Dat vond Stacy ookquote:
Lolquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Die donkere had ook zomaar een deelneemster kunnen zijn van het programma Probleempubers
maar ik vond 'r wel grappig
Een beetje een "voor"-filmpje voor ADHD therapie. Maar wel cutequote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Die donkere had ook zomaar een deelneemster kunnen zijn van het programma Probleempubers
maar ik vond 'r wel grappig
Erg leuk. Als ze goede nummers mogen doen dan kunnen ze ook wel zingen hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:14 schreef happyme28 het volgende:
Ik lach me rot om die twee
Maar niet echt geweldig verder.
Geheel mee eensquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind dat meisje juist hilarisch, echt nog een kind, maar ik kan het wel waarderen eigenlijk.
Wel raar dat ze door zijn, zo goed waren ze niet!
Juist omdat ze zich als grote madames gedragen. Dat jeugdige maakt ze enorm grappig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wel raar dat ze door zijn, zo goed waren ze niet!
Amenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:37 schreef Seam het volgende:
Ze waren slecht en die ene is echt een dom wijfTering ik werd helemaal gek van der idiote gedrag
Hoi, stink ik? Ik stink man. Sta ik straks in mijn stank. Stink ik?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:30 schreef Noek het volgende:
Wat een leuk kind, die met dat donkere haar.
En dat meisje rechts naast haar dat keek 'r aan van: ben je gek geworden?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 @ 09:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoi, stink ik? Ik stink man. Sta ik straks in mijn stank. Stink ik?
Geweldigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)etbenb.avi_plain.xml
Nog meer van ze.
Misschien was ze zenuwachtigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 @ 18:01 schreef Daury het volgende:
Even serieus: die kleine was aan de crack. Zo hyper ben je zelfs niet in de pubertijd zonder spuits en snuifs.
nee jij bent niet de enige welkom in mij clubquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:31 schreef poohy het volgende:
Ben ik nou de enige die dat meisje ontzettend irritant vond? Ze was nog geen eens bijna grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Nee hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:31 schreef poohy het volgende:
Ben ik nou de enige die dat meisje ontzettend irritant vond? Ze was nog geen eens bijna grappig
Amenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 @ 20:31 schreef poohy het volgende:
idd ook ik heb er al lange tijd hekel aan haha wacht steeds tot ze dr uit gaan:P haha nohh..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee jij bent niet de enige welkom in mij club
Die interviewer heeft dezelfde techniek als Sunchaser.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)etbenb.avi_plain.xml
Nog meer van ze.
FYI, dit is de essentie van kijkcijfers scoren. Hoe meer gespreksstof, hoe beter.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef UltraR het volgende:
Ongelooflijk dat iedereen dat irritante aandacht vragende gedrag maar tolereert en zelfs in meegaat.
Ik zou daar toch snel een eind aan maken. Vervelend kind.
Nee inderdaad, irritante weiffen. Stond bijna te springen op de bank, waren ze er toch niet uit. Wat jammer nou.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:31 schreef poohy het volgende:
Probleem tieners zijn hetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:56 schreef djenneke het volgende:
Onbeschofte slecht opgevoede kutkinderen.
Nee, het zijn onbeschofte slecht opgevoede kutkinderen.quote:
Amenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:54 schreef Stefkeeh het volgende:
Ik vind ze echt heel irritant.
En qua zang niet echt super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |