dat 't mijn dochter niet is.
Zou gek worden met zo'n vervelend hyperactief wicht in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |