quote:Op maandag 23 februari 2009 00:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze loopt juist de hele tijd al geforceerd "leuk" te doen
Ben jij dan een van die rare varkens- paarden- en plantenmensenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:11 schreef FilthyMcNasty het volgende:
Shit. Zitten er hier waarschijnlijk gewoon leraren van mijn school. Dacht ik er eens vanaf te zijn...
maargoed ik vind het echt te nep overkomen. Ze zingen niet heel erg slecht, maar de timing is niet altijd even goed.
Haha nee gelukkig niet..quote:Op maandag 23 februari 2009 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij dan een van die rare varkens- paarden- en plantenmensen?
En dat gezicht dan. Beeldig tochquote:Op maandag 23 februari 2009 16:20 schreef Jerruh het volgende:
"Spandoek! We hadden een spandoek!!!!"
Haha, dat komt door haar makeup denk ik. Ze maakt katogen met haar eyeliner. Beetje travo iddquote:Op maandag 23 februari 2009 19:34 schreef oh-oh het volgende:
One Jay vind ik dan weer te gelikt.
En van die zussen vind ik die grote net een enge travo.
Buurman en Buurman is qua alles mijn favo groepje
Iddquote:Op maandag 23 februari 2009 20:14 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha, dat komt door haar makeup denk ik. Ze maakt katogen met haar eyeliner. Beetje travo idd
Ik hoop echt dat die twee dorks in de liveshows komen
Is de definitieve verdeling onder de juryleden al bekend dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:21 schreef Naamah het volgende:
-spoiler- Zou wel leuk zijn als ze de liveshows halen!!
Deze info mag best in het "X factor spoiler topic"quote:Op maandag 23 februari 2009 21:21 schreef Naamah het volgende:
KNIP... Moeilijk he spoileren
Spoilerquote:Op maandag 23 februari 2009 21:21 schreef Naamah het volgende:
-spoiler- Zou wel leuk zijn als ze de liveshows halen!!
Je zei het alsof het al zeker was hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 22:14 schreef Naamah het volgende:
Heb het al weggehaald, had niet in de gaten dat de verdeling nog niet bekend was en weet niet eens of het uberhaupt zo is..
Niet. Er stond ', toch?' achter...quote:Op maandag 23 februari 2009 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je zei het alsof het al zeker was hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |