En dan keihard lachen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:02 schreef Liquidootje het volgende:
Ik denk dat Eva degene is die scheten laat in bed ipv haar vriendje.
Moet dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 22:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Eindelijk wat leven in de brouwerij
Mensen die roepen dat ze irritant zijn, hebben zeker als levensmotto "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg"
Zo ontzettend goed vond ik het nou ook weer niet. Ik mis echt een bepaalde klank in hun zangstem, vind het nogal futloosquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:08 schreef Natalie het volgende:
Het is bijna jammer dat ze zo goed samen zingen, want het klinkt echt goed (toegegeven)
Maar anders had ik vooral die met dat korte haar wel een rotschop van dat podium af willen geven. Wat een ontzettend vervelend wicht is dat.
'stink ik? ja ik stink he, ruik je hem, goede scheet he, ja ik heb m'n best gedaan hoor'quote:
Dat komt omdat ze op het podium niet zo irritant lopen te springen en netjes hun tekst zingen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 22:28 schreef UltraR het volgende:
Ze zijn irritant, maar ik vond ze vanavond zó goed (voor het eerst) dat ik er gewoon doorheen kon kijken
Ik vond c-united ook gewoon slecht, met die piepstemmetjes. Ongelooflijk dat de jury het zo goed vondquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:28 schreef UltraR het volgende:
Ze zijn irritant, maar ik vond ze vanavond zó goed (voor het eerst) dat ik er gewoon doorheen kon kijken (iets wat ik bijvoorbeeld bij de religeuzen van C-United niet kan) en ze terecht door vind.
Dat vond ik anders maar foeilelijke X-factor loze drollen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:16 schreef Regina7 het volgende:
Terecht door, maar onterecht tenkoste van die zusjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |