quote:Op maandag 23 februari 2009 00:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze loopt juist de hele tijd al geforceerd "leuk" te doen
Ben jij dan een van die rare varkens- paarden- en plantenmensenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:11 schreef FilthyMcNasty het volgende:
Shit. Zitten er hier waarschijnlijk gewoon leraren van mijn school. Dacht ik er eens vanaf te zijn...
maargoed ik vind het echt te nep overkomen. Ze zingen niet heel erg slecht, maar de timing is niet altijd even goed.
Haha nee gelukkig niet..quote:Op maandag 23 februari 2009 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij dan een van die rare varkens- paarden- en plantenmensen?
En dat gezicht dan. Beeldig tochquote:Op maandag 23 februari 2009 16:20 schreef Jerruh het volgende:
"Spandoek! We hadden een spandoek!!!!"
Haha, dat komt door haar makeup denk ik. Ze maakt katogen met haar eyeliner. Beetje travo iddquote:Op maandag 23 februari 2009 19:34 schreef oh-oh het volgende:
One Jay vind ik dan weer te gelikt.
En van die zussen vind ik die grote net een enge travo.
Buurman en Buurman is qua alles mijn favo groepje
Iddquote:Op maandag 23 februari 2009 20:14 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha, dat komt door haar makeup denk ik. Ze maakt katogen met haar eyeliner. Beetje travo idd
Ik hoop echt dat die twee dorks in de liveshows komen
Is de definitieve verdeling onder de juryleden al bekend dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:21 schreef Naamah het volgende:
-spoiler- Zou wel leuk zijn als ze de liveshows halen!!
Deze info mag best in het "X factor spoiler topic"quote:Op maandag 23 februari 2009 21:21 schreef Naamah het volgende:
KNIP... Moeilijk he spoileren
Spoilerquote:Op maandag 23 februari 2009 21:21 schreef Naamah het volgende:
-spoiler- Zou wel leuk zijn als ze de liveshows halen!!
Je zei het alsof het al zeker was hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 22:14 schreef Naamah het volgende:
Heb het al weggehaald, had niet in de gaten dat de verdeling nog niet bekend was en weet niet eens of het uberhaupt zo is..
Niet. Er stond ', toch?' achter...quote:Op maandag 23 februari 2009 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je zei het alsof het al zeker was hoor
Niet dus. Je zei het als een feit.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:39 schreef Naamah het volgende:
[..]
Niet. Er stond ', toch?' achter...
Nou ze doet van alles, maar geforceerd? Voeg wat zenuwen toe voor het feit dat ze op tv zijn en het flapt er allemaal zo uitquote:Op maandag 23 februari 2009 00:12 schreef djenneke het volgende:
Ze loopt juist de hele tijd al geforceerd "leuk" te doen
Dus brabanders zijn automatisch al grappig vind je?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:16 schreef Regina7 het volgende:
Hun accent is 50% van wat ze grappig maakt.
25% is hun mimiek, de rest is wat ze er uit floepen.
Yepquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:10 schreef Siral het volgende:
[..]
Dus brabanders zijn automatisch al grappig vind je?![]()
Ja, die post had ik ook wel gezien, maar alleen zo'n loze quote is ook een beetje overdreven, vandaar dat ik de link er nog maar even bij had gezet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:28 schreef Ruudt het volgende:
Anders lees je even het topic goed door Impry.
Daar vind ik haar slecht zingenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:19 schreef Impry het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)n_eten.avi_plain.xml
"Ja, leren over plantjes"
Misschien wat voor jou.. met je 'nieuwschierig'quote:Op maandag 23 februari 2009 22:47 schreef Siral het volgende:
Ik hoop voor eva dat ze wint, hoeft ze niet meer naar de GROENSCHOOl whauhahahahah
Eh? Wat is wat voor mij..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:13 schreef Dakota het volgende:
[..]
Misschien wat voor jou.. met je 'nieuwschierig'
NIEUWS-GIERIG, ftw!
School bedoelt zequote:
Rythovius? Wie ben jij dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:22 schreef FilthyMcNasty het volgende:
[..]
Haha nee gelukkig niet..
Zit op d'r vorige school en zat bij haar broer in de klas (echt een klapmongool, maar die is ook al van school gegaan..)
Nope zit niet op het Rythoviusquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:07 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Rythovius? Wie ben jij dan?
Kan me wel iets bij voorstellen eigenlijk. Flapt er van alles uit en ik heb zo'n idee dat als je je autoritair opstelt ze de hakken in het zand zet en niet meer tot rust te brengen is juist omdat ze zo impulsief is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Verbaast me niet dat Eva zoveel problemen oplevert op scholen. Haar eerlijkheid daarover is wel weer leuk.
Maar ik heb ook bij Rex in de klas gezeten!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:54 schreef FilthyMcNasty het volgende:
[..]
Nope zit niet op het Rythovius.
Ben blij dat 't mijn dochter niet is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 @ 16:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Verbaast me niet dat Eva zoveel problemen oplevert op scholen. Haar eerlijkheid daarover is wel weer leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |