Ik ook ja. En die naam van het duo is alleen al reden om ze door te latenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ben echt fan ik vind dr enig!
Dat al helemaal ja, maar het hele plaatje is gewoon geniaal van die twee!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook ja. En die naam van het duo is alleen al reden om ze door te laten
Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut?! Georgina is leuk, dit is gewoon een vervelend kutkindquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:00 schreef oh-oh het volgende:
En ineens weet ik waar die Eva me aan doet denken, Georgina Verbaan!
Die is ook vreselijk irritant en een doet zich dommer voor dan ze is maar ze is toch stiekem onwijs grappig
Fuck yeah. Ook al was Georgina stom, die Eva is alles behalve leukquote:
Die ouders van Eva zitten zeker heel trots voor de TVquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Fuck yeah. Ook al was Georgina stom, die Eva is alles behalve leuk
Ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik haar moeder wasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die ouders van Eva zitten zeker heel trots voor de TVIk moest wel om haar lachen
echt he!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik haar moeder was
Ja, die kreeg mooi niets meer te eten als ze er één van mij wasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:24 schreef Skeletor het volgende:
[..]
echt he!!
Ze zei vorige week toch ook al dat haar moeder niet kon koken
Er is een groot verschil tussen tegendraads en onbeschoft en brutaalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:46 schreef RioolSpook het volgende:
Ik vind ze juist wel grappig. Ze zijn zo lekker tegendraads. Iig de donkere. En volgens mij doed ze het niet eens bewust.
Dat is viesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
" JA IK HEB MAANDVERBAND NODIG![]()
![]()
Das toch gewoon normaal?"
Haar moeder kan ook al niet kokenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik haar moeder was
en deze http://www.youtube.com/user/xNathaliex3quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:05 schreef Silvieja het volgende:
Youtube;
http://www.youtube.com/user/Eefsepeefs
Apart, ik vind het juist zo overduidelijk overdreven bewust de irritante kutpuber uithangen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:46 schreef RioolSpook het volgende:
Ik vind ze juist wel grappig. Ze zijn zo lekker tegendraads. Iig de donkere. En volgens mij doed ze het niet eens bewust.
Dat maakt het alleen maar erger. Als ze het bewust deed was het gewoon een geniale zet, want de programma-leiding laat ze er nu nooit uitgaan vanwege de kijkcijfers waar ze zeker hun bijdrage aan leveren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:46 schreef RioolSpook het volgende:
ik denk dat je nathalie bedoeltquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond die dikke blonde pas irritant, van dat andere groepje. Dat mens met die zeurderige stem, dunne wenkbrauwen en dikke kop. Die zijn er als het goed is nu wel uit.
Ja maar dan wel Nathalie van Xcited en niet de buurman Nathalie, toch? Die vond ik namelijk ook mega irritant.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:40 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik denk dat je nathalie bedoelt
Ja die van die foto, niet die van de Buurmannenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:57 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ja maar dan wel Nathalie van Xcited en niet de buurman Nathalie, toch? Die vond ik namelijk ook mega irritant.
Deze (rechts):
[ afbeelding ]
eensch!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ja die van die foto, niet die van de Buurmannen![]()
Die is ook niet dik, heeft gewoon wat puppyvet, gaat er wel af. Die van die foto is echt gewoon een dik monstertje met een mega irritante rotstem en dito accent.
Eensch dat iemand een ander persoon een 'dik monstertje' noemt? Tja, zal wel aan mij liggen danquote:
Neequote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Eensch dat iemand een ander persoon een 'dik monstertje' noemt? Tja, zal wel aan mij liggen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |